abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 mei 2025 @ 12:05:16 #76
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217786755
quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:04 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Is zo maar persoonlijk vind ik dat wel moeilijker. Vind een groep makkelijker, dan kun je wat de kat uit de boom kijken op het begin.
Eens,. ik vind je PI wel wat verwarrend
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 29 mei 2025 @ 12:06:00 #77
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_217786760
quote:
11s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:05 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Eens,. ik vind je PI wel wat verwarrend
Hmm ja, je hebt een punt. Ik pas het wel even aan. :)
  donderdag 29 mei 2025 @ 12:06:20 #78
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_217786761
Zo beter.
  donderdag 29 mei 2025 @ 12:10:23 #79
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_217786789
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 08:29 schreef kree het volgende:

[..]
dat ik niet heel makkelijk relatie aan ga ofzo?

btw je antwoord niet op topic vraag enzo, maargoed maakt niet uit.

ik denk echt niet dat ik de enige ben nl. die wel wil maar niet durft.
Als ik dit zo lees begrijp ik wel waarom je in deze situatie zit. Je communiceert nogal vreemd. Ik bedoel het niet slecht overigens.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_217786799
quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:59 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dingen ondernemen, doe je goed.
Ik heb zelf nooit een probleem met alleen dingen doen , het is soms zelfs makkelijker :@
Vakanties alleen _O_
  donderdag 29 mei 2025 @ 12:11:24 #81
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217786804
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:11 schreef JellyBelly. het volgende:

[..]
Vakanties alleen _O_
Niks mis mee ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217786830
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:11 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Niks mis mee ^O^
Ik denk nieteens dat ik dit ooit samen zou kunnen doen :@ Ik trek mijn eigen plan :7

City-trips prima met iemand erbij.
  donderdag 29 mei 2025 @ 12:18:30 #83
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217786858
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef JellyBelly. het volgende:

[..]
Ik denk nieteens dat ik dit ooit samen zou kunnen doen :@ Ik trek mijn eigen plan :7

City-trips prima met iemand erbij.
Heel goed van jou oO<
Uiteindelijk kan je van alles doen, ook alleen . Of juist alleen.
Als je alles af laat hangen van iemand anders kom je nergens.
Ik denk dat deze TS eigenlijk meer op zoek is naar een partner, en dat is een hele andere insteek :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217786864
Meetups of single's reizen.
  donderdag 29 mei 2025 @ 12:21:41 #85
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_217786882
Ik denk dat je ook eens moet kijken wat je nu eigenlijk zoekt. Voor iemand als jij, die al zolang single is, zou het wel eens kunnen zijn dat een relatie teveel menselijk contact met zich meebrengt, of teveel verantwoordelijkheid/beperkingen in je doen en laten.

Als in je eentje op vakantie gaan eigenlijk het belangrijkste probleem is, zou je eens kunnen gaan kijken op sites waar vakantie-maatjes elkaar proberen vinden om samen een bestemming te gaan doen, of een vakantie boeken die specifiek voor singles is, daar zijn er ook voldoende van te vinden (en je weet nooit of je juist daar iemand tegen het lijf loopt die beter bij je past omdat die met hetzelfde probleem zitten).
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_217787306
Ook een chronisch vrijgezel

Deels omdat ik al genoeg aan mezelf heb
Deels omdat ik te weinig aanpassingsvermogen heb
Deels omdat ik te weinig wil delen
Deels omdat ik toch niemand kan krijgen

In 2018 eindigde mijn laatste relatie

Eerst deed ik de dagjes uit e.d. met mijn moeder. Nu doe ik het alleen. Ja... in het begin is het spannend om alleen naar een knutselbeurs te gaan of de Deventer Boekenmarkt
Alleen het heeft ook voordelen. Lekker op je eigen tempo kijken. Niemand om rekening mee te houden

Echter ben ik soms ook wel eenzaam. Zou ik samen met iemand televisie willen kijken. Of gezellig ieder met een eigen boek zitten. Of knuffelen voor het slapen gaan

Vaak is het een eenzaam bestaan en moet je je alleen redden. Dat is ook eng. Wat als...

Alleen ik kan relaties gewoon niet aan. Kies hiervoor en 75% van de tijd is het prima
pi_217787463
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:28 schreef D. het volgende:

[..]
Dat was mijn punt ook.

Hij denkt dat er niemand voor hem bij zit, dus gaat niet.
Er waren nog meer bezwaren om niet naar die meet te gaan, maar dat gehééééééeeeel terzijde. :')
quote:
Alle mensen die daar komen kennen weer andere mensen (die daar niet komen), en via via iemand leren kennen schijnt vaker voor te komen :Y
En dat is dan net als wat @JellyBelly. zegt ook weer zo: je leert nog eens wat mensen kennen.

Maar buiten de deur is wat eng, voor kree. Blijkt keer op keer weer, ook hier op FOK! als hem gezegd wordt beter in een ander subforum zijn vraag te stellen over wie er muzikant is (dan in ONZ :P)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_217787475
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ook een chronisch vrijgezel

Deels omdat ik al genoeg aan mezelf heb
Deels omdat ik te weinig aanpassingsvermogen heb
Deels omdat ik te weinig wil delen
Deels omdat ik toch niemand kan krijgen

In 2018 eindigde mijn laatste relatie

Eerst deed ik de dagjes uit e.d. met mijn moeder. Nu doe ik het alleen. Ja... in het begin is het spannend om alleen naar een knutselbeurs te gaan of de Deventer Boekenmarkt
Alleen het heeft ook voordelen. Lekker op je eigen tempo kijken. Niemand om rekening mee te houden

Echter ben ik soms ook wel eenzaam. Zou ik samen met iemand televisie willen kijken. Of gezellig ieder met een eigen boek zitten. Of knuffelen voor het slapen gaan

Vaak is het een eenzaam bestaan en moet je je alleen redden. Dat is ook eng. Wat als...

Alleen ik kan relaties gewoon niet aan. Kies hiervoor en 75% van de tijd is het prima
nouja dat is het dus, meeste. van de tijd is het helemaal prima, en dan toch zijn er die momenten he?
dat je denkt ff samen enzo, dat precies denk ik dus ook.
Do what you love, love what you do!
pi_217787531
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 13:39 schreef kree het volgende:

[..]
nouja dat is het dus, meeste. van de tijd is het helemaal prima, en dan toch zijn er die momenten he?
dat je denkt ff samen enzo, dat precies denk ik dus ook.
Ja... alleen probeer je te richten op de voordelen:
• met niemand rekening hoeven houden
• je huis zo net of vies als je zelf wil
• alle tijd voor je hobby's
• geen zorgen hoeven maken om anderen (bij ziekte, werk of wat dan ook)
• geen discussie over wat samen te moeten kijken
• als je ziek bent alle ruimte om je zoveel aan te stellen als je wil
• altijd koken wat je zelf wil eten, geen discussies
• dagjes uit invullen zoals je zelf wil

Etc etc etc

Op eenzame momenten maak ik zulke lijstjes en dan voel ik me direct beter. Misschien kan jij het ook doen?
Doe en ga waar je wil gaan en wat je wil doen. Laat je niet tegenhouden omdat je alleen bent. Wil je uiteten, ga dan uiteten. Wil je op vakantie, ga dan op vakantie. Wil je naar een pretpark, ga!

Sinds ik dat doe ben ik een stuk minder eenzaam en ik doe wat ik wil (twee keer per jaar naar de Kreadoe, naar de Deventer Boekenmarkt zijn mijn uitjes en heb ik genoeg aan).
En je mag ook die eenzame momenten toegeven en niet wegdrukken, want soms is alleen maar alleen.

Sterkte :* *;
pi_217787567
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 13:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... alleen probeer je te richten op de voordelen:
• met niemand rekening hoeven houden
• je huis zo net of vies als je zelf wil
• alle tijd voor je hobby's
• geen zorgen hoeven maken om anderen (bij ziekte, werk of wat dan ook)
• geen discussie over wat samen te moeten kijken
• als je ziek bent alle ruimte om je zoveel aan te stellen als je wil
• altijd koken wat je zelf wil eten, geen discussies
• dagjes uit invullen zoals je zelf wil

Etc etc etc

Op eenzame momenten maak ik zulke lijstjes en dan voel ik me direct beter. Misschien kan jij het ook doen?
Doe en ga waar je wil gaan en wat je wil doen. Laat je niet tegenhouden omdat je alleen bent. Wil je uiteten, ga dan uiteten. Wil je op vakantie, ga dan op vakantie. Wil je naar een pretpark, ga!

Sinds ik dat doe ben ik een stuk minder eenzaam en ik doe wat ik wil (twee keer per jaar naar de Kreadoe, naar de Deventer Boekenmarkt zijn mijn uitjes en heb ik genoeg aan).
En je mag ook die eenzame momenten toegeven en niet wegdrukken, want soms is alleen maar alleen.

Sterkte :* *;
haha jij snapt en zegt precies het eigenlijk.

eigenlijk heel veel meer voordelen als nadelen. maarja soms mis je dat knuffeltje of ff ergens samen als alleen? denk dat snap je ook wel :)
pi_217787573
moet zeggen hoe ouder ik word hoe minder het me ook allemaal gaat boeien, maarja ergens diep in me heb ik nog idee mss ooit vind ik echte liefde.
pi_217787587
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 13:52 schreef kree het volgende:

[..]
haha jij snapt en zegt precies het eigenlijk.

eigenlijk heel veel meer voordelen als nadelen. maarja soms mis je dat knuffeltje of ff ergens samen als alleen? denk dat snap je ook wel :)
Ja dat mis ik idd. Soms gewoon enorme "huidhonger"
En gewoon gezellig samen eten. Of samen een film kijken etc

Het zijn niet de grote dingen, maar juist het echte contact. Of een beetje liefde... warmte...

Weet het niet goed te omschrijven

Maar volgens mij begrijp je dat wel
pi_217787603
Misschien is verbondenheid het woord dat ik zoek
pi_217787614
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 11:37 schreef kree het volgende:

[..]
toch wel allen in dit geval. en geloof me neem dat maar van me aan, is niet alleen ik.
Ah, maar je betrekt wel jezelf in 'allen'.

Want jij nodigt ook geen van beide uit voor die kop koffie/een gesprek???
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_217787620
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het zijn niet de grote dingen, maar juist het echte contact. Of een beetje liefde... warmte...

ik snap je wel. dat is beetje zelfde als wat ik denk enzo.... kijk het heeft onwijze voordelen alles alleen doen zoals je al zei.

maar alles alleen doen is ook weer niet leuk.
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 14:01:16 #96
1025 crew  Armani XL
pi_217787631
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Toen ik vrijgezel was had ik dat ook. Het even voelen van iemand, een knuffel of gewoon vastgepakt worden.
Ik had iemand leren kennen die dat ook had. Geen behoefte aan relatie maar wel aan even dat huid-op-huid contact. Dus verzorgden we bij elkaar die behoefte.

Al werd het contact snel intiemer richting een FWB
pi_217787636
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 13:58 schreef Sally het volgende:

[..]
Ah, maar je betrekt wel jezelf in 'allen'.

Want jij nodigt ook geen van beide uit voor die kop koffie/een gesprek???
euh nou dat is nog niet gezegd, ik heb de opties open gehouden.

tis gecompliceerd he. die ene heb ik wel eens wat verder gevraagd en haakte af op laatste moment.,

andere heeft zelf nog wat problemen te verwerken, wel zijn ze beide vrijgezel en zeker die laatste is van mijn leeftijd. die andere stukje jonger. maar scheelt ook maar 4 jaar ofzo.
pi_217787654
eigenlijk ik vind ze beide dus wel leuk, maar er is nog steeds ff wat waardoor ik zeg maar niet kan afspreken of wat doorpakken, niet dan hun dat niet willen. maar dan wordt ik een reddingsboei voor de ene en de andere, tja. niet helemaal zo zeker over.

met beide btw zou ik best wel eens op vakantie willen, weertje als vrienden desnoods.
pi_217787660
mss he en bel wel vaak met die ene enzo. dat het ff wat tijd kost dit. voor haar, maar ook voor mij. heb nl zo geen zin weer in faal verhaal enzo en me verdriet doen enzo.
pi_217787669
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 13:59 schreef kree het volgende:

[..]
ik snap je wel. dat is beetje zelfde als wat ik denk enzo.... kijk het heeft onwijze voordelen alles alleen doen zoals je al zei.

maar alles alleen doen is ook weer niet leuk.
Dat is ook net je houding, hoe je ergens heengaat
Als ik naar de KreaDoe ga alleen, dan denk ik niet: "ik ben alleen en iedereen verder is samen". Dan denk ik: "oh ik ga leuke hobbyspulletjes uitzoeken, op mijn eigen tempo rondlopen en een kop koffie drinken"
Ik ben ook wel eens ergens heen gegaan in het begin met: "ik ben alleen en moet dit kunnen en oh wat zullen anderen wel niet denken van dat ik alleen ben". Ja, dan wordt het een rot ervaring

Je moet de leukheid ervan aan jezelf verkopen en ervoor sparen, zodat je jezelf ook echt kan verwennen. Maak het leuk!

Ik snap wat je bedoelt, en alles alleen is ook niet leuk, maar het went wel

En in de wijk heb ik heel veel leuke contacten. Want ja, ik ga alleen naar workshops, mensen praten toch wel met je. En mijn vrijwilligerswerk, weer contact. En een clubje, nog meer contact.

Helaas heeft iedereen om me heen familie/gezin/partner. Het is niet het ondernemen dat mijn eenzaam doet voelen. Dat went wel
Alleen dat iedereen iemand heeft, voel ik me soms buitengesloten. Oud en Nieuw. Alleen, dat is een pittige. De kans dat ik komende kerst alleen ben is groot, dat is een heel grote bittere pil. Mensen weten het hele jaar door dat je alleen bent, tot het de feestdagen zijn die komen. Dan zit iedereen achter zijn eigen gesloten deur.

Maar ook dan; even janken en dan een plan maken met leuke dingen die je gaat doen. Extra aandacht voor een hobby. Een nieuw boek kopen en lezen. Iets te knutselen in mijn geval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')