Dat is haar nieuwe standaard gezicht omdat iemand had geklaagd dat @MizzezAmy te veel zou lachenquote:
Ah ja lachen is gezond.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is haar nieuwe standaard gezicht omdat iemand had geklaagd dat @:mizzezamy te veel zou lachen
Oei, misschien zou ik nog wel veel zieker zijn als ik niet zou lachenquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:16 schreef devzero het volgende:
Maar lachen is gezond, dus @:mizzezamy is vast heel gezond!
Paar tr's zetten helpt wellichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Vooruit dan maar weer ::Dquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ah ja lachen is gezond.
Denk dat ze haar vorige ui mist. EN IK MIS DAT UITZICHT OOK.
Dus gewoon blijven lachen!quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, misschien zou ik nog wel veel zieker zijn als ik niet zou lachen
Hier, een dame op een waterfiets.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ah ja lachen is gezond.
Denk dat ze haar vorige ui mist. EN IK MIS DAT UITZICHT OOK.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Paar tr's zetten helpt wellicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |