Zie m'n editquote:
Ik heb nog liever Tadic als speler-coach dan deze 2 pipo’squote:Op woensdag 28 mei 2025 09:14 schreef Urquhart het volgende:
Dan kun je Tadic ook wel terug verwachten
Wie durft hier NEE op te reageren..quote:
Nee is geeneens een optiequote:Op woensdag 28 mei 2025 09:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wie durft hier NEE op te reageren..
Dat is al jaren het probleem bij de Nederlandse topclubs, het is altijd de schuld van de trainer, nooit van de gene die het beleid maken, bij Feyenoord precies het zelfde.quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:44 schreef Cavalier het volgende:
Vorig jaar nog een uitgebreide analyse van Farioli waarin trainingen zijn bezocht e.d. En dan nu met deze oplossing komen, heel apart.
Welke twee?quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:32 schreef Black-Death het volgende:
Dit betekent dus weer een jaar naar de klote, club brokkelt verder af. Als die 2 er komen weet je dat je voor Kerst ze de deur uit stuurt.
Denk ook dat de opties niet heel royaal zijn en ze snel vooruit willen richting volgend seizoen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wie durft hier NEE op te reageren..
Dit jaquote:Op woensdag 28 mei 2025 09:44 schreef Cavalier het volgende:
Vorig jaar nog een uitgebreide analyse van Farioli waarin trainingen zijn bezocht e.d. En dan nu met deze oplossing komen, heel apart.
Ik vond het Mark van Bommel gerucht ook wel mooi, eigenlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:06 schreef klaasweetalles het volgende:
IK zie het bericht nu....
ik moest keihard lachen
HOE DAN?
ik denk dat ze gewoon een marionet zoeken die heel goed luisterd naar van gaal en kroes anders kan ik dit niet zo verklaren
Ze hadden dan ook Frank de Boer kunnen bellen....maar dat doen ze niet want die trekt zijn eigen lijn.
@GGMM moet hier ook om lachenquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:06 schreef klaasweetalles het volgende:
IK zie het bericht nu....
ik moest keihard lachen
HOE DAN?
ik denk dat ze gewoon een marionet zoeken die heel goed luisterd naar van gaal en kroes anders kan ik dit niet zo verklaren
Ze hadden dan ook Frank de Boer kunnen bellen....maar dat doen ze niet want die trekt zijn eigen lijn.
Ja, en dan moeten kiezen tussen Keizer en Heitinga wie het uithangbord naar buiten wordt. Dat is als kiezen tussen een trein of een Boeing in je smoelwerk.quote:
dit is geen gerucht meerquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vond het Mark van Bommel gerucht ook wel mooi, eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |