abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217788174
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 15:05 schreef nostra het volgende:

[..]
Wel het aantal woorden, miet de mate van zelfstandigheid. Wss om de simpele reden dat hij dat niet kan.
[]Loof betwist de beoordeling van de tweede lezer, die hem onder andere verwijt dat hij te veel woorden gebruikte en onvoldoende zelfstandig zou hebben gewerkt—kwalificatieS die volgens Loof uitsluitend door de eerste lezer beoordeeld mogen worden.

Maar zo'n cijfer blijft subjectief, en beide lezers, experts in het vakgebied neem ik, besloten dat een 7.5 het juiste cijfer was. Ik denk niet dat een rechter daar vanaf gaat wijken.
pi_217788187
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 15:14 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
[]Loof betwist de beoordeling van de tweede lezer, die hem onder andere verwijt dat hij te veel woorden gebruikte en onvoldoende zelfstandig zou hebben gewerkt—kwalificatieS die volgens Loof uitsluitend door de eerste lezer beoordeeld mogen worden.

Maar zo'n cijfer blijft subjectief, en beide lezers, experts in het vakgebied neem ik, besloten dat een 7.5 het juiste cijfer was. Ik denk niet dat een rechter daar vanaf gaat wijken.
Ja, die samenvatting sluit niet echt aan op zijn quote:

„Hij vond dat ik op het punt van zelfstandig werken zwak was, terwijl daar alleen de eerste lezer over mag oordelen. Ook vindt hij dat ik te veel woorden nodig had voor mijn scriptie. Maar die 40.000 woorden heb ik wel allemaal zelf geschreven. Dan hebben ze een keer geen plagiaatprobleem, dan is het weer te veel. Ik kan dat echt niet begrijpen.”
pi_217788234
Gewoon kkdom als je teveel woorden inlevert. Een van de meest simpele criteria waar je aan kunt voldoen :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_217788472
En het kan ook nog zijn dat hij gewoon veel woorden gebruikt om weinig te zeggen. Maar de richtlijnen voor het aantal woorden zijn meestal vrij duidelijk, dan is het niet moeilijk om vast te stellen of 40.000 teveel is.
pi_217788560
Dit is het type wat op zijn 30ste nog bij zijn ouders woont, een reddit post opent over zijn studieschuld en dat hij geen baan/huis kan vinden.

Dat MBO'ers al op hen 23-25ste een huis hebben inclusief dikke overwaarde, daar komt deze student nooit aan. Studenten worden opgeleid om beroepsdemonstranten te worden.

Kan ie straks lekker met Extencion Rebellion gaan knikkeren op de A12.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217788820
quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2025 16:17 schreef epicbeardman het volgende:
Dit is het type wat op zijn 30ste nog bij zijn ouders woont, een reddit post opent over zijn studieschuld en dat hij geen baan/huis kan vinden.

Dat MBO'ers al op hen 23-25ste een huis hebben inclusief dikke overwaarde, daar komt deze student nooit aan. Studenten worden opgeleid om beroepsdemonstranten te worden.

Kan ie straks lekker met Extencion Rebellion gaan knikkeren op de A12.
Dat laatste lijkt me sterk omdat het een VVD-er is
pi_217788868
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 16:52 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat laatste lijkt me sterk omdat het een VVD-er is
De VVD, traditioneel gepositioneerd als een bastion van liberaal-conservatieve waarden, lijkt in recente jaren haar ideologische ankerpunten te hebben verschoven naar een meer conformistische en opportunistische houding, die sommigen als verraad aan haar rechtse grondbeginselen beschouwen.

Neem bijvoorbeeld de langdurige premierschap van Mark Rutte, wiens pragmatische bestuur vaak wordt bekritiseerd als een onderwerping aan supranationale entiteiten zoals de Europese Commissie onder leiding van Ursula von der Leyen. Zijn bereidheid om mee te gaan in wat sommigen aanduiden als de 'coronahoax' een narratief dat stelt dat de pandemie werd overdreven of gemanipuleerd om controlemechanismen te versterken en zijn vermeende alignering met de agenda’s van mondiale fora zoals het World Economic Forum en de Bilderbergconferenties, worden door critici gezien als een knieval voor globalistische krachten.

Deze verschuiving heeft de VVD, in de ogen van haar meer principiėle achterban, beroofd van haar authentiek rechtse signatuur. In plaats van een krachtige verdediging van nationale soevereiniteit, economische liberalisering en individuele vrijheid, lijkt de partij zich te hebben genesteld in een centrum-linkse consensus, gedreven door technocratisch pragmatisme en een ongepaste volgzaamheid aan internationale elites.

Dit roept de vraag op of de VVD nog wel de fakkel draagt van het klassieke liberalisme, of dat zij zich heeft laten reduceren tot een vehikel voor een meer progressieve, globalistische visie die haaks staat op haar oorspronkelijke beginselen.

TLDR: VVD'ers zijn linkse cucks.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217788956
Mooi stukje AI weer. Alignering.
pi_217789110
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 15:14 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Slechts de eerste lezer heeft zicht op het zelfstandig werken lijkt me. Dus dan is het raar als dat na overleg met de tweede lezer als reden voor een benedenwaartse correctie wordt aangevoerd. Het zal wel weer een te rechts verhaaltje geweest zijn voor een cum laude volgens de tweede lezer.

quote:
13s.gif Op donderdag 29 mei 2025 16:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
De VVD, traditioneel gepositioneerd als een bastion van liberaal-conservatieve waarden, lijkt in recente jaren haar ideologische ankerpunten te hebben verschoven naar een meer conformistische en opportunistische houding, die sommigen als verraad aan haar rechtse grondbeginselen beschouwen.

Neem bijvoorbeeld de langdurige premierschap van Mark Rutte, wiens pragmatische bestuur vaak wordt bekritiseerd als een onderwerping aan supranationale entiteiten zoals de Europese Commissie onder leiding van Ursula von der Leyen. Zijn bereidheid om mee te gaan in wat sommigen aanduiden als de 'coronahoax' een narratief dat stelt dat de pandemie werd overdreven of gemanipuleerd om controlemechanismen te versterken en zijn vermeende alignering met de agenda’s van mondiale fora zoals het World Economic Forum en de Bilderbergconferenties, worden door critici gezien als een knieval voor globalistische krachten.

Deze verschuiving heeft de VVD, in de ogen van haar meer principiėle achterban, beroofd van haar authentiek rechtse signatuur. In plaats van een krachtige verdediging van nationale soevereiniteit, economische liberalisering en individuele vrijheid, lijkt de partij zich te hebben genesteld in een centrum-linkse consensus, gedreven door technocratisch pragmatisme en een ongepaste volgzaamheid aan internationale elites.

Dit roept de vraag op of de VVD nog wel de fakkel draagt van het klassieke liberalisme, of dat zij zich heeft laten reduceren tot een vehikel voor een meer progressieve, globalistische visie die haaks staat op haar oorspronkelijke beginselen.

TLDR: VVD'ers zijn linkse cucks.
Het beantwoordt die vraag, maar laten we niet vergeten dat globalisme knetterrechts is, een mondiale ratrace voor iedereen, rechten als staatsburger worden uitgehold, modale werkenden moeten zowat alle belasting opbrengen die over de hele wereld wordt uitgestrooid want overheden moeten tegen elkaar concurreren voor de gunst van het grootbedrijf en andere belastingvlucht, lekker het klimaat kapotvliegen met zijn allen, enorme rendementen op vastgoed, vanwege de onveiligheid moeten alle burgers in de kont geloerd worden en er moet en zal oorlog gevoerd worden.

Dat ze bij GL tegenwoordige een stijfje krijgen van wapensystemen en links beleid hebben gereduceerd tot vlaggenzwaaien, klagen over slavernij van 3 eeuwen terug en klimaatstress laten behandelen betekent slechts dat het useful idiots van de globalisten zijn, niet dat het globalisme ineens links is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_217789114
quote:
6s.gif Op donderdag 29 mei 2025 17:13 schreef nostra het volgende:
Mooi stukje AI weer. Alignering.
Nee daar heb ik 10 jaar voor gestudeerd. >:) cum laude geslaagt. |:) (8>
  donderdag 29 mei 2025 @ 17:34:26 #61
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217789126
quote:
6s.gif Op donderdag 29 mei 2025 17:32 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nee daar heb ik 10 jaar voor gestudeerd. >:) cum laude geslaagt. |:) (8>
Ik ga hier niet op happen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217789128
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 07:44 schreef de_boswachter het volgende:
Aan dit soort debielen die overal maar de rechter bij betrekken gaan we als land zijnde uiteindelijk aan kapot. En 28 jaar en nog studeren :')
Kan toch zijn dat hij een aantal jaren mantelzorger is geweest? Niet zo snel oordelen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_217789935
quote:
Loof betwist de beoordeling van de tweede lezer, die hem onder andere verwijt dat hij te veel woorden gebruikte en onvoldoende zelfstandig zou hebben gewerkt—kwalificaties die volgens Loof uitsluitend door de eerste lezer beoordeeld mogen worden.
Ahhh... dus meneer heeft te veel AI gebruikt om zijn scriptie te maken. Als ik dat had moeten beoordelen, dan had meneer een paal gehad.

Wat een zeikerd is deze loser toch.
pi_217790082
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 17:34 schreef W00fer het volgende:

[..]
Kan toch zijn dat hij een aantal jaren mantelzorger is geweest? Niet zo snel oordelen.
Verzin maar excuses wat je wil, ik geloof er niet in.
U MAD?
pi_217790185
quote:
81s.gif Op woensdag 28 mei 2025 23:57 schreef nostra het volgende:
Jordy Loof, 28 jaar en lid van de gemeenteraad van Rijswijk namens de VVD, daagt de Universiteit Leiden voor de Raad van State omdat hij het niet eens is met het eindoordeel van zijn masterscriptie over staats- en bestuursrecht. Hoewel zijn begeleidend hoogleraar hem een 8 gaf, kwam een tweede onafhankelijke lector tot een 7,5, wat samen leidde tot een definitief cijfer van 7,5 en daarmee net te weinig voor de felbegeerde cum laude-afsluiting. Loof betwist de beoordeling van de tweede lezer, die hem onder andere verwijt dat hij te veel woorden gebruikte en onvoldoende zelfstandig zou hebben gewerkt—kwalificaties die volgens Loof uitsluitend door de eerste lezer beoordeeld mogen worden. Bovendien stelt hij dat zijn reputatie als iemand die geregeld bezwaar maakt tegen cijfers ten onrechte meewoog in de negatieve beoordeling. De universiteit handhaaft dat het eindcijfer correct tot stand is gekomen en dat afronding niet mogelijk is. De Raad van State zal binnen zes weken uitspraak doen over de rechtmatigheid van het cijfer, met mogelijk een nieuwe beoordeling als het verzoek van Loof wordt gehonoreerd. De zaak illustreert de complexiteit en subjectiviteit rond academische beoordelingen en benadrukt het belang van cum laude als onderscheidend kenmerk bij wetenschappelijke en maatschappelijke carričres.

https://www.headliner.nl/(...)cum-laude-ad-1254517

Beroepsappellant is niet zelfstandig in staat cum laude af te studeren, dus sleept de uni voor de rechter. Zal bij een Google search meer kwaad dan goed doen.
Al moet ik zeggen dat ik het zelfde gehad heb bij mijn tweede master. Hoop irrelevant zaken opnoemen. In beroep gaan had trouwens weinig zin dus ook niet gedaan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 29 mei 2025 @ 19:45:47 #66
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217790335
quote:
81s.gif Op woensdag 28 mei 2025 23:57 schreef nostra het volgende:
cum
Cum _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_217790353
40000 woorden zou ik voor een proefschrift al behoorlijk veel vinden, laat staan voor een afstudeerscriptie. Dan ben je echt gewoon een eind in de ruimte aan het zwetsen omdat je geen serieuze onderbouwing voor je stellingen hebt.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 22:47:58 #68
174940 W00fer
Maar echt
pi_217802394
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 19:20 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Verzin maar excuses wat je wil, ik geloof er niet in.
Er zijn weinig mensen die (stel dat hij op zijn 18e ging studeren) na tien jaar nog rondlopen op een universiteit.
Zelfs met een bestuursjaar, zelfs met een buitenlandstage (stage's zijn niet eens verplicht op universiteiten) en zelfs met een hele tijd sport. Er is bijna niemand die 8 jaar ingeschreven staat zonder resultaat. Niet alleen heb je dan al een belletje gehad van een organisatie, maar heb je dan ook echt een ongelofelijk falend netwerk wat jou ook als mens in de steek laat. Als je tien jaar studeerde met meerdere studies (hbo, hbo master, premaster, master) dan zou het kunnen. Of, eerst vwo dan hbo en dan premaster en wo. Maar een gewoon traject, dus vwo en dan 3 jaar bachelor en een jaar master naar het meer dan dubbele oprekken komt eigenlijk alleen voor bij extreme perfectionisten, of mensen met zeer serieuze psychische problemen (wat ook door de studie kan komen).
Ik moet wel zeggen dat de begeleiding op universitair niveau echt honds en hondsberoerd is, mochten die problemen er zijn.

Maar een gesjeesde borrelaar houdt dat ook geen tien jaar vol. Op den duur verlies je elke binding met je medestudenten die dezelfde vakken volgen en geloof me, dat is enorm kut. Echt enorm kut. Doordat er steeds meer projectonderwijs is (ook op universiteiten) moet je dan steeds maar een projectgroep vormen met mensen die je niet kent. Je scriptie schrijf je dan alleen, zonder hulp, zonder reflectie, zonder iets. Dat is sociaal erg eenzaam.

Je gaat niet 4 of 5 dagen in de week zuipen en dan cum laude afstuderen. En bovendien, als je een borrelaar bent wat moet je overdag doen: naar de wolken kijken terwijl iedereen op het werk is of aan het studeren is?

Zelfs de pretend studenten houden dat geen tien jaar vol.
pi_217802404
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 22:47 schreef W00fer het volgende:

[..]
Er zijn weinig mensen die (stel dat hij op zijn 18e ging studeren) na tien jaar nog rondlopen op een universiteit.
Zelfs met een bestuursjaar, zelfs met een buitenlandstage (stage's zijn niet eens verplicht op universiteiten) en zelfs met een hele tijd sport. Er is bijna niemand die 8 jaar ingeschreven staat zonder resultaat. Niet alleen heb je dan al een belletje gehad van een organisatie, maar heb je dan ook echt een ongelofelijk falend netwerk wat jou ook als mens in de steek laat. Als je tien jaar studeerde met meerdere studies (hbo, hbo master, premaster, master) dan zou het kunnen. Of, eerst vwo dan hbo en dan premaster en wo. Maar een gewoon traject, dus vwo en dan 3 jaar bachelor en een jaar master naar het meer dan dubbele oprekken komt eigenlijk alleen voor bij extreme perfectionisten, of mensen met zeer serieuze psychische problemen (wat ook door de studie kan komen).
Ik moet wel zeggen dat de begeleiding op universitair niveau echt honds en hondsberoerd is, mochten die problemen er zijn.

Maar een gesjeesde borrelaar houdt dat ook geen tien jaar vol. Op den duur verlies je elke binding met je medestudenten die dezelfde vakken volgen en geloof me, dat is enorm kut. Echt enorm kut. Doordat er steeds meer projectonderwijs is (ook op universiteiten) moet je dan steeds maar een projectgroep vormen met mensen die je niet kent. Je scriptie schrijf je dan alleen, zonder hulp, zonder reflectie, zonder iets. Dat is sociaal erg eenzaam.

Je gaat niet 4 of 5 dagen in de week zuipen en dan cum laude afstuderen. En bovendien, als je een borrelaar bent wat moet je overdag doen: naar de wolken kijken terwijl iedereen op het werk is of aan het studeren is?

Zelfs de pretend studenten houden dat geen tien jaar vol.
Managementsamenvatting, deze gast is een uitvreter?
U MAD?
  vrijdag 30 mei 2025 @ 22:49:56 #70
174940 W00fer
Maar echt
pi_217802415
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 22:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Managementsamenvatting, deze gast is een uitvreter?
Geen idee. Maar waarschijnlijk is er iets aan de hand. Een uitvreter is geen cum laude student. En zeker niet iemand die naar de rechter gaat.
pi_217802517
Het is gewoon een VVD lulletje
Die gaat het nog zwaar krijgen die jankerd
pi_217802801
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 22:49 schreef W00fer het volgende:

[..]
Geen idee. Maar waarschijnlijk is er iets aan de hand. Een uitvreter is geen cum laude student. En zeker niet iemand die naar de rechter gaat.
Raadslid is ook geen bijbaan, zelfs in Rijswijk.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 01:18:23 #73
174940 W00fer
Maar echt
pi_217803020
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 23:53 schreef nostra het volgende:

[..]
Raadslid is ook geen bijbaan, zelfs in Rijswijk.
Raadslid :')
Tekengeld opstrijken en weer weggaan zeker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')