Waar zit de moeite?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:23 schreef kree het volgende:
opgave voor mij zal dat worden wel eigenlijk.
dat ik niet heel makkelijk relatie aan ga ofzo?quote:
Mijn antwoord ging vooral in op wat ik er aan deed toen ik vrijgezel was. Daarom had ik er ook weinig last mee.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:29 schreef kree het volgende:
[..]
dat ik niet heel makkelijk relatie aan ga ofzo?
btw je antwoord niet op topic vraag enzo, maargoed maakt niet uit.
ik denk echt niet dat ik de enige ben nl. die wel wil maar niet durft.
oke dat is relevant danquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mijn antwoord ging vooral in op wat ik er aan deed toen ik vrijgezel was. Daarom had ik er ook weinig last mee.
toch doe ik dat wel met muziek maken, maar is klein wereldje en mijn leeftijd helpt niet echt mee he?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:07 schreef Sodeknetters het volgende:
Als je de deur uit gaat om op zoek te gaan naar een relatie, wordt alles wat je doet beladen en dat zal drempels opwerpen. Het beste is gewoon dingen te gaan doen waarbij je andere mensen ontmoet en de zaken op zijn beloop te laten. Je komt dan vast een keer iemand tegen waarmee het wat dieper klikt.
Inderdaad dat werkt averechts, mijn relaties kwamen grotendeels uit onverwachte situatiesquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:07 schreef Sodeknetters het volgende:
Als je de deur uit gaat om op zoek te gaan naar een relatie, wordt alles wat je doet beladen en dat zal drempels opwerpen. Het beste is gewoon dingen te gaan doen waarbij je andere mensen ontmoet en de zaken op zijn beloop te laten. Je komt dan vast een keer iemand tegen waarmee het wat dieper klikt.
ter inspiratie, noem eens die onverwachte situaties?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Inderdaad dat werkt averechts, mijn relaties kwamen grotendeels uit onverwachte situaties
Niet jagen, maar toevallig iemand tegenkomen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:21 schreef kree het volgende:
[..]
ter inspiratie, noem eens die onverwachte situaties?
Dan had je die vraag moeten stellen toen je 20 was.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:12 schreef kree het volgende:
[..]
toch doe ik dat wel met muziek maken, maar is klein wereldje en mijn leeftijd helpt niet echt mee he?
als je dit had gezegd toen ik 20 was was het ander verhaal geweest. naja het is nou eenmaal gegaan zoals het gegaan is. tja. denk ik nog niet ben ik onwijs onaardig ofzo.??? maarja de vijver in te vissen is kleiner nu wel.
De leukste was in een winkel, ik was een kaart aan het zoeken in een winkel, een vrouw was aan het zoeken op dezelfde plek en we raken in gesprek, we zijn daarna een kop koffie gaan drinken en hebben telefoon nummers uitgewisseld , ik heb haar een dag later gebeld en wat afgesprokenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:21 schreef kree het volgende:
[..]
ter inspiratie, noem eens die onverwachte situaties?
dat is waar. maar dat is dus ook niet wat ik mis. het lijkt me gewoon leuk samen als stel op vakantie te gaan avonturen beleven etc.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:23 schreef roos94 het volgende:
Elk voordeel heeft zn nadeel. Je hebt geen huwelijks gezeik en shit.
nicequote:Op donderdag 29 mei 2025 09:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De leukste was in een winkel, ik was een kaart aan het zoeken in een winkel, een vrouw was aan het zoeken op dezelfde plek en we raken in gesprek, we zijn daarna een kop koffie gaan drinken en hebben telefoon nummers uitgewisseld , ik heb haar een dag later gebeld en wat afgesproken
stel he al zou ik gaan. dan heb ik wss heel gezellige avond. zou ik daar iemand vinden denk je?quote:
Statistisch gezien heb je er meer kans daar een vrijgezelle vrouw tegen te komen dan in je huis.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:08 schreef kree het volgende:
[..]
stel he al zou ik gaan. dan heb ik wss heel gezellige avond. zou ik daar iemand vinden denk je?
wie van de vrijgezelle vrouwen zijn daar?
Weet ik veel wie daar vrijgezel zijn. Allemaal?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:08 schreef kree het volgende:
[..]
stel he al zou ik gaan. dan heb ik wss heel gezellige avond. zou ik daar iemand vinden denk je?
Op deze manier gaat het niet lukken nee, veel te geforceerd.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:08 schreef kree het volgende:
[..]
Maar het is wel een mogelijkheid voor hem om een divers sociaal leven op te bouwen en van daaruit weer andere mensen te leren kennen en wie weet zit daar de ware wel bijquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:22 schreef D. het volgende:
[..]
Op deze manier gaat het niet lukken nee, veel te geforceerd.
Dat was mijn punt ook.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:24 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Maar het is wel een mogelijkheid voor hem om een divers sociaal leven op te bouwen en van daaruit weer andere mensen te leren kennen en wie weet zit daar de ware wel bij
Zo zou het ook moeten gaan, dan komt hij echt wel iemand tegen. Werkt alleen niet zo goed als je *POEF* instant een partner wil.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:24 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Maar het is wel een mogelijkheid voor hem om een divers sociaal leven op te bouwen en van daaruit weer andere mensen te leren kennen en wie weet zit daar de ware wel bij
Poef!quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo zou het ook moeten gaan, dan komt hij echt wel iemand tegen. Werkt alleen niet zo goed als je *POEF* instant een partner wil.
Zonder kinderen! En nog een heel eisenpakketquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo zou het ook moeten gaan, dan komt hij echt wel iemand tegen. Werkt alleen niet zo goed als je *POEF* instant een partner wil.
Joh hij wil gewoon Katwijk niet uit.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was mijn punt ook.
Hij denkt dat er niemand voor hem bij zit, dus gaat niet.
Alle mensen die daar komen kennen weer andere mensen (die daar niet komen), en via via iemand leren kennen schijnt vaker voor te komen
eigenlijk altijd de beste insteek wmbquote:
ja wacht ff jij ziet dat voor je dat dat met een fok meet gaat lukken waarvan iedereen uit elke uithoek van het land komt?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:24 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
eisen vallen wel mee hoorquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:33 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Zonder kinderen! En nog een heel eisenpakket
quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:58 schreef kree het volgende:
met kinderen heeft niet mijn voorkeur, maar ach. als het liefde is dan overweeg ik het nog. maarja niet onwijs zin om koters van de ene of andere bouwvakker op te gaan voeden ook.
ben ik wel eerlijk in, maar het is niet echt gelijk een breekpunt.
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:55 schreef kree het volgende:
[..]
ja wacht ff jij ziet dat voor je dat dat met een fok meet gaat lukken waarvan iedereen uit elke uithoek van het land komt?
weet ik, maar dat is ook helemaal niet wat ik vroeg?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
Lekker thuis blijven zuipen achter je computerscherm gaat je in ieder geval nergens brengen.
Dit maakt je echt woest aantrekkelijk wel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:58 schreef kree het volgende:
met kinderen heeft niet mijn voorkeur, maar ach. als het liefde is dan overweeg ik het nog. maarja niet onwijs zin om koters van de ene of andere bouwvakker op te gaan voeden ook.
ben ik wel eerlijk in, maar het is niet echt gelijk een breekpunt.
Je vraagt hoe je aan een partner komt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, maar dat is ook helemaal niet wat ik vroeg?
Welnee man, je romantiseert.quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:39 schreef kree het volgende:
dat lukt maar hoeveel leuker zou het zijn om samen met een partner op vakantie te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |