https://www.reuters.com/b(...)overload-2025-05-26/quote:MOSKOU, 26 mei (Reuters) - Het Kremlin meldde maandag dat de bewering van de Amerikaanse president Donald Trump dat Vladimir Poetin "helemaal GEK" is geworden, mogelijk voortkomt uit emotionele overbelasting. Toch bedankte het de Amerikaanse leider voor zijn hulp bij het opstarten van vredesonderhandelingen met Oekraïne.
Trump zei dat Poetin "helemaal GEK" was geworden door de grootste luchtaanval van de oorlog op Oekraïne uit te voeren en zei dat hij nieuwe sancties tegen Moskou overwoog. Hij gaf echter ook kritiek op de Oekraïense president Volodymyr Zelenskiy.
We zijn de Amerikanen en president Trump persoonlijk enorm dankbaar voor hun hulp bij het organiseren en lanceren van dit onderhandelingsproces", zei Kremlin-woordvoerder Dmitry Peskov toen hem werd gevraagd naar de opmerkingen van Trump over Poetin.
"Natuurlijk is dit tegelijkertijd een heel cruciaal moment, dat uiteraard gepaard gaat met de emotionele overbelasting van iedereen, absoluut, en met emotionele reacties."
Dat snap ik heel goed. De positie van Rusland is sinds het aantreden van Drumph aanzienlijk verbeterd.quote:”We zijn de Amerikanen en president Trump persoonlijk enorm dankbaar voor hun hulp bij het organiseren en lanceren van dit onderhandelingsproces"
Als fascisten elkaar de maat nemen kan ik er wel om lachen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:02 schreef SuperNeger het volgende:
Als een linkse liberaal vind ik dit erg lastig, Rusland is slecht, maar Trump is ook slecht, wat moet ik nu vinden?
Niet alleen Rusland. Al vraag ik mij wel af of dit geen foutje van ze is geweest. Niks zo fragiel als de man zijn ego en voor hetzelfde geld gaat de steun opeens weer van start met een vliegdekschip erbij op oefening in de zwarte zee.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:02 schreef xpompompomx het volgende:
En dan hebben ze het over de mentale gesteldheid van Biden.Zelfs de seniele Biden zou op een slechte dag doorhebben hebben gehad dat Rusland spelletjes met hem speelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |