Eens,. ik vind je PI wel wat verwarrendquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is zo maar persoonlijk vind ik dat wel moeilijker. Vind een groep makkelijker, dan kun je wat de kat uit de boom kijken op het begin.
Hmm ja, je hebt een punt. Ik pas het wel even aan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens,. ik vind je PI wel wat verwarrend
Als ik dit zo lees begrijp ik wel waarom je in deze situatie zit. Je communiceert nogal vreemd. Ik bedoel het niet slecht overigens.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:29 schreef kree het volgende:
[..]
dat ik niet heel makkelijk relatie aan ga ofzo?
btw je antwoord niet op topic vraag enzo, maargoed maakt niet uit.
ik denk echt niet dat ik de enige ben nl. die wel wil maar niet durft.
Vakanties alleenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dingen ondernemen, doe je goed.
Ik heb zelf nooit een probleem met alleen dingen doen , het is soms zelfs makkelijker
Ik denk nieteens dat ik dit ooit samen zou kunnen doenquote:
Heel goed van jouquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik denk nieteens dat ik dit ooit samen zou kunnen doenIk trek mijn eigen plan
![]()
City-trips prima met iemand erbij.
Er waren nog meer bezwaren om niet naar die meet te gaan, maar dat gehééééééeeeel terzijde.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was mijn punt ook.
Hij denkt dat er niemand voor hem bij zit, dus gaat niet.
En dat is dan net als wat @JellyBelly. zegt ook weer zo: je leert nog eens wat mensen kennen.quote:Alle mensen die daar komen kennen weer andere mensen (die daar niet komen), en via via iemand leren kennen schijnt vaker voor te komen
nouja dat is het dus, meeste. van de tijd is het helemaal prima, en dan toch zijn er die momenten he?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ook een chronisch vrijgezel
Deels omdat ik al genoeg aan mezelf heb
Deels omdat ik te weinig aanpassingsvermogen heb
Deels omdat ik te weinig wil delen
Deels omdat ik toch niemand kan krijgen
In 2018 eindigde mijn laatste relatie
Eerst deed ik de dagjes uit e.d. met mijn moeder. Nu doe ik het alleen. Ja... in het begin is het spannend om alleen naar een knutselbeurs te gaan of de Deventer Boekenmarkt
Alleen het heeft ook voordelen. Lekker op je eigen tempo kijken. Niemand om rekening mee te houden
Echter ben ik soms ook wel eenzaam. Zou ik samen met iemand televisie willen kijken. Of gezellig ieder met een eigen boek zitten. Of knuffelen voor het slapen gaan
Vaak is het een eenzaam bestaan en moet je je alleen redden. Dat is ook eng. Wat als...
Alleen ik kan relaties gewoon niet aan. Kies hiervoor en 75% van de tijd is het prima
Ja... alleen probeer je te richten op de voordelen:quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:39 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat is het dus, meeste. van de tijd is het helemaal prima, en dan toch zijn er die momenten he?
dat je denkt ff samen enzo, dat precies denk ik dus ook.
haha jij snapt en zegt precies het eigenlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... alleen probeer je te richten op de voordelen:
• met niemand rekening hoeven houden
• je huis zo net of vies als je zelf wil
• alle tijd voor je hobby's
• geen zorgen hoeven maken om anderen (bij ziekte, werk of wat dan ook)
• geen discussie over wat samen te moeten kijken
• als je ziek bent alle ruimte om je zoveel aan te stellen als je wil
• altijd koken wat je zelf wil eten, geen discussies
• dagjes uit invullen zoals je zelf wil
Etc etc etc
Op eenzame momenten maak ik zulke lijstjes en dan voel ik me direct beter. Misschien kan jij het ook doen?
Doe en ga waar je wil gaan en wat je wil doen. Laat je niet tegenhouden omdat je alleen bent. Wil je uiteten, ga dan uiteten. Wil je op vakantie, ga dan op vakantie. Wil je naar een pretpark, ga!
Sinds ik dat doe ben ik een stuk minder eenzaam en ik doe wat ik wil (twee keer per jaar naar de Kreadoe, naar de Deventer Boekenmarkt zijn mijn uitjes en heb ik genoeg aan).
En je mag ook die eenzame momenten toegeven en niet wegdrukken, want soms is alleen maar alleen.
Sterkte![]()
Ja dat mis ik idd. Soms gewoon enorme "huidhonger"quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
haha jij snapt en zegt precies het eigenlijk.
eigenlijk heel veel meer voordelen als nadelen. maarja soms mis je dat knuffeltje of ff ergens samen als alleen? denk dat snap je ook wel
Ah, maar je betrekt wel jezelf in 'allen'.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:37 schreef kree het volgende:
[..]
toch wel allen in dit geval. en geloof me neem dat maar van me aan, is niet alleen ik.
ik snap je wel. dat is beetje zelfde als wat ik denk enzo.... kijk het heeft onwijze voordelen alles alleen doen zoals je al zei.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat mis ik idd. Soms gewoon enorme "huidhonger"
En gewoon gezellig samen eten. Of samen een film kijken etc
Het zijn niet de grote dingen, maar juist het echte contact. Of een beetje liefde... warmte...
Weet het niet goed te omschrijven
Maar volgens mij begrijp je dat wel
Toen ik vrijgezel was had ik dat ook. Het even voelen van iemand, een knuffel of gewoon vastgepakt worden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat mis ik idd. Soms gewoon enorme "huidhonger"
En gewoon gezellig samen eten. Of samen een film kijken etc
Het zijn niet de grote dingen, maar juist het echte contact. Of een beetje liefde... warmte...
Weet het niet goed te omschrijven
Maar volgens mij begrijp je dat wel
euh nou dat is nog niet gezegd, ik heb de opties open gehouden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, maar je betrekt wel jezelf in 'allen'.
Want jij nodigt ook geen van beide uit voor die kop koffie/een gesprek???
Dat is ook net je houding, hoe je ergens heengaatquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:59 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap je wel. dat is beetje zelfde als wat ik denk enzo.... kijk het heeft onwijze voordelen alles alleen doen zoals je al zei.
maar alles alleen doen is ook weer niet leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |