abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217777550
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nou dan zullen we er maar vanuit gaan dat zo'n intellectueel als jij vast de voorbeelden wel voor handen heeft maar ze gewoon niet deelt :)
Absoluut.
pi_217777565
Hoewel ik intellectueel wel wat matig vind voor iemand die gepresteerd heeft wat ik heb gepresteerd. Maar vooruit...
  woensdag 28 mei 2025 @ 12:35:30 #53
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217777612
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:27 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ik zei dat 'procedures verkorten' een fabeltje is omdat ze gewoon eindeloos nieuwe procedures kunnen starten.
https://ind.nl/nl/documen(...)lde-vragen-asiel.pdf

Hier staat een hoop info in. Ik zou het even doorlezen en kijken wat IND noemt als redenen.
  woensdag 28 mei 2025 @ 12:38:08 #54
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217777637
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Hier staat een hoop info in. Ik zou het even doorlezen en kijken wat IND noemt als redenen.
Maar de IND (dus ook echt iedereen die er werkt) zijn onderdeel van de linkse kliek die doelbewust de boel saboteren
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 28 mei 2025 @ 12:39:14 #55
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217777653
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:38 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar de IND (dus ook echt iedereen die er werkt) zijn onderdeel van de linkse kliek die doelbewust de boel saboteren
Uiteraard. De vijand schuilt achter elke boom.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217777733
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:27 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Wel bijzonder dat als er om concrete voorbeelden wordt gevraagd hoe de oppositie tegenwerkt als reactie wordt gegeven hoe de oppositie mogelijk nieuw beleid gaat voeren. De connectie is ver te zoeken
De linkse oppositie onder leiding van m.n. de PvdA en GL heeft de afgelopen jaren stelselmatig tegen wetsvoorstellen in zowel de eerste als tweede kamer gestemd die over de gehele breedte een strenger asielstelsel moest gaan regelen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 28 mei 2025 @ 12:48:52 #57
319979 Fok-it
All is well
pi_217777751
quote:
13s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:47 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
De linkse oppositie onder leiding van m.n. de PvdA en GL heeft de afgelopen jaren stelselmatig tegen wetsvoorstellen in zowel de eerste als tweede kamer gestemd die over de gehele breedte een strenger asielstelsel moest gaan regelen.
Ja, dat kan he dat de oppositie van mening verschilt met de coalitie.

Maar de coalitie heeft normaliter toch echt een meerderheid
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217777754
quote:

[..]
Wanneer heeft de linkse oppositie dan in beide kamers de meerderheid gehad lol?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217777798
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Heb je het zelf wel gelezen?

quote:
Meer medewerkers werven is zowel op korte als lange termijn geen oplossing.
  woensdag 28 mei 2025 @ 12:54:16 #60
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217777809
hEt iS DuH sChulT vAn lInKS
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217777814
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ja, dat kan he dat de oppositie van mening verschilt met de coalitie.

Maar de coalitie heeft normaliter toch echt een meerderheid
Hoe kun je dan stellen dat linkse partijen voorstander zijn van een strenger asielbeleid als zij tegen zaken gaan lopen stemmen die dit moeten gaan regelen? Dit is dus de reden dat iedereen denkt dat onder een links bewind de sluizen letterlijk en figuurlijk zullen gaan worden opengezet. Deze beeldvorming en dat een partij als de PVV 37 zetels heeft hebben deze partijen echt aan zichzelf te danken.
  woensdag 28 mei 2025 @ 12:56:24 #62
319979 Fok-it
All is well
pi_217777830
quote:
7s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Hoe kun je dan stellen dat linkse partijen voorstander zijn van een strenger asielbeleid .
Ze werken niet tegen als ze geen meerderheid hebben. En nogmaals weer uitstekend ontweken. Chapeau
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217777885
quote:
2s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wanneer heeft de linkse oppositie dan in beide kamers de meerderheid gehad lol?
Er is een reden dat miljoenen kiezers de uitvlucht hebben gekozen naar een voormalig oppositiepartij als de PVV om een strenger geluid op het gebied van asiel hoger op de agenda te krijgen. Dat ze daarbij niet bij de PvdA en GL zijn uitgekomen snap ik volkomen want zij zijn de afgelopen decennia bij uitstek de partijen die het grote welkom- geluid hebben uitgedragen. Concreet voorbeeld: als er iemand moest worden uitgezet dan stond de linkse oppositie weer op de barricades voor een generaal pardon die indruist tegen de uitspraak van rechters. Tot zover dat strenge en rechtvaardige asielbeleid wat we kunnen verwachten van PvdA/GL. Proest.
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:03:43 #64
319979 Fok-it
All is well
pi_217777911
En nog steeds hebben ze geen voorbeelden gevonden waarop dit kabinet is tegengewerkt

Want ja, dat kan ook niet he als minderheid. Is ook wel echt extreem lastige materie, ik snap het.
pi_217777920
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Er is een reden dat miljoenen kiezers de uitvlucht hebben gekozen naar een voormalig oppositiepartij als de PVV om een strenger geluid op het gebied van asiel hoger op de agenda te krijgen. Dat ze daarbij niet bij de PvdA en GL zijn uitgekomen snap ik volkomen want zij zijn de afgelopen decennia bij uitstek de partijen die het grote welkom- geluid hebben uitgedragen. Concreet voorbeeld: als er iemand moest worden uitgezet dan stond de linkse oppositie weer op de barricades voor een generaal pardon die indruist tegen de uitspraak van rechters. Tot zover dat strenge en rechtvaardige asielbeleid wat we kunnen verwachten van PvdA/GL. Proest.
Lol
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217777957
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:03 schreef Fok-it het volgende:
En nog steeds hebben ze geen voorbeelden gevonden waarop dit kabinet is tegengewerkt

Want ja, dat kan ook niet he als minderheid. Is ook wel echt extreem lastige materie, ik snap het.
Discussies voeren met jullie is dan ook compleet zinloos. Mocht ik wel gehoor geven aan je verzoek dan ben je straks in geen velden of wegen meer te bekennen, ga je selectief in mijn posts lopen shoppen, ga je lopen trollen of op de man spelen. Jij overigens niet alleen. Ik ben er wel klaar mee :W
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:34:38 #67
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217778178
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:53 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Heb je het zelf wel gelezen?
[..]

Ik had al wel verwacht dat je dat zinnetje eruit zou pikken.

quote:
De IND zet in op werving van mensen die het hoor- en beslisproces kunnen
ondersteunen. Maar om dat werk zelfstandig en zorgvuldig te kunnen doen is een
intern opleidingstraject van negen maanden tot een jaar noodzakelijk. De capaciteit
die de IND op dit moment inzet op werving en selectie, begeleiding van nieuwe
collega’s en opleiding is groot en zorgt ervoor dat ervaren medewerkers niet ingezet
kunnen worden voor horen en beslissen.

Op langere termijn is het wenselijk dat de
IND een stevige basis heeft, zonder steeds mee te bewegen met het aantal
aanvragen van asielzoekers
Ze moeten dus te veel mensen inzetten om andere mensen op te leiden. Er zijn vaker bezuinigingsrondes geweest bij IND wanneer instroom daalt dan denkt de politiek van ah ja daar valt geld te rapen die je later dubbel kwijt bent omdat je dan weer mensen moet werven en opleiden.
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:35:57 #68
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_217778189
quote:
7s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Misschien eens bij jezelf en de toon van je posts te rade gaan zou helpen. Het nodigt voor mij totaal niet uit om het gesprek nog verder met je aan te gaan.
Je bent aan het tonepolicen en beantwoordt nog steeds de gestelde vraag niet.

Waar zijn je concrete voorbeelden van wanneer links heeft tegengewerkt?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:46:54 #69
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217778278
Faber is al maanden bezig met de kamer goed informeren, maar mag nu binnen elke weken 10 plannen uitwerken. Arme vrouw.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_217778294
Staan die terugkeerborden er nou eindelijk al eens?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217778306
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:35 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Je bent aan het tonepolicen en beantwoordt nog steeds de gestelde vraag niet.

Waar zijn je concrete voorbeelden van wanneer links heeft tegengewerkt?
Die heb ik al gegeven. Alle wetsvoorstellen die rechtse partijen de afgelopen jaren hebben ingediend, binnen Europese verdragen en nationale wetten lagen en die een lagere instroom en strenger asielbeleid moesten regelen hebben partijen als PvdA en GL tegen gestemd.
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:53:32 #72
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_217778323
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:51 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Die heb ik al gegeven. Alle wetsvoorstellen die rechtse partijen de afgelopen jaren hebben ingediend, binnen Europese verdragen en nationale wetten lagen en die een lagere instroom en strenger asielbeleid moesten regelen hebben partijen als PvdA en GL tegen gestemd.
Dat is hun taak als oppositie. Maar zijn die wetten om die reden ook niet aangenomen?

Zoals de wet van Faber om de opvangcentra voor 85% weg te bezuinigen? Is die door 'links' tegen gehouden?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_217778368
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik had al wel verwacht dat je dat zinnetje eruit zou pikken.
[..]
Ze moeten dus te veel mensen inzetten om andere mensen op te leiden. Er zijn vaker bezuinigingsrondes geweest bij IND wanneer instroom daalt dan denkt de politiek van ah ja daar valt geld te rapen die je later dubbel kwijt bent omdat je dan weer mensen moet werven en opleiden.
Dat zinnetje vat mooi samen waarom linkse ideeën omtrent asiel naïef zijn en geen oplossingen bieden. Snellere procedures zijn onrealistisch omdat meer mensen erbij zetten in de praktijk niet helpt.

Net zoals dat de spreidingswet ook geen oplossing is omdat asielzoekers alsnog vanuit het hele land naar Utrecht afreizen om daar de boel te verzieken.

Allemaal onzinnige maatregelen om maar niets te hoeven doen aan de asielinstroom.
pi_217778406
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 11:38 schreef Questular het volgende:
Ik denk dat zowel de meeste linkse/midden als de rechtse mensen zitten te wachten op een fatsoenlijk beleid niet? Mensen die echt moeten worden opgevangen opvangen en zo goed mogelijk helpen en iedereen die hier niks te zoeken heeft niet binnen te laten. Of zeg ik iets heel geks?
Nee je zegt het prima, ik ben links, er zit nu een rechts kabinet, die kunnen beleid gaan voeren waar ik niet achter sta , dat is iets wat ik niet leuk vind maar moet accepteren, nu wordt er amper of geen beleid gevoerd op bijna alle gebieden, niet alleen migratie, denk dat daar niemand vrolijk van wordt
pi_217778417
quote:

[..]
Welke wetsvoorstellen?

En je snapt dat de oppositie per definitie in de minderheid is he?
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')