Vroeger was er ook maar één zo'n grote mixzak van Lays, met 15 zakjes in 5 soorten erin.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:08 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ja maar vroeger had je alleen 200. Toen zijn ze gegaan naar 185 (?) en 300. Uiteraard voor een hogere prijs. En nu gaan ze het dus weer wijzigen.
Al die 'speciale' chips zoals Buggles en Hamkas zijn ook vaak van gewicht gewijzigd, had je vroeger maar in 1 zak en nu heb je er 3 of 4.
En dan heb he bij de AH ook nog dezequote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vroeger was er ook maar één zo'n grote mixzak van Lays, met 15 zakjes in 5 soorten erin.
De slimmerikken bij Lays hebben er nu twee verschillende van gemaakt ('Party' en 'Family'), met 3 soorten per zak. Zodat je twee van die zakken moet kopen als je al die soorten in kleinverpakking wil.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die zijn zekerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:14 schreef nelaeryn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet niet vaak chips, maar als ik chips eet dan zijn het uiteraard deze
Tip: koop de huismerken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
Die oranje zak van Doritos was vroeger GODDELIJK.@:bugno3
Nu is het al jaren smaakloos.Dus koop ik helemaal geen chips meer.
Zonde dat overal het zout en suiker uit gaat.
Zero sugar, ook nooit te doen.
Iemand heeft op mijn PC een Woke-AI-autocorrect-programma geplaatstquote:
Die Doritos heb ik nergens als Nacho cheese in huismerk gevonden.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:23 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Tip: koop de huismerken.
Zo zijn de Lays Hamka's smakeloos geworden, bijna geen kruiden meer.
Die van de Aldi huismerk is heerlijk, vol kruiden en smaak
Sjips zijn voor pre-pubers.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
Die oranje zak van Doritos was vroeger GODDELIJK.@:bugno3
Nu is het al jaren smaakloos.Dus koop ik helemaal geen chips meer.
Zonde dat overal het zout en suiker uit gaat.
Zero sugar, ook nooit te doen.
Verschillend eten met verschillende leeftijden associëren is voor autistenquote:
Er zijn meer dan genoeg debiele hersenlozen in dit land die meelopen met hypes als iets er leuk uitziet. Zal je verbazen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het was nog niet zo lang geleden dat je voor deze kilo prijs biefstuk in de supermarkt had.
En dat om alleen maar aan de juridische definitie van duurzaamheid te voldoen. In de daadwerkelijke verwerking van afval doet het helemaal niks doordat er alsnog plastic in zit.
Wie koopt dit nog
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:14 schreef nelaeryn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet niet vaak chips, maar als ik chips eet dan zijn het uiteraard deze
Chips in glazen pottenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Wat betreft recyclebaarheid van verpakkingen kun je denk ik beter kijken naar vervanging van zuivelpakken door flessen van glas of recyclebaar plastic.
Zit in een doos, daar wordt vast de prijs van verhoogd.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:15 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
En dan heb he bij de AH ook nog deze
[ afbeelding ]
''Dan maar niet kopen'' is kort door de bocht maar je maakt wel een punt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:35 schreef Jahr00n het volgende:
Iedereen klaagt altijd maar, maar laad vervolgens wel de winkelwagen vol met die aftandse rotzooi. Koop het gewoon niet, dan is het snel afgelopen met deze onzin.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:34 schreef Feola het volgende:
[..]
Er zijn meer dan genoeg debiele hersenlozen in dit land die meelopen met hypes als iets er leuk uitziet. Zal je verbazen.
Die was ranzig. De beste Croky ooit was de hele dikke een jaar of 20 geleden. Die hebben ze 2 jaar gehad voor ze failliet gingen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:21 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Die zijn zeker![]()
Welke Croky ik ook super lekker vond maar helaas niet meer te krijgen:![]()
[ afbeelding ]
Die vullen toch niet? Eet je zo'n hele zak weg, heb je alsnog honger.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Zolang de PomBar maar redelijk geprijsd blijft zal mij het bommen wat er met die vieze paprika chips gebeurt.
Wat snack jij dan? Een olijfje?quote:
Zit ook geen smaak meer aan, die pombar.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Zolang de PomBar maar redelijk geprijsd blijft zal mij het bommen wat er met die vieze paprika chips gebeurt.
Helaas wel. Eerst 3,3 gram zout per 100gr bij Nibbits. Toen 2,7 gram.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit ook geen smaak meer aan, die pombar.![]()
NIBB-IT is nog wel onveranderd van smaak.
Bijvoorbeeld. Of een klein toastje met mozzarella, pindakaas, of hummus ofzo. Maar eet sowieso vooral vrij uitgebreide en complete hoofdmaaltijden en snack niet heel veel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |