quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je streeft er kennelijk weer naar, gezien de geschetste historische context. Weg met vrijheden zoals we de kennen binnen de grenzen van de wet.
TOEN, ja.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel lekker in je bovenkamer verder? Of zit je hier gewoon impliciet te pleiten voor een nieuwe veldslag? Sowieso is enig historisch besef je vreemd - vrouwen en minderheden hadden het toen ook bar slecht in Europa.
Wat bedoel je met minderhedenquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja ons geschiedenisonderwijs wordt ook steeds politieker. Of sociaal gewenster.
Maar er zijn een aantal veldslagen geweest waarin Europa de moslim-invasie een halt toegeroepen heeft.
En nu staan we deze zelfde godsdienst te faciliteren.
Een compleet gebrek aan historisch besef.
En ik zie de toekomst slecht in voor vrouwen en ook minderheden.
Neuh, toont eerder aan hoe selectief verontwaardigd de 'laten-we-naar-Boedapest-gaan-om-voor-homo's-op-te-komen' brigade is.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:11 schreef Hexagon het volgende:
Ochje, een topic over een christelijke school moet weer worden volgeblerft over hoe kut de islam is.
Echt ziekelijk gewoonquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:11 schreef Hexagon het volgende:
Ochje, een topic over een christelijke school moet weer worden volgeblerft over hoe kut de islam is.
Nee, het is eerder vergelijkbaar met zo'n pas bevallen moeder die ieder gesprek weer zo dirigeert dat het weer over haar baby gaat. Rete-irritant.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neuh, toont eerder aan hoe selectief verontwaardigd de 'laten-we-naar-Boedapest-gaan-om-voor-homo's-op-te-komen' brigade is.
Of, waar 'racisme', 'buitenlanderhaat' en 'xenofobie' wederom de revue passeren om anderen monddood te maken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, het is eerder vergelijkbaar met zo'n pas bevallen moeder die ieder gesprek weer zo dirigeert dat het weer over haar baby gaat. Rete-irritant.
Ook die kent 99% niet.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:08 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aan het dineren met Bonifatius
Het gaat hier niet over de islam toch moet het er weer bijgesleept wordenquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ziekelijk is dat struisvogelgedrag.
Het gaat hier over achterlijke debiele religieuze opvattingen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over de islam toch moet het er weer bijgesleept worden
Dat is overigens nog helemaal niet duidelijk, want we weten de reden niet waarom ze zijn overgeplaatst.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het gaat hier over achterlijke debiele religieuze opvattingen.
Waar zie je die in dit topic?quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of, waar 'racisme', 'buitenlanderhaat' en 'xenofobie' wederom de revue passeren om anderen monddood te maken.
Nee het gaat hier om 2 juffen die overgeplaatst zijnquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom en dat is een oprechte vraag Etto, van verstandige man tot verstandige man.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De tolerantie voor vrouwenrechten en homo's is legendarisch binnen de islam, inderdaad.
Het christendom hebben we hier al een jaartje of 70 getemd. Daarom zoeken progressieven met een vergrootglas naar die paar bijbelbelters die er nog zijn om tegen te ageren; dat we ook van doen hebben met - aldus het laatste UvA rapport - een grootste afkeer van LGBTQ onder islamieten, dat laten we verder maar even onderbelicht.
Christendom, da's pas erg.
Dat moet ik uit mijn hoofd weten? Geboortedatum ook wellicht? Wanneer hij gewijd is? Waar hij op school zat? Nog iets?quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK.
Bonifatius was de aartsbisschop van...?
Omdat ik secularisme en de waarden van de verlichting belangrijk vind.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Waarom en dat is een oprechte vraag Etto, van verstandige man tot verstandige man.
Waarom maak je je zo tyfusdruk over die dingen want we zien dat altijd de laatste tijd...
Waarom maak je er m.i. zo'n ding van terwijl het hele fenomeen ook weer m.i. vrij marginaal is.
Ook omdat je de problemen der wereld in verhouding moet zien en dan scoort dit 2 of 3 op een schaal van 10 qua echte wereldproblemen.
Althans zo zie ik dat. Het verbaast me nogal dat je continue helemaal woest gaat op dit onderwerp.
Dat weten we helemaal niet, dat heb je zelf bedacht om daarna weer los te kunnen gaan op je stokpaardjes.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is eerder het gevolg van reacties als deze:quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:24 schreef Perox het volgende:
[..]
Het gaat steeds slechter met je. Je antwoord heeft weinig te maken met de post waar je op reageert. Er is geen sprake van islam in die post.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ik dit soort berichten lees ben ik toch wel weer blij dat de Islamitische (basis)scholen als paddestoelen uit de grond springen.²
quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Verplicht meedoen aan christelijke activiteiten. Ik zou me daar drukker om maken. Man man man.²
Overheen gescrolled?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ze geroyeerd zijn.²
Ah vandaar dat ze zo uit een klas geplukt werden en naar een andere school overgeplaatst werden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:28 schreef Janneke141 het volgende:
Ik denk dat het komt omdat ze gewoon niet zo goed rekenlessen konden geven
Je weet inmiddels toch wel dat deze user moslim of moslim aanhanger is en graag topics ontspoord met deze opmerkingen, daarom reageert er ook niemand op tot nu danquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is eerder het gevolg van reacties als deze:
[..]
[..]
[..]
Overheen gescrolled?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |