Waarom zit jij als organisator niet in de app groep?quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
Er werd nog gezegd dat het hier zo rustig is geworden, merk ik niks meer van
quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
quote:
Kussendvogeltje hellowquote:
ik lees ook weleens iets over gewichtquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kussendvogeltje hellow
Ik las gisteren toen t slotje erop stond pas dat je zei: geen overwicht bij t kind in speeltuin zoeken verhaal, waar ik geen overgewicht las
Misschien toeval, maar na één dag kun je die conclusie niet trekken. En qua topics zie je dat vandaag niet terug.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien wordt het nog wel later!quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar ik ga over 10 minuten weg, dan kom ik daar pas over 4 uur achter
quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kussendvogeltje hellow
Ik las gisteren toen t slotje erop stond pas dat je zei: geen overwicht bij t kind in speeltuin zoeken verhaal, waar ik geen overgewicht las
Alweer 6 dagen clean!!quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
klein verschilletje wat grooots kan uitpakken
![]()
![]()
Hoe gaat het met de bastognekoeken verslaving?
je laat je gek maken bedoel je?quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Die SwJ zit ons helemaal gek te maken
Ook wel weer lolligquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Die SwJ zit ons helemaal gek te maken
jawelquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom zit jij als organisator niet in de app groep?
Bastogne chipsquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:25 schreef StevenHyde het volgende:
Zit hier overigens wel wat chips te eten, guilty
quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zie het morgen wel
Wil niet per ongeluk in de top 20 komen![]()
Moet dat dan?quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom zit jij als organisator niet in de app groep?
gewoon naar voetbalwedstrijd gaanquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:25 schreef aeque het volgende:
Zo zonder de nacht wel minder tijd om te rellen. Moeten we dat toch naar overdag doen.
gewoon onder je doekje blijven lachen; ziet geen mensquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet ik meer lachen. Maar ik weet niet of dat wel mag
Of ergens andersquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:25 schreef aeque het volgende:
Zo zonder de nacht wel minder tijd om te rellen. Moeten we dat toch naar overdag doen.
Nee joh achterhaalde onzin.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon naar voetbalwedstrijd gaan
Ik zal jou even komen rellen.quote:
Spruitjesquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:27 schreef StevenHyde het volgende:
Tevens heb ik vandaag spruitjesstampot op. Dus verdien wel wat chippies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |