Gaat je niks aan!quote:
Doet niks af aan mijn boodschap.quote:
Doet alles af aan jouw boodschap. Als jij te kneuterig bent om voordat je op 'invoeren' klikt weigert je eigen tekst na te kijken, dan is jouw boodschap nutteloos en niet terzake doende.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Doet niks af aan mijn boodschap.
Ehm...quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Doet alles af aan jouw boodschap. Als jij te kneuterig bent om voordat je op 'invoeren' klikt weigert je eigen tekst na te kijken, dan is jouw boodschap nutteloos en niet terzake doende.
Dus ga nou maar weer lekker in de zandbak spelen. Daar hoor je thuis, niet hier.
Nee deze zin loopt lekker, wil je zeggen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als jij te kneuterig bent om voordat je op 'invoeren' klikt weigert je eigen tekst na te kijken,
Dat kun je verwachten wanneer je de autoriteiten tegen je in het harnas jaagt. Ik heb daarentegen een track record opgebouwd waar een paard de hik van krijgt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als tong80 dit topic had geopend was deze onherroepelijk gesloten door FA GGMM.
En dus neem jij, terecht, mijn reactie niet serieus.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee deze zin loopt lekker, wil je zeggen.
BAL GEHAKT!
Wat heb ik hier mee te makenquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee deze zin loopt lekker, wil je zeggen.
BAL GEHAKT!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |