SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb je al het toiletpapier opgemaakt?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hmmm denk dat het ruzie met dudje is vanavond![]()
Waarom eigenlijk geen meet overzicht in de OP? Ben ff op zoek naar de mensen die op 'ja' staanSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik mag nog steeds niet in de tuin wonen?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
HEMAquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:04 schreef Koen66 het volgende:
Waarom eigenlijk geen meet overzicht in de OP? Ben ff op zoek naar de mensen die op 'ja' staan
Harrie
GG
Killem
Kw
Grrrrrrrr
Wat ik zo weetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nopequote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik mag nog steeds niet in de tuin wonen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, hij weigert zijn mening te geven over ietsquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je al het toiletpapier opgemaakt?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klinkt stalkerigquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:04 schreef Koen66 het volgende:
Waarom eigenlijk geen meet overzicht in de OP? Ben ff op zoek naar de mensen die op 'ja' staanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij onthoudt alleen de kerelsquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
HEMA
Harrie
GG
Killem
Kw
Grrrrrrrr
Wat ik zo weet
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Volgens mij klopt hij zo beter.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
HEMA
Harrie
GG
Killem
Kw
Grrrrrrrr
Wat ik zo weet
+Lilak
+AmyOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik zit nog een in burnout, het ziet er niet zonnig uit op het momentquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet of @:Sally nu ging ?
Lilak wel/niet/wel/niet
Lov niet
Ik niet
Kb nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Amy en speed ookquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet of @:Sally nu ging ?
Lilak wel/niet/wel/niet
Lov niet
Ik niet
Kb nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O Oquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee, hij weigert zijn mening te geven over iets![]()
Ah ja Amyquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij klopt hij zo beter.
+Lilak
+Amy
En sp3c ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dacht ik wel gelezen te hebben. Samen met haar vriendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: