Parool komt er ooit mee . Misschien zelfs een vervolg op dat boekje van Menno .quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb een reconstructie van deze 1,5-week-lange zoektocht heel hard nodig.
Beste Houniet, je lijkt mij een zeer gewaardeerde user van dit forum, maar vertel je ons nu dat je niet dezelfde bezwaren ziet als de meeste Ajacieden onder ons?quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:52 schreef Houniet het volgende:
Grappig dat iedereen weer een uitgebreide mening heeft, zonder goede alternatieven te opperen. Daarnaast ook allemaal weer dezelfde namen die stonden te schreeuwen toen ETH of FF werden aangesteld.
Waarom op voorhand zeiken, totaal niet onderbouwd. Ontspan jullie poesjes, alle Goden.
Vooral ook omdat we het al eens geprobeerd hebben met die 2, althans los van elkaar...quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:57 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Beste Houniet, je lijkt mij een zeer gewaardeerde user van dit forum, maar vertel je ons nu dat je niet dezelfde bezwaren ziet als de meeste Ajacieden onder ons?
https://www.vi.nl/pro/ajax-kiest-voor-de-arne-slot-koersquote:Nu de Italiaan vertrokken is, voelt Slot de bui al hangen, want hij heeft geen enkele twijfel over het vakmanschap van Heitinga: 'Het zou verstandig zijn van Ajax om voor John te kiezen', vindt Slot, zich direct realiserend dat hij daarmee zijn eigen glazen ingooit: 'Maar het zou ook verstandig zijn van John om hier nog een seizoen te blijven!’
Wel benieuwd welke domme Sjon hij dit keer als assistent neemt om mee te kunnen kaartenquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:28 schreef GGMM het volgende:
Arne heeft z'n oude troep aan ons verkocht
Wat een klootzak
Maduro of zo. Die was al eerder aan het zoeken om assistent te worden in de Premier League.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel benieuwd welke domme Sjon hij dit keer als assistent neemt om mee te kunnen kaarten
John Maduro?quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maduro of zo. Die was al eerder aan het zoeken om assistent te worden in de Premier League.
Ik ben er wel benieuwd naar. Twee jaar geleden was het nog te vroeg, jammer dat hij in de tussentijd niet ergens hoofdtrainer is geweest, maar hopelijk genoeg geleerd in de keuken van West Ham en Liverpool om het nu beter te doen. Natuurlijk voelt het een beetje als een gok aan, maar ik las hier eergister nog dat niemand zo gek is om bij Ajax in te stappen en dan nu met z'n allen huilen dat het niet goed genoeg isquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:52 schreef Houniet het volgende:
Grappig dat iedereen weer een uitgebreide mening heeft, zonder goede alternatieven te opperen. Daarnaast ook allemaal weer dezelfde namen die stonden te schreeuwen toen ETH of FF werden aangesteld.
Waarom op voorhand zeiken, totaal niet onderbouwd. Ontspan jullie poesjes, alle Goden.
Toegegeven, het lijkt me een betere keuze dan flapdrol Reiziger.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben er wel benieuwd naar. Twee jaar geleden was het nog te vroeg, jammer dat hij in de tussentijd niet ergens hoofdtrainer is geweest, maar hopelijk genoeg geleerd in de keuken van West Ham en Liverpool om het nu beter te doen. Natuurlijk voelt het een beetje als een gok aan, maar ik las hier eergister nog dat niemand zo gek is om bij Ajax in te stappen en dan nu met z'n allen huilen dat het niet goed genoeg is.
Tis allemaal 3x niks.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Toegegeven, het lijkt me een betere keuze dan flapdrol Reiziger.
Heb het idee dat dat LuckyTV filmpje van 'm een beetje een eigen leven is gaan leiden. Hij komt niet over als een raketgeleerde nee, maar sommigen (vooral ook niet-Ajacieden) doen net alsof het een zwakbegaafde isquote:Op woensdag 28 mei 2025 15:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tis allemaal 3x niks.
Heitinga heeft echt het tactisch vermogen van een stoeptegel. Die begrijpt buitenspel niet eens joh
Scheelt niet veelquote:Op woensdag 28 mei 2025 15:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij komt niet over als een raketgeleerde nee, maar sommigen (vooral ook niet-Ajacieden) doen net alsof het een zwakbegaafde is
Waren al die persco's luckyTV uitzendingen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Heb het idee dat dat LuckyTV filmpje van 'm een beetje een eigen leven is gaan leiden. Hij komt niet over als een raketgeleerde nee, maar sommigen (vooral ook niet-Ajacieden) doen net alsof het een zwakbegaafde is
Ik schat Heitinga in op het niveau van Van 't Schip. Beetje vasthouden aan gedateerde spelprincipes, geen (tactisch) vernuft, geen charismatische invloed op de groep en dus matige resultaten en matig spel. Wel vriendelijk en behulpzaam waardoor veel spelers wel positief over hem zijn... maar daar heb je zo weinig aan.
Een complotwappie die het over het intellect van een ander gaat hebbenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waren al die persco's luckyTV uitzendingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |