abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217771497
quote:
Thierry Baudet voorwaardelijk geschorst vanwege niet opgeven neveninkomsten
De Tweede Kamer heeft ingestemd met een voorwaardelijke schorsing van Thierry Baudet. Als hij niet alsnog zijn nevenactiviteiten en neveninkomsten opgeeft, mag de FVD’er twee weken lang niet meedoen aan debatten.

Honderd Kamerleden stemden in met deze sanctie tegen het FVD-Kamerlid, op voorstel van het dagelijks bestuur van de Kamer. Veertig mensen stemden tegen. Forum voor Democratie verliet tijdens de stemming de zaal.

Gideon van Meijeren vindt dat Kamerleden geen verantwoording aan elkaar hoeven af te leggen. „We leggen alleen verantwoording af aan de kiezer.” Daarbij vindt Forum dat volksvertegenwoordigers niet hoeven op te geven wat ze naast hun Kamerwerk doen en wat ze daar eventueel mee verdienen.

Het niet melden van nevenactiviteiten is in strijd met de gedragscode van de Kamer. In oktober 2022 werd Baudet al eens geschorst om dezelfde reden.
https://www.ad.nl/politie(...)ninkomsten~a1d8a4d0/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 27 mei 2025 @ 18:59:12 #3
299769 SoS87
FC Utereg
pi_217771519
pi_217771520
Gideon van Meijeren is toch ook wel een klasse apart hè?
Vakman pur sang
pi_217771533
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 18:58 schreef Haushofer het volgende:
Twee hele weken. Dat zal em leren :Y
Als hij blijft weigeren om zijn neveninkomsten door te geven, dan zullen de gevolgen groter worden.
Tot nu toe heeft hij telkens geweigerd.
pi_217771579
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Best verdienende geestelijk gehandicapte in Nederland.
pi_217771596
quote:
Die heeft vandaag ook heel wat wappies woest gemaakt die zich nu verraden voelen. Genieten vandaag _O-

twitter
  dinsdag 27 mei 2025 @ 19:08:39 #8
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217771634
quote:
82s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 18:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
We leggen alleen verantwoording af aan de kiezer.”
Hoe de fuck is dit anders?
Ik wil graag weten of er roebels in je zak zijn gestopt, zo ja, hoeveel? Even netjes aangeven.

Groetjes, een kiezer van een politieke partij.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217771637
Twee hele lange ontiegelijke zware weken.

In plaats dat ze nou een kwartaal doen met vijf jaar voorwaardelijk als ie niet binnen een maand zijn nevenactiviteiten opzegt.

Maar nee, wel twee hele weken. Poe hé. Een wanbetaler krijgt een deurwaarder aan de deur en deze politieke flapdrol mag twee weken niet vanuit de oppositie zijn betoog doen.
Google is your friend, abuse your friends
pi_217771656
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 19:09 schreef Metalfrost het volgende:
In plaats dat ze nou een kwartaal doen met vijf jaar voorwaardelijk
Wat niet is, kan nog komen.
pi_217771668
Gideon met z'n kut kabouterstemmetje.
  Redactie Frontpage dinsdag 27 mei 2025 @ 19:15:33 #12
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_217771697
Goh, de heliumnazi vindt dat de Russische geldstroom niet inzichtelijk gemaakt hoeft te worden? Wie had dat gedacht???
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_217771761
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 19:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Die heeft vandaag ook heel wat wappies woest gemaakt die zich nu verraden voelen. Genieten vandaag _O-

[ x ]
Ik heb z'n mededeling helemaal beluisterd. (helaas, ooraids incoming)

Heeft hij een goed punt? (dat de leden van de parlementaire onderzoekscommissie geen toegang krijgen tot documenten, personen en andere relevante info)

Ik wist helemaal niet dat dat Corona-onderzoek nog een ding was :D

(maarja, ik wist geloof ik ook niet meer dat die FvD mongolen nog in de TK zitten) :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_217771816
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 19:23 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]

Heeft hij een goed punt? (dat de leden van de parlementaire onderzoekscommissie geen toegang krijgen tot documenten, personen en andere relevante info)

(maarja, ik wist geloof ik ook niet meer dat die FvD mongolen nog in de TK zitten) :')
Ja, we moesten allemaal maar gewoon doen als bevolen, en dan zou er wel een parlementaire enquete naar het coronabeleid komen en de onderste steen zou boven komen.

Inmiddels is Arib met achterklap en ambtsmisdrijven weggepest, en zit er alleen maar lichtgewichten, zetelvulling in de commissie en die vinden het prima dat ze niks kunnen controleren en het feitelijk dus geen parlementaire enquete meer is.

Overduidelijk een doofpotoperatie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_217771839
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 19:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ja, we moesten allemaal maar gewoon doen als bevolen, en dan zou er wel een parlementaire enquete naar het coronabeleid komen en de onderste steen zou boven komen.

Inmiddels is Arib met achterklap en ambtsmisdrijven weggepest, en zit er alleen maar lichtgewichten, zetelvulling in de commissie en die vinden het prima dat ze niks kunnen controleren en het feitelijk dus geen parlementaire enquete meer is.

Overduidelijk een doofpotoperatie.
Dit ja.

En nu Gideon de handdoek in de ring gooit, gaan die Tribunalen er nooit meer komen natuurlijk. :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_217771841
quote:

[..]

Dit zegt de voorzitter van die commissie er vandaag over:
quote:
Commissievoorzitter Daan de Kort (Kamerlid VVD) zegt ‘onaangenaam verrast’ te zijn. „En met mij de rest van de commissie. Wij herkennen ons niet in de beschuldigingen. Wat ons betreft, leidt dit niet tot vertraging van het onderzoek.’’
pi_217771853
2 weken betaald vakantie. Wat érg!
pi_217771878
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 19:31 schreef Morri2 het volgende:
2 weken betaald vakantie. Wat érg!
Vraag me af of dat opweegt tegen de roebels die Baudet in die weken moet missen.
pi_217771889
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 19:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dit zegt de voorzitter van die commissie er vandaag over:
[..]

quote:
Wij herkennen ons niet in de beschuldigingen
Dus Gideon heeft gewoon gelijk? (ik hoor niet: 'nee hoor, hij heeft toegang tot alles')
Dus Haags voor: 'we herkennen ons niet hierin' is eigenlijk 'je hebt gelijk, maar dat zeggen we niet, lekker puh! ^p^

lekker hoor :7
  dinsdag 27 mei 2025 @ 19:34:47 #20
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_217771904
quote:
Gideon van Meijeren vindt dat Kamerleden geen verantwoording aan elkaar hoeven af te leggen. „We leggen alleen verantwoording af aan de kiezer.”
Nou publiceer het dan maar voor de kiezer.
quote:
Daarbij vindt Forum dat volksvertegenwoordigers niet hoeven op te geven wat ze naast hun Kamerwerk doen en wat ze daar eventueel mee verdienen.
_O-
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_217771927
Hij komt toch al bijna nooit opdagen. Ik hoop dat ze wat debatten plannen die hij normaal had gebruikt voor zijn sociale media voorstellingen.
pi_217771960
Thierry Baudet :')
pi_217771968
Die hele gedragscode blijft ook een ondemocratisch gedrocht van heb ik je hier.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_217771984

[ Bericht 23% gewijzigd door Akathisia op 27-05-2025 20:59:25 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_217772110
Twee weekjes vakantie dus.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 19:51:40 #26
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_217772112
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 19:40 schreef Akathisia het volgende:

[..]
De grootste gift komt in de vorm van een topbaan bij de NAVO, na het jarenlang schenden van gedragscode #1 (Het Kamerlid oefent zijn ambt uit in onafhankelijkheid en in het algemeen belang.). Het is niet voor niets dat het voorliegen van de kamer niet verboden is onder de nieuwe gedragscode.
Wist niet dat Thierry een topbaan bij de Navo heeft. Heeft hij het nog ver geschopt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_217772278
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 19:30 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Dit ja.

En nu Gideon de handdoek in de ring gooit, gaan die Tribunalen er nooit meer komen natuurlijk. :D
Het zal uit de VS moeten komen voordat Twitter geheel wordt gecensureerd.
pi_217772555
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 19:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[ x ]
Ah fijn dus Freek Jansen komt terug
pi_217772723
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 19:15 schreef JeMoeder het volgende:
Goh, de heliumnazi vindt dat de Russische geldstroom niet inzichtelijk gemaakt hoeft te worden? Wie had dat gedacht???
Motie van drie jaar geleden
Motie van het lid Klaver c.s. over onderzoeken of politieke partijen, politici en belangenorganisaties in Nederland zijn gefinancierd met geld uit de Russische Federatie of met geld van Russische (rechts)personen

1 (één) partij stemde tegen deze motie. Iedereen was voor op 1 partij na. Drie keer raden welke partij dit is en je krijgt als hint: het is niet FvD
https://www.tweedekamer.nl/kamerstukken/moties/detail

Edit
Link naar de motie werkt blijkbaar niet
Zie afbeelding voor uitslag motie 36 045

[ Bericht 8% gewijzigd door opgebaarde op 28-05-2025 09:13:14 ]
pi_217772978
quote:

[..]

Heb dezelfde mening. De FvD is weliswaar een clubje halve gare zonderlingen maar hier heeft deze man een goed punt.
Kamerleden die in een parlementaire onderzoekscommissie deelnemen en daarbij verstoken blijven van informatie zijn niet meer dan noord-koreaans klapvee. Prima actie van deze Gideon.

Een enquete zonder de hoofdrolspelers van destijds te mogen horen (Mark Rutte, Hugo de Jonge en
Jaap van Dissel) is natuurlijk een fopspeen. Ook dikke prima jongen !
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_217773236
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 20:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Motie van drie jaar geleden
Motie van het lid Klaver c.s. over onderzoeken of politieke partijen, politici en belangenorganisaties in Nederland zijn gefinancierd met geld uit de Russische Federatie of met geld van Russische (rechts)personen

1 (één) partij stemde tegen deze motie. Iedereen was voor op 1 partij na. Drie keer raden welke partij dit is en je krijgt als hint: het is niet FvD
https://www.tweedekamer.nl/kamerstukken/moties/detail
Dat is niet waar. Wel wilde FvD de motie uitbreiden tot alle buitenlandse financiering maar daar waren Volt, D66 en de VVD natuurlijk tegen.

Sowieso moeten alle kamerleden hun inkomsten gewoon opgeven bij de belastingdienst zodat het verrekend kan worden met hun schadeloosstelling. Dat staat ook gewoon in de wet, en dat is niet een afspraakje binnen het partijkartel.
pi_217773255
quote:
Ik vind dat er te vaak met de term "eng" wordt gestrooid, maar deze gast is echt te creepy :D
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_217773441
quote:
Nu graag de echte reden waarom dit pantoffeldiertje is teruggehaald ten koste van Freek.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_217773911
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 20:57 schreef quo_ het volgende:

[..]
Heb dezelfde mening. De FvD is weliswaar een clubje halve gare zonderlingen maar hier heeft deze man een goed punt.
Kamerleden die in een parlementaire onderzoekscommissie deelnemen en daarbij verstoken blijven van informatie zijn niet meer dan noord-koreaans klapvee.
Je vergeet de afslag waarin je eerst jezelf afvraagt of wat Gideon zegt ook daadwerkelijk klopt, want de man zit niet om 1 of 2 leugentjes verlegen. Volgens de rest van de commissie, die ik persoonlijk toch wat betrouwbaarder acht, is dat in elk geval niet zo want zij herkennen zich er niet in en noemen het bezijden de waarheid.

En als wat hij zegt niet klopt heeft hij helemaal geen punt.
pi_217774084
Idioot Gideon daargelaten is het natuurlijk wel godgeklaagd dat er geen serieuze enquête komt na één van de grootste naoorlogse crises en waarschijnlijk de grootste qua inbreuk op persoonlijke vrijheden. Om te beginnen met de samenstelling van de commissie, waaronder Gideon.
pi_217774102
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 22:09 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Je vergeet de afslag waarin je eerst jezelf afvraagt of wat Gideon zegt ook daadwerkelijk klopt, want de man zit niet om 1 of 2 leugentjes verlegen. Volgens de rest van de commissie, die ik persoonlijk toch wat betrouwbaarder acht, is dat in elk geval niet zo want zij herkennen zich er niet in en noemen het bezijden de waarheid.

En als wat hij zegt niet klopt heeft hij helemaal geen punt.
ik had het verhaal eerst op nos.nl gelezen en daarna de video van Gideon bekeken. Dat geeft natuurlijk geen garantie maar ik schat ze bij de nos hoog genoeg in om niet hele grote missers te maken bij zoiets.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_217774368
Alweer?
pi_217774574
Ik ben echt zo blij met een partij als de FvD. Dit zijn tenminste ECHTE volksvertegenwoordigers.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_217774960
Waarom zou je je daaraan moeten houden? Ik zou het ook niet melden. Krijg lekker de t*ring lol
pi_217775810
Heeft "Penthouse Pechtold" al gereageerd??
pi_217776335
Niet buigen voor hypocrisie. Niet buigen voor corruptie. Niet buigen voor de vijand.
Het gaat niet om de openbaring, het gaat om een excuus om de enige echte rechts-nationalistische anti-globalistische partij negatief te kunnen blijven portretteren.

[ Bericht 5% gewijzigd door Viesdik op 28-05-2025 10:14:35 ]
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  woensdag 28 mei 2025 @ 15:14:25 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217778914
Hij kan zijn Russische financiers natuurlijk niet zomaar onthullen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')