Morguh Stig mijn allerliefstequote:
Lekker!quote:
Dotje schatje van mequote:
Nog leuke plannen vandaag?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
Dotje schatje van me
Hello, lekker geslapen?quote:
Ja best wel..Hoe heb jij geslapen?quote:
Ja ik drink in de ochtend we koffie, na dat ik mijn ontbijt hebt gegetenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt thee in voor The Stig en een kopje koffie voor Lovely, aannemende dat Lovely 's ochtends wel koffie drinkt
Dan kloppen mijn aantekeningen vooralsnogquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ik drink in de ochtend we koffie, na dat ik mijn ontbijt hebt gegeten
Vanmiddag lekker lunchen bij een lunchroom hier om de hoek en verder lekker niksquote:
Amyquote:
En de avond liever thee ( heel soms wel een latte )quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan kloppen mijn aantekeningen vooralsnog
Ik moet zeggen voor mijn doen n iet slecht. Welliswaar veel te vroeg wakker, maar tussen door beter geslapenquote:
Ah dat is dan wel weer fijn..quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen voor mijn doen n iet slecht. Welliswaar veel te vroeg wakker, maar tussen door beter geslapen
O lekker.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vanmiddag lekker lunchen bij een lunchroom hier om de hoek en verder lekker niks
En jij?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker.
Ik ga naar Arnhem vandaag, kleindochter is jarig
Dat is ook een lieverd, maar Stig is mijn allerallerallerliefstequote:
Dank je UNquote:
o dat is balen danquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:55 schreef _UserName_ het volgende:
Ik kon soort van slaap inhalen want Jyske zou rond half 8 moeten komen maar de kat besloot dat half 6 een mooie tijd was eruit te gaan. Kutbeest.
Ach ja.. doe je niks aan hequote:
Nee, en zo is er altijd wel iets of iemand die je slaap verstoortquote:
Hohoquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:55 schreef _UserName_ het volgende:
Ik kon soort van slaap inhalen want Jyske zou rond half 8 moeten komen maar de kat besloot dat half 6 een mooie tijd was eruit te gaan. Kutbeest.
En dat zegt Dot, die zelf de liefste isquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook een lieverd, maar Stig is mijn allerallerallerliefste
Er kan er maar een de allerliefste zijn eh
Jussie is ook een lieffie en GG ook
Wat lief dat je dat zegt GGquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dat zegt Dot, die zelf de liefste is
Feliquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker.
Ik ga naar Arnhem vandaag, kleindochter is jarig
*bloost*quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook een lieverd, maar Stig is mijn allerallerallerliefste
Er kan er maar een de allerliefste zijn eh
Jussie is ook een lieffie en GG ook
Dank jequote:
quote:
Preciesquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is gelukkig niemand die dat ziet, vanachter je helm.
Het is altijd wel killekes als je hem een kusje wil geven hoorquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is gelukkig niemand die dat ziet, vanachter je helm.
Ik voel de warmte hoorquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is altijd wel killekes als je hem een kusje wil geven hoor
quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is altijd wel killekes als je hem een kusje wil geven hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |