Die heb ik mooi te pakken, haquote:
Scherp.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:16 schreef Cupfighter het volgende:
Met andere woorden, topic kan dicht want TS gaat niet naar de huisarts
Deze hele act wordt steeds minder geloofwaardig.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:15 schreef Masberum het volgende:
Ik heb mijn ex-vriendin ernaar laten kijken via whatsapp. Ze vond het wel een grote snee en vind wel dat ik naar de huisarts moet gaan. Maar na haar sneren aan het einde van het gesprek ga ik dat juist niet doen. 'Maar het is je eigen schuld en roekeloos en dit en dat'. Ik bel niet voor dat soort gedoe, laat dan maar...!
Wat raakt je, als zij zulke dingen zegt?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:15 schreef Masberum het volgende:
Ik heb mijn ex-vriendin ernaar laten kijken via whatsapp. Ze vond het wel een grote snee en vind wel dat ik naar de huisarts moet gaan. Maar na haar sneren aan het einde van het gesprek ga ik dat juist niet doen. 'Maar het is je eigen schuld en roekeloos en dit en dat'. Ik bel niet voor dat soort gedoe, laat dan maar...!
Je zou de buurvrouw, schoonmoeder of de vrouw van de slager nog eens ernaar kunnen laten kijken (misschien zijn die minder veroordelend).quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:15 schreef Masberum het volgende:
Dat is het al een tijdje, is gewoon rage bait geworden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Deze hele act wordt steeds minder geloofwaardig.
Dat ik o.a. drink door haar en dat zij dat dan nog tegen me kan gebruiken ook.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat raakt je, als zij zulke dingen zegt?
Die vergelijking loopt voor mij mank.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat ik o.a. drink door haar en dat zij dat dan nog tegen me kan gebruiken ook.
Een beetje alsof iemand je helemaal depressief maakt en dan zegt 'je eigen schuld dat je niet blij bent'. Het is gewoon zo oneerlijk
Maar ze is weg toch, ze is toch niet meer je vriendin, dus waarom ben je dan niet blij nu, en waarom drink je dan nog?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Een beetje alsof iemand je helemaal depressief maakt en dan zegt 'je eigen schuld dat je niet blij bent'. Het is gewoon zo oneerlijk
heeft de huisarts al je harige anus geïnspecteerd?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Die is niet meer harig hèquote:Op zondag 1 juni 2025 17:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heeft de huisarts al je harige anus geïnspecteerd?
ligt eraan wanneer het mis gingquote:
Scherp.quote:
Die eerste gun je iets beters, die tweede iets slechtsquote:Op zondag 1 juni 2025 22:25 schreef Haushofer het volgende:
Wat is ernstiger: iemand met een dergelijk alcoholprobleem, of iemand die voor z'n plezier dit soort topics verzint?
Moeilijk, moeilijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |