SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ik las het vanmorgen al, in steenderenquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke heb je gehoord dat er 2 Zutphenaren/Zutphenesen zijn verongelukt vanmorgen?
https://www.gelderlander.(...)2F%2Fwww.bing.com%2FWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
vreselijkquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het vanmorgen al, in steenderenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja nog jong een eind 20 de ander begin 60quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:17 schreef hemarookworst het volgende:
@:maily
[ afbeelding ]
https://www.rijnmond.nl/n(...)den-ze-zijn-gestolen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nog jong een eind 20 de ander begin 60
Omgquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:17 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rijnmond.nl/n(...)den-ze-zijn-gestolen
Werewolf![]()
Welke zonhier geen zon hoor, ja af en toe een momentje
Hier druppelt het nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het zijn n u geen druppels meeja nog wel maar heull veul druppels kan aan de voorkant niet eens meer naar buiten kijken
Hy Fogelquote:
hier ook een plensbuiquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
Het zijn n u geen druppels meeja nog wel maar heull veul druppels kan aan de voorkant niet eens meer naar buiten kijken
Ja er komt wel wat uit de lucht vallenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de honden zijn het er niet zo mee eensquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er komt wel wat uit de lucht vallen
1 ligt buiten
en de ander binnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Buiten in de regen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
de honden zijn het er niet zo mee eens
1 ligt buiten
en de ander binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker lang weekendquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:38 schreef hemarookworst het volgende:
Alvast OOO-reply ingesteld voor straks
Ja hoi allemaalI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Twice ookquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:17 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rijnmond.nl/n(...)den-ze-zijn-gestolen![]()
![]()
Hey Maily
lekker hoor!quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daarna ook tot enkele daagjes na pinksteren
genieten HemaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
droog hier, af en toe komt de zon zelfs tevoorschijnquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
How can I make this topic about me?![]()
Ja hier nu ook zon, het is met recht wisselvallend weerquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
droog hier, af en toe komt de zon zelfs tevoorschijn
![]()
na regen
komt zonneschijn
en daarna
weer een plensbui
Of blijft het drooog Heb het eekhoorntje weer op bezoek, is altijd zo leuk om naar te kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb elke ochtend een bosuiltjequote:Op woensdag 28 mei 2025 14:10 schreef Dotteke het volgende:
Of blijft het drooog Heb het eekhoorntje weer op bezoek, is altijd zo leuk om naar te kijken
die even checkt of alle muisjes op zijn
O dat is ook leukquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb elke ochtend een bosuiltje
die even checkt of alle muisjes op zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hier alleen vogeltjes en wespen, vlinders,bij en hommels"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
hier zit er heeeeel af en toe 1 in de notenboomquote:
maar de honden vinden dat reuze interessant
ze zijn echt snoezigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja die zitten hier ook en heul veul vogeltjesquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:17 schreef Lovely het volgende:
Hier alleen vogeltjes en wespen, vlinders,bij en hommelsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier is het ook weleens hommeles.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Er zit hier een specht in de buurt en die komt ook af en toe bij mij eten halen
I'm surrounded by morons!
Nu hoor je ze tjilpenquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die zitten hier ook en heul veul vogeltjes
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
soort zoekt soortquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:18 schreef Fogel het volgende:
Er zit hier een specht in de buurt en die komt ook af en toe bij mij eten halenGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Die zitten hier verder op wel..quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:18 schreef Fogel het volgende:
Er zit hier een specht in de buurt en die komt ook af en toe bij mij eten halen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja een aan de andere kant van de tuin staat een bak met water, daar gaat hij.zij altijd na toe als die uitgegeten is.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier zit er heeeeel af en toe 1 in de notenboom
maar de honden vinden dat reuze interessant
ze zijn echt snoezig
Luna wilde van de week naar buiten om te aaien, ik zeg doe maar niet. zten eerste zijn ze zo weg en zo niet ze kunnen vies gemeen bijten en schijnen veel ziektes bij zich te dragenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
er zitten hier kraaien, een zootje merels en mezen, een paartje eksters en een stuk of wat duivenGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Mooi is dat he ze weten het precies te vindenquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:18 schreef Fogel het volgende:
Er zit hier een specht in de buurt en die komt ook af en toe bij mij eten halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik laat mijn tuin gewoon wild groeien, hebben de vogels er ook nog wat aan
ofwel ik ben gewoon lui met die tuin van mijGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Duiven heb ik echt de pest aan, sinds die hier hun vertier hebben gevonden komen er veel minder kleine vogeltjes helaasquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:20 schreef Metalfrost het volgende:
er zitten hier kraaien, een zootje merels en mezen, een paartje eksters en een stuk of wat duivenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hier is echt een jodokus aan vogels elke dag, ik zit dan buiten en geniet enorm van het gekwetterquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duiven heb ik echt de pest aan, sinds die hier hun vertier hebben gevonden komen er veel minder kleine vogeltjes helaas
Google is your friend, abuse your friends![]()
Ja het is ook schitterend, vooral als de jonge musjes, vinken, meesjes en merels mee komenquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
hier is echt een jodokus aan vogels elke dag, ik zit dan buiten en geniet enorm van het gekwetterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-05-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4984 / +108 / +0 / 9007 / 9817
2. aeque / 1050 / +0 / +0 / 1780 / 2417
3. RedShoe / 936 / +506 / +3 / 2093 / 2289
4. Lovely / 840 / +4 / +23 / 2498 / 3078
5. devzero / 819 / +9 / +0 / 688 / 917
6. hemarookworst / 758 / +8 / +3 / 1323 / 1842
7. gebrokenglas / 731 / +4 / +11 / 1979 / 2571
8. KillemWieft / 729 / +3 / +1 / 271 / 463
9. SwJ / 726 / +10 / +1 / 30 / 33
10. _UserName_ / 650 / +31 / +22 / 509 / 733
11. HappyCharly / 634 / +2 / +0 / 519 / 712
12. Harrie / 597 / +0 / +0 / 889 / 1148
13. mario390 / 539 / +0 / +1 / 583 / 821
14. Dr.Mikey / 534 / +0 / +2 / 295 / 452
15. Rob / 527 / +0 / +0 / 522 / 688
16. KoningWouter / 518 / +18 / +8 / 1430 / 1756
17. Fogel / 347 / +0 / +0 / 403 / 606
18. kree / 337 / +0 / +0 / 555 / 749
19. sp3c / 335 / +7 / +2 / 302 / 430
20. StevenHyde / 331 / +1 / +0 / 922 / 1169SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Wie is Bor?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is het hier ongeveer ook wel. En we hebben zwaluwen die een deel van hun nesten onder ons dak hebben. Toen ze terugkwamen uit Afrika waren er echter krakers (mussen) in hun nesten gaan zitten. De schavuiten zijn er inmidels met geweld uitgewerkt want het nestmateriaal wat ze erin hadden verzameld lag op een gegeven moment bij de voordeur. Ze hebben tevens wat schade toegebracht omdat ze de ingangen groter hadden gemaakt maar dat is inmiddels ook alweer aangeheeld.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:20 schreef Metalfrost het volgende:
er zitten hier kraaien, een zootje merels en mezen, een paartje eksters en een stuk of wat duiven![]()
ik heb een vogelkastje aan huis maar ik haal dat ding er volgend jaar af, gedoe dat dat oplevert met al die geluiden, ik kan daar niet tegenquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is het hier ongeveer ook wel. En we hebben zwaluwen die een deel van hun nesten onder ons dak hebben. Toen ze terugkwamen uit Afrika waren er echter krakers (mussen) in hun nesten gaan zitten. De schavuiten zijn er inmidels met geweld uitgewerkt want het nestmateriaal wat ze erin hadden verzameld lag op een gegeven moment bij de voordeur. Ze hebben tevens wat schade toegebracht omdat ze de ingangen groter hadden gemaakt maar dat is inmiddels ook alweer aangeheeld.Google is your friend, abuse your friends![]()
tijd voor een realityseriequote:Op woensdag 28 mei 2025 14:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is het hier ongeveer ook wel. En we hebben zwaluwen die een deel van hun nesten onder ons dak hebben. Toen ze terugkwamen uit Afrika waren er echter krakers (mussen) in hun nesten gaan zitten. De schavuiten zijn er inmidels met geweld uitgewerkt want het nestmateriaal wat ze erin hadden verzameld lag op een gegeven moment bij de voordeur. Ze hebben tevens wat schade toegebracht omdat ze de ingangen groter hadden gemaakt maar dat is inmiddels ook alweer aangeheeld.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hier in dts soms een die hier postquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Oei, last van boktor?
Meteen bestrijden want is niet goed voor je houtwerk.
Kunnen we daar ook wat aan doen?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Haha, zeg dan gewoon zijn naamquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:37 schreef mario390 het volgende:
misschien is bedoelt de naam in verkeerde richtung lezen
Ik had boktor in mijn houten planten bak zitten buiten heb het wel behandeld vorig jaarquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Oei, last van boktor?
Meteen bestrijden want is niet goed voor je houtwerk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A je bedoeld Rob. Geen idee waar hij is, waarschijnlijk werkenquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:37 schreef mario390 het volgende:
misschien is bedoelt de naam in verkeerde richtung lezen
Geluid niet zoveel last van. Uitwerpselen zijn wel een ding, omdat ze in de nok zitten valt dat op het raamkozijn eronder en ligt het bij de voordeurquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:36 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik heb een vogelkastje aan huis maar ik haal dat ding er volgend jaar af, gedoe dat dat oplevert met al die geluiden, ik kan daar niet tegen
Moet om de week schoonmaken omdat het anders een enorme bende wordt.![]()
Kan je Rob bestellen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is die vervelend dan?quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier in dts soms een die hier post
Kunnen we daar ook wat aan doen?![]()
Iedereen is er nog hoor en weetje wat ik ga de avonddowntime pakkenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:42 schreef Paul het volgende:
Iedereen is er nog hoor en weetje wat ik ga de avonddowntime pakkenGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Owja, ook wel eens zoiets gehad met plantenbakken in de tuin. Heb ze aan stukken gemept met de voorhamer en in de allesbrander gegooid.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had boktor in mijn houten planten bak zitten buiten heb het wel behandeld vorig jaar![]()
nog 1 laatste afspraak en dan mogen ze me twee weken met rust laten
Uw ADH vitamine Worst
Zal jou eens even bolktorren.quote:
Joehoeequote:Op woensdag 28 mei 2025 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
nog 1 laatste afspraak en dan mogen ze me twee weken met rust laten
is mentionen, geen bestellenquote:hij is geen pizzeria of zo he
Uw ADH vitamine Worst
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
heb ik niet echt last van, in tegenstelling tot andere ongedierte in dtsquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:48 schreef bondage het volgende:
Maar goed, dat is ongedierte waar je hier alleen in DTS last van hebtUw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:48 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja deze moeten er ook uit, zijn helaas ook aan het rottenquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Owja, ook wel eens zoiets gehad met plantenbakken in de tuin. Heb ze aan stukken gemept met de voorhamer en in de allesbrander gegooid.
Alleen moet ik eerste iemand vinden die mij kan helpen, of beter gezegd voor mij wil doen.
Moet eerste deze leeg en dan die ander opzetten en weer vullenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O 2 weken vankantie, lekker hoor. Heb je nog plannen behalve de meet?quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
nog 1 laatste afspraak en dan mogen ze me twee weken met rust latenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is niet bestellen maar mentionenquote:
Als je iets besteld krijg je het thuis bezorgdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag ik een pizza Rob met extra kaasquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is mentionen, geen bestellenhij is geen pizzeria of zo he
wat dingetjes helpen met ouders en ik wil ook nog naar Gent en Aken gaan incl overnachting om even weg te zijn maar daar heb ik nog niks geboektquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O 2 weken vankantie, lekker hoor. Heb je nog plannen behalve de meet?Uw ADH vitamine Worst
Ik wil hem wel vullen met geraniums?quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja deze moeten er ook uit, zijn helaas ook aan het rotten
Alleen moet ik eerste iemand vinden die mij kan helpen, of beter gezegd voor mij wil doen.
Moet eerste deze leeg en dan die ander opzetten en weer vullen
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ikk kann dich nun zeggen wiie mutti de roliade maktequote:Op woensdag 28 mei 2025 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
de roliade is uit deg met mandeln
diee fülle topfencreme,schlagobers
und himbeer![]()
O ja dat had je verteld dat je daar heen wilde. Volgens mij is het nu ook nog wel makkelijk te doen vlak voor je gaat te boeken en anders is er altijd wel een BBquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat dingetjes helpen met ouders en ik wil ook nog naar Gent en Aken gaan incl overnachting om even weg te zijn maar daar heb ik nog niks geboektWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rotten is altijd een ding met hout, helemaal als het niet behandeld is. Wij hebben uiteindelijk maar voor kunststof bakken op poten gekozen, geen gedoe meer mee.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je geen buren die dit even voor je willen doen? Lijkt me niet zo heel veel werk tenzij het bakken van 20m2 zijn![]()
![]()
Rustig op werk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb de planten er in staan, dus moet eerst wachten tot het najaar, dan kan ik ze snoeien en terug zetten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil hem wel vullen met geraniums?
Er komt bij mij geen geramium in de tuinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Nee mijn ene buurman kan het cognitief niet aan, die functioneerd maar een uurtje per dag en de andere is een vrouw van 85. Ik woon in een blok van 3quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Rotten is altijd een ding met hout, helemaal als het niet behandeld is. Wij hebben uiteindelijk maar voor kunststof bakken op poten gekozen, geen gedoe meer mee.
Heb je geen buren die dit even voor je willen doen? Lijkt me niet zo heel veel werk tenzij het bakken van 20m2 zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Don't follow me. I am lost too
Wat doe je nu voor werk?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dit moet je lezen heb ik extra getyptquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de planten er in staan, dus moet eerst wachten tot het najaar, dan kan ik ze snoeien en terug zetten.
Er komt bij mij geen geramium in de tuin
ikk kann dich nun zeggen wiie mutti de roliade makte
und himbeer![]()
BollukDon't follow me. I am lost too
quote:I'm surrounded by morons!
O dat lijkt mij heerlijkquote:Op woensdag 28 mei 2025 15:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit moet je lezen heb ik extra getypt
ikk kann dich nun zeggen wiie mutti de roliade makte
und himbeerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ja, dan schiet het niet echt op helaas... En hier op het forum in FHF geen optie?quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee mijn ene buurman kan het cognitief niet aan, die functioneerd maar een uurtje per dag en de andere is een vrouw van 85. Ik woon in een blok van 3![]()
Nee, dat wil ik niet.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, dan schiet het niet echt op helaas... En hier op het forum in FHF geen optie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De vriendelijkheid zelve weer die Lovely
:Geef toe, jij knipoogt op echt zo.quote:
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ja stukken beterquote:
Hey Stevenquote:Op woensdag 28 mei 2025 15:18 schreef StevenHyde het volgende:
Druk werkdagje zo. Nu even tijd voor een dikke vette bolk.
Geet wel.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoest momenteel met de gezondheid Dottie?
Lief dat je vraagt
Hmmm, dan hoop ik dat het morgen toch nog weer wat beter gaat iigquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lieve wensquote:Op woensdag 28 mei 2025 15:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hmmm, dan hoop ik dat het morgen toch nog weer wat beter gaat iig![]()
Dat hoop ik al jaren![]()
Maar mocht het ooit zover zijn dan neem ik jou en je vrouw mee uit etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Was je aan het kleuren dacht aan het bolkenquote:
Wandelen, fietsen, serie kijken, boodschappen doen, bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Don't follow me. I am lost too
Thanxquote:Op woensdag 28 mei 2025 15:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de eerste new style DT
quote:
saufen gaat wel lukken met die meet, geil zal het ook wel worden in die tietenbar Maar danquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lieve wens![]()
Dat hoop ik al jaren![]()
Maar mocht het ooit zover zijn dan neem ik jou en je vrouw mee uit eten
quote:
Welk wachtwoord?quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:40 schreef hemarookworst het volgende:
Kut, mijn wachtwoord verloopt in mijn vakantieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent zeker Kevin in dit geval?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
om in te loggen voor de activiteiten die zorgen dat ik mijn rekeningen kan betalenquote:Uw ADH vitamine Worst
![]()
![]()
O oeps, kan je dat niet doen voor je uitlogt straks?quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
om in te loggen voor de activiteiten die zorgen dat ik mijn rekeningen kan betalenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In een tweedehands winkel kleding verkopen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja moet ik doen iddquote:Op woensdag 28 mei 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oeps, kan je dat niet doen voor je uitlogt straks?Uw ADH vitamine Worst
Heitinga in beeld als nieuwe trainer Ajax, met Keizer als assistentDon't follow me. I am lost too
![]()
Niet werken in je vakantie Hemaquote:
![]()
Thnx!quote:
Even kijken of daar iets leuks tussen staat
En vandaag niet wandelen, boodschappen doen of fietsenquote:Op woensdag 28 mei 2025 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was je aan het kleuren dacht aan het bolken
Wandelen, fietsen, serie kijken, boodschappen doen, bolken
Walk onDon't follow me. I am lost too
Bolk onDon't follow me. I am lost too
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Olaquote:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
Ik krijg meteen reclame voor rode schoenen hier op Fokquote:
Echt?quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik krijg meteen reclame voor rode schoenen hier op Fok
En vakantietje geboekt met een vriendin
Oke okeDon't follow me. I am lost too
Waar gaat de reis heen?quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
Ja, ik word soms gek van de reclames hierquote:
Andere browser nemen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, ik word soms gek van de reclames hierDon't follow me. I am lost too
Paar daagjes Texelquote:
Wel met de auto want we gaan pas in november.
Nog aan het rondkijken naar een andere vakantie eventueel eind juliDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Neem dan een aboquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, ik word soms gek van de reclames hier
Dan kan ik de vakantie niet meer betalenquote:
Ik heb laatst ook even gekeken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Paar daagjes Texel
Wel met de auto want we gaan pas in november.
Nog aan het rondkijken naar een andere vakantie eventueel eind juli
Duitsland gaat het worden denk ik.Don't follow me. I am lost too
Ik doe straks thuis wel de pc aan, daar heb im er minder last van.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ah jeetjequote:Op woensdag 28 mei 2025 16:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan kan ik de vakantie niet meer betalen
Ik wil naar Polen, maar het moet wel financieel uitkunnen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook even gekeken.
Duitsland gaat het worden denk ik.
Volgende week heb ik wat meer uren op het werk dus het zou net moeten lukken.
Wat wil je graag in Polen bezoeken?quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil naar Polen, maar het moet wel financieel uitkunnen.
Volgende week heb ik wat meer uren op het werk dus het zou net moeten lukken.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja is niet zo duur.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil naar Polen, maar het moet wel financieel uitkunnen.
Volgende week heb ik wat meer uren op het werk dus het zou net moeten lukken.Don't follow me. I am lost too
Wat tegenvallende verkoop gehad. Maar dat maakt me vanaf de meer uren werk niet zoveel meer uitquote:
Patserquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee ik heb nu plus abo en dan weer pimpUw ADH vitamine Worst
De kabouterstad en nog veel meerquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat wil je graag in Polen bezoeken?
Joepiequote:Op woensdag 28 mei 2025 16:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat tegenvallende verkoop gehad. Maar dat maakt me vanaf de meer uren werk niet zoveel meer uit![]()
Ga je mee?quote:
Kabouterstad klinkt leukquote:Hoop dat je dan kunt gaan (zelf nog nooit in Polen geweest)
Ja duurder kan je alleen sneller posten en een grotere afbeelding nemenquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee gewoon basis is goed genoeg"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
We hebben tegenwoordig weer een DT, dus dan moet je snel kunnen posten
Google AI zegt:
De "kabouterstad" waar je naar verwijst, is de Poolse stad Wrocław. Wrocław staat bekend om zijn talrijke kabouterbeeldjes, die over de stad verspreid zijn. Er zijn er inmiddels meer dan 800, aldus Wikipedia. Deze kabouters zijn een populaire attractie en een symbool van de stad.
De oorsprong van de kabouters ligt in de jaren 80, toen ze gebruikt werden als onderdeel van een ludieke protestbeweging tegen het communistische regime. Sindsdien zijn ze uitgegroeid tot een toeristische attractie en een leuke manier om de stad te ontdekken, aldus Polen TravelUw ADH vitamine Worst
Ik ook niet, daarom wil ik wel heel graag.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kabouterstad klinkt leukHoop dat je dan kunt gaan (zelf nog nooit in Polen geweest)
O dat is ook wel leuk werk, maar heel anders dan de horeca of niet danquote:Op woensdag 28 mei 2025 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In een tweedehands winkel kleding verkopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Stuk rustigerquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook wel leuk werk, maar heel anders dan de horeca of niet danThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn abo is nog tot augustusquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
We hebben tegenwoordig weer een DT, dus dan moet je snel kunnen posten
quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:21 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb hier thuis al 2 kabouter (laat ze het maar niet horen![]()
)
Ik heb de post doorgestuurd naar je kabouters.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:21 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb hier thuis al 2 kabouter (laat ze het maar niet horen![]()
)
PostNL of DHL? Dan zorg ik dat ik onder de brievenbus ga liggenquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb de post doorgestuurd naar je kabouters.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:
ALs ik klaar ben met werken klap ik de laptop dicht en sta binnen 15 seconden bij de lift.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
En dit schalt uit mijn speakers bij het uitloggen
Bekijk deze YouTube-video
Maar jij zit eerst 5 minuten naar een afsluitende song te luisteren
quote:
ben thuis en er stond een set aanquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ALs ik klaar ben met werken klap ik de laptop dicht en sta binnen 15 seconden bij de lift.
Maar jij zit eerst 5 minuten naar een afsluitende song te luisterenUw ADH vitamine Worst
Als je een brief ziet die geadresseerd is: "aan de kabouters van ..." dan weet je genoegquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
PostNL of DHL? Dan zorg ik dat ik onder de brievenbus ga liggen
Nee ging om mijn kind en vrouw. Nog gevaarlijkerquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je een brief ziet die geadresseerd is: "aan de kabouters van ..." dan weet je genoeg
Oostenrijk is ook wel een optie.Don't follow me. I am lost too
Gezellig oostenrijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi land.Don't follow me. I am lost too
Met PostNL weet je tegenwoordig niet meer wanneer het bezorgd wordt. Waarschijnlijk volgende week dinsdag.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ging om mijn kind en vrouw. Nog gevaarlijkerHow can I make this topic about me?![]()
Ik houd met postnl app in de gaten met bovenmatige interesse.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met PostNL weet je tegenwoordig niet meer wanneer het bezorgd wordt. Waarschijnlijk volgende week dinsdag.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
wtf 'De Verhulstjes' rose zag ik bij het scrollen door de bonusaanbiedingenUw ADH vitamine Worst
Gelijk 5 flessen gekocht?quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
wtf 'De Verhulstjes' rose zag ik bij het scrollen door de bonusaanbiedingenHow can I make this topic about me?![]()
ook tieten?quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:05 schreef mario390 het volgende:
boahhhh mjn i.tv is zo zeeeeeeer veeeeeeelUw ADH vitamine Worst
Bolkje..Don't follow me. I am lost too
nee ik heb gezegd alle adultfilme weglatenquote:
om dat wanneer nog groter is werkt dat niet goed
ik heb ook nur zo 15 landen van ongefähr 80
dat is zo veel dat ik me en vingerblaas scroll![]()
![]()
![]()
ja naar de hamster of hub is makkelijkerquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik heb gezegd alle adultfilme weglaten
om dat wanneer nog groter is werkt dat niet goed
ik heb ook nur zo 15 landen van ongefähr 80
dat is zo veel dat ik me en vingerblaas scrollUw ADH vitamine Worst
dat boeit me maar niet ,quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja naar de hamster of hub is makkelijker![]()
Vind je het ook wel leuk?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het gevt 1000 and.seitesquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar die tietenfoto's op FOK! dan weer wel![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
en die kijk jij allemaalquote:
Volgend jaar mag ik zeggen ouwe snoepertquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zeker toch xddden ik ben weihnachtmann
Kerstman? Ga je cadeautjes uitdelen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom nu nog niet?quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgend jaar mag ik zeggen ouwe snoepert
Kerstman? Ga je cadeautjes uitdelen?I'm surrounded by morons!
Hey Robquote:
Ja het mag wel, kan altijd natuurlijk. Maar volgend jaar komt hij Abraham tegen dat is wel en leeftijd dat je ouwe mag zeggenquote:
Lekker lang weekend?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: