quote:Jackie Wilson - Reet petite
Op woensdag 26 februari 2003 17:31 schreef F-Snake het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan het meest herkenbare gedeelte ongeveer zo gaat:
"wooh oh oh oh... wooh oh oh oh!" En daarna geloof ik een soort van gescat...
'T nummer is volgens mij al heel wat jaartjes oud...Het werd gezongen door een zanger die een beetje 't stemgeluid van Chuby Checker heeft... Geloof ik
Ben heel benieuwd of iemand hier wat mee kan...
quote:edit: is al genoemd
Op woensdag 26 februari 2003 17:31 schreef F-Snake het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan het meest herkenbare gedeelte ongeveer zo gaat:
"wooh oh oh oh... wooh oh oh oh!" En daarna geloof ik een soort van gescat...
'T nummer is volgens mij al heel wat jaartjes oud...Het werd gezongen door een zanger die een beetje 't stemgeluid van Chuby Checker heeft... Geloof ik
Ben heel benieuwd of iemand hier wat mee kan...
[Dit bericht is gewijzigd door Meaghan op 26-02-2003 17:36]
quote:Zoek es naar Azzida Da Bass - Doom's Night (Timo Maas Remix)
Op woensdag 26 februari 2003 15:57 schreef MrGio het volgende:
Ik zoek een dancenummer, er zit een sample in van Mr Oizo's Flat Beat, alleen dr zit een breakbeat in...... ik ben al een tijdje op zoek naar dit nummer maar kan het nergens vinden
quote:ik heb em ook gezocht maar het meeste leek hij toch wel op cochise van audioslave maa rhet is maar een klein stukje! dus veel plezier!
Op woensdag 26 februari 2003 17:35 schreef JeRa het volgende:
Opnieuw...ik zoek een nummer (waarschijnlijk van Rage Against The Machine) dat wordt gedraaid op de achtergrond van een commercial van Discovery Channel, namelijk die voor een militair programma waarin allerlei soldaten en elite forces schieten, springen, speedboaten, zwemmen, sniperen, etc.
quote:Dat is hij dus niet...
Op woensdag 26 februari 2003 17:54 schreef Haanibal het volgende:[..]
ik heb em ook gezocht maar het meeste leek hij toch wel op cochise van audioslave maa rhet is maar een klein stukje! dus veel plezier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |