Haha, nee.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:56 schreef Masberum het volgende:
Een half uur geleden bij het douchen en scheren van mijn konthaar ben ik uitgegleden en dat heeft een behoorlijke snee opgeleverdIk denk vergelijkbaar met een keer een snee in mijn vinger, die 3 dagen lang bloedde af en toe, en pas na 3 weken geheeld was (litteken natuurlijk nog wel).
Ik heb gedronken want morgen een vrije dag, dus het bloedde best wel even maar nu gestopt met iets van 3 pleisters erop. Ik weet alleen niet zo goed wat te doen. Ik wil eigenlijk niet hiermee naar de huisarts vanwege persoonlijke omstandigheden, ik weet niet of ik echt wil dat ze zien dat ik gedronken hebMaar van de andere kant is het misschien wel goed om te laten hechten.. Ik denk dat ik liever het afwacht want het is niet levensbedreigend ofzo. Maar gewoon wel weer een litteken erbij over 3 weken om het zo maar te zeggen en aardig wat pleisters de komende dagen.. Het is ook bij mijn kont dus niet echt zichtbaar voor andere mensen.. Nu ook voor de zekerheid wc papier in mijn onderbroek gestopt, flink veel
Da's advies waar ie wel naar zal luisterenquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verder luister je toch niet naar advies. Dus doe vooral wat je zelf wil.
Daaromquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Da's advies waar ie wel naar zal luisteren
Ik wel. Want hij is bang dat naar de HAP gaan negatieve invloed heeft op zijn 'persoonlijke omstandigheden'.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:16 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik geloof hier dus echt helemaal geen ene reet (hihaho) van he.
Die arts of verpleegkundige op de HAP zal die wond verzorgen zonder het eventuele drankgebruik te veroordelen, mits TS geen overlast of problemen veroorzaakt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wel. Want hij is bang dat naar de HAP gaan negatieve invloed heeft op zijn 'persoonlijke omstandigheden'.
Maar is ook bang voor zijn kont.
Dus dilemma. En dus maar weer eens een topic...
Dat weet ik. Maar hij weet dat duidelijk nietquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die arts of verpleegkundige op de HAP zal die wond verzorgen zonder het eventuele drankgebruik te veroordelen, mits TS geen overlast of problemen veroorzaakt.
Daarnaast het trackrecord van TS in acht genomen…
In dat geval kan @Masberum gerustgesteld worden, informatie daaromtrent zal nooit met anderen gedeeld worden zonder voorafgaande toestemming van hem. Dus ook in dat opzicht zit hij safe.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar hij weet dat duidelijk niet
En het gaat niet om 'niet veroordelen', maar om niet noteren of registeren of de eigen huisarts inlichten. Ivm zijn 'persoonlijke omstandigheden' (ex en kinderen).
Je gezondheid is topprioriteit nummer één en een blik van afkeur door een arts omtrent je drinkgedrag is meer bedoeld als een les in de trant van 'ga je leven verbeteren' in plaats van minachting van jouw persoon in de problematiek.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:56 schreef Masberum het volgende:
Ik wil eigenlijk niet hiermee naar de huisarts vanwege persoonlijke omstandigheden, ik weet niet of ik echt wil dat ze zien dat ik gedronken heb
Als je je reet gaat zitten scheren met 140 km/u vraag je ook wel een beetje om ongelukken he.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:37 schreef SemperLibertas het volgende:
Nu is het nog een te hechten snee, maar volgende keer is het met je dronken kop door de voorruit met 140 km/u en lig je dood en begraven en met een beetje pech neem je er nog wat mee je graf in
Huisbezoek door een (HAP-)arts als er geen levensbedreigende zaken spelen is zeldzaam. I.i.g. in de Randstad. Al woont TS daar naar ik me meen te herinneren niet. Maar er lijkt geen reden tot huisbezoek.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:40 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je gezondheid is topprioriteit nummer één en een blik van afkeur door een arts omtrent je drinkgedrag is meer bedoeld als een les in de trant van 'ga je leven verbeteren' in plaats van minachting van jouw persoon in de problematiek.
Bel dus maar gewoon.
edit - zorg dat de dokter bij jou thuis komt ipv jij daar naartoe
Oh zijn we al zover dat we de Randstad als uitgangspunt nemen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huisbezoek door een (HAP-)arts als er geen levensbedreigende zaken spelen is zeldzaam. I.i.g. in de Randstad. Al woont TS daar naar ik me meen te herinneren niet. Maar er lijkt geen reden tot huisbezoek.
Tenzij TS niet in dit topic reageert omdat hij inmiddels doodgebloed is![]()
Maar dan zou die arts toch te laat zijn
Hij hoeft het toch niet over zijn problematische drank gebruik te hebben als hij bij een arts komt met een snee omdat hij is uitgegleden?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:40 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je gezondheid is topprioriteit nummer één en een blik van afkeur door een arts omtrent je drinkgedrag
TS vroeg dat zich of het een probleem zou zijn. Ik deed een toenadering dat dat op een andere manier geïnterpreteerd kon worden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:03 schreef R_Nest het volgende:
[..]
Hij hoeft het toch niet over zijn problematische drank gebruik te hebben als hij bij een arts komt met een snee omdat hij is uitgegleden?
quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:03 schreef R_Nest het volgende:
[..]
Hij hoeft het toch niet over zijn problematische drank gebruik te hebben als hij bij een arts komt met een snee omdat hij is uitgegleden?
Hij is er bang voor dat de arts daarover begint, het registreert en/of zijn huisarts inlicht. En dat zijn ex daar dan (hoe?) lucht van krijgt iets mee kan om de kinderen bij hem weg te houden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar hij weet dat duidelijk niet
En het gaat niet om 'niet veroordelen', maar om niet noteren of registeren of de eigen huisarts inlichten. Ivm zijn 'persoonlijke omstandigheden' (ex en kinderen).
Medisch beroepsgeheim.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Hij is er bang voor dat de arts daarover begint, het registreert en/of zijn huisarts inlicht. En dat zijn ex daar dan (hoe?) lucht van krijgt iets mee kan om de kinderen bij hem weg te houden.
wat is HAP? serieus?quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:34 schreef Masberum het volgende:
Wat is HAP? Ik wil het namelijk wel bellen, het bloeden lijkt nu wel echt gestopt te zijn voor nu, zitten doet wel wat pijn soms als ik beweeg maar het is niet echt onderaan. Het is niet fijn maar van mijn vorige ervaring is het beter om het wel te laten hechten. De vorige keer zag ik het witte laagje in mijn vinger voor iets van 3 tot 5 dagen.. en dat is niet helemaal goed geheeld uiteindelijk. Ik denk dat ik misschien toch maar gewoon ga bellen, maar ik weet niet of ik echt ver kan reizen met het OV nu. Wat een ontzettend nare pech heb ik weer wat dit betreft, het kwam niet eens echt door de alcohol het was gewoon extra glad volgens mij
Huisartsenpostquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:34 schreef Masberum het volgende:
Wat is HAP? Ik wil het namelijk wel bellen, het bloeden lijkt nu wel echt gestopt te zijn voor nu, zitten doet wel wat pijn soms als ik beweeg maar het is niet echt onderaan. Het is niet fijn maar van mijn vorige ervaring is het beter om het wel te laten hechten. De vorige keer zag ik het witte laagje in mijn vinger voor iets van 3 tot 5 dagen.. en dat is niet helemaal goed geheeld uiteindelijk. Ik denk dat ik misschien toch maar gewoon ga bellen, maar ik weet niet of ik echt ver kan reizen met het OV nu. Wat een ontzettend nare pech heb ik weer wat dit betreft, het kwam niet eens echt door de alcohol het was gewoon extra glad volgens mij
Nee ik maak een grapje nou goed. Huisartsenpost lees ik nu van iemand die wel gewoon antwoord geeft. HAP is een normaal begrip ofzo? En dit bedoel ik niet fel, maar ja ik zat op HAP te zoeken en kon niks vinden behalve in Amerika, ik dacht dat het een organisatienaam wasquote:
Ik zou googelen op je woonplaats en huisartsenpost. Je moet trouwens altijd eerst bellen, dan bepalen zij of het nodig is dat je komt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee ik maak een grapje nou goed. Huisartsenpost lees ik nu van iemand die wel gewoon antwoord geeft. HAP is een normaal begrip ofzo? En dit bedoel ik niet fel, maar ja ik zat op HAP te zoeken en kon niks vinden behalve in Amerika, ik dacht dat het een organisatienaam was
Dank jequote:Op woensdag 28 mei 2025 23:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou googelen op je woonplaats en huisartsenpost. Je moet trouwens altijd eerst bellen, dan bepalen zij of het nodig is dat je komt.
Ik heb het over waar TS bang voor is. Niet hoe het feitelijk/daadwerkelijk isquote:
Ja, vast..quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:34 schreef Masberum het volgende:
Het antwoord:quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar je gaat niet naar de HAP begrijp ik? Of?
quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:27 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat klopt ik weet dat het een tijd gaat duren voor de wond echt geheeld is. Maar ik heb de tijd en ik wil geen record dat ik alcohol heb gedronken. Ook al doen ze daar wellicht niks mee, ik wil dat risico gewoon niet lopen. Ik heb liever een tijd pijn aan mijn kont
Dan doet hij wel verdomd lang over dat boek.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:56 schreef Iceage het volgende:
Hoi,
Ik vraag me serieus af of deze ts niet bezig is met het schrijven van een boek titel alcohol verslaving met als inhoud kijk eens hoe er op een groot forum mee wordt om gegaan.
Ifso zijn we er allemaal ingetrapt.
Snelle reactie, heb mijn berichtje iets gewijzigd,quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan doet hij wel verdomd lang over dat boek.
Maar wie weet..
Heel Andere Prioriteiten:quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:27 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat klopt ik weet dat het een tijd gaat duren voor de wond echt geheeld is. Maar ik heb de tijd en ik wil geen record dat ik alcohol heb gedronken. Ook al doen ze daar wellicht niks mee, ik wil dat risico gewoon niet lopen. Ik heb liever een tijd pijn aan mijn kont
Watte?quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:17 schreef kree het volgende:
goh een vraag die mij gesteld was vorige week eigenlijk.
althans werd me gedwongen omdat er 112 ambulance was voor me, en hun door gegeven. dus werd zelf gebeld. ik heb geen optie meer en ga vrijdag.....
heb het ambulance personeel beloofd nou eenmaal dat ik afspraak zou maken.quote:
Beloofd dat je zou bellen als je een snee in de anus hebt? Serieus?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:07 schreef kree het volgende:
[..]
heb het ambulance personeel beloofd nou eenmaal dat ik afspraak zou maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |