abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217775503
quote:
MOSKOU, 26 mei (Reuters) - Het Kremlin meldde maandag dat de bewering van de Amerikaanse president Donald Trump dat Vladimir Poetin "helemaal GEK" is geworden, mogelijk voortkomt uit emotionele overbelasting. Toch bedankte het de Amerikaanse leider voor zijn hulp bij het opstarten van vredesonderhandelingen met Oekraïne.
Trump zei dat Poetin "helemaal GEK" was geworden door de grootste luchtaanval van de oorlog op Oekraïne uit te voeren en zei dat hij nieuwe sancties tegen Moskou overwoog. Hij gaf echter ook kritiek op de Oekraïense president Volodymyr Zelenskiy.

We zijn de Amerikanen en president Trump persoonlijk enorm dankbaar voor hun hulp bij het organiseren en lanceren van dit onderhandelingsproces", zei Kremlin-woordvoerder Dmitry Peskov toen hem werd gevraagd naar de opmerkingen van Trump over Poetin.
"Natuurlijk is dit tegelijkertijd een heel cruciaal moment, dat uiteraard gepaard gaat met de emotionele overbelasting van iedereen, absoluut, en met emotionele reacties."
https://www.reuters.com/b(...)overload-2025-05-26/

Nog nooit is iemand zo emotioneel overbelast geweest als Trump. Over Biden kwamen dit soort commentaren nooit. Zo zielig.

Bedankt voor uw attentie voor deze zaak.
pi_217776148
quote:
”We zijn de Amerikanen en president Trump persoonlijk enorm dankbaar voor hun hulp bij het organiseren en lanceren van dit onderhandelingsproces"
Dat snap ik heel goed. De positie van Rusland is sinds het aantreden van Drumph aanzienlijk verbeterd.

De ironie ligt er zo dik op dat het leest alsof Trump flink de oren wordt gewassen. Als hij hier niet op terugkomt doet dat onherstelbaar afbreuk aan het kleine beetje geloofwaardigheid dat hij nog heeft.
pi_217776184
Emotionele overbelasting! Nog nooit is een presdent zo emotioneel overbelast geweest als president Trump! Mensen komen naar hem toe en zeggen hem: wow sir, ik heb nog nooit zo'n grote emotionele overbelasting gezien. Tremendous emotionele overbelasting.
pi_217776198
Sinds zijn aantreden bestookt rusland grootschaliger en frequenter Oekraïense burgerdoelen. Zwakste president ooit.
  woensdag 28 mei 2025 @ 10:00:31 #5
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217776303
Ach. Zei de ene gek tegen de andere gek.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 28 mei 2025 @ 10:02:15 #6
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217776312
Als een linkse liberaal vind ik dit erg lastig, Rusland is slecht, maar Trump is ook slecht, wat moet ik nu vinden?
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_217776314
En dan hebben ze het over de mentale gesteldheid van Biden. _O- Zelfs de seniele Biden zou op een slechte dag doorhebben hebben gehad dat Rusland spelletjes met hem speelt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217776421
Je verzint het niet.

Ik geloof niet in “Russia, Russia, Russia”, maar dit is precies waarom Trump de slechtste president ooit is. Niet rechts, niet links maar gewoon compleet incompetent.

Ego boven alles. Roepen voor de bühne, knipmessen achter de schermen.
Clown in een maatpak.
Groot fan van User Wotte
pi_217776686
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:02 schreef SuperNeger het volgende:
Als een linkse liberaal vind ik dit erg lastig, Rusland is slecht, maar Trump is ook slecht, wat moet ik nu vinden?
Als fascisten elkaar de maat nemen kan ik er wel om lachen.
pi_217776713
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:02 schreef xpompompomx het volgende:
En dan hebben ze het over de mentale gesteldheid van Biden. _O- Zelfs de seniele Biden zou op een slechte dag doorhebben hebben gehad dat Rusland spelletjes met hem speelt.
Niet alleen Rusland. Al vraag ik mij wel af of dit geen foutje van ze is geweest. Niks zo fragiel als de man zijn ego en voor hetzelfde geld gaat de steun opeens weer van start met een vliegdekschip erbij op oefening in de zwarte zee.
pi_217776745
Het boeit toch niet wat labiele leiders van elkaar vinden? Men zou hen wel de wapens moeten afpakken zodat er vrede zou zijn.
pi_217777376
twitter
pi_217778015
Beide doen raar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')