Gewoon echt alleen deze ingrediėnten na het koken erdoorheen roeren?quote:
Oei, ik google dit nu. Wist niet dat het Surinaams is, want ze hebben het hier bij alle afhaalchinezenquote:
Goede afhaalchinezen dan!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oei, ik google dit nu. Wist niet dat het Surinaams is, want ze hebben het hier bij alle afhaalchinezen
Nee, na koken en af laten koelen moet je het daarmee opbakken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gewoon echt alleen deze ingrediėnten na het koken erdoorheen roeren?heb nog een jaarvoorraad ajimomoto, dus die moet wel gebruikt worden, dus dit is perfect.
Ik kijk even op het menu en het staat er gewoon op indd.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Goede afhaalchinezen dan!
We hadden (of hebben) hier in Groningen ook ergens zo'n Antilliaanse 'afhaalchinees'.Goddelijk eten.
Het stond ook in de naam van de foto in je OP btw![]()
Omdat je bij een afhaalchinees geen surinaamse bami gaat krijgen jezus...quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik kijk even op het menu en het staat er gewoon op indd.waarom zegt iedereen in de afhaal 'kale bami' of 'bami zonder niks'
Hier krijg je die bruine bami bij de Indo bij je rames, daar heb ik opeens wel zin inquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat je bij een afhaalchinees geen surinaamse bami gaat krijgen jezus...
Same, doe er vaak ook 1 of 2 kerrie eieren bijquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dit recept gebruik ik ook altijd. Top recept.
Nouja, ik doe bijna overal ook gewoon ajinomoto/vetsin in. Dat is MSG. Versterkt gewoon de smaak van de andere ingrediėnten flinkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:06 schreef matigeuser het volgende:
Sowieso zit er MSG in. En die smaak krijg je er thuis niet in zonder. Daarom smaakt alles bij de Chinees een beetje hetzelfde, dat hartige 'umami' effect. Komt van de MSG.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |