SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Vision looks upward and becomes faith.quote:
Stephen Samuel Wise
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
OlaDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Vaarwelquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:04 schreef KillemWieft het volgende:
Ik zou graag blijven, maar ik moet gaan.![]()
[ afbeelding ]![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Tot ooit weerquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:04 schreef KillemWieft het volgende:
Ik zou graag blijven, maar ik moet gaan.![]()
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had dat topje wel gelijk van haar lichaam gerukt want ik kan niet tegen het woord bro @greysbonesquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had dat topje wel gelijk van haar lichaam gerukt want ik kan niet tegen het woord bro @:greysbones
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waarom niet broeder?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had dat topje wel gelijk van haar lichaam gerukt want ik kan niet tegen het woord bro @:greysbones![]()
HEMA is niet van het gebro
Gewoon ik een dikke huts is beterThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze zijn wel heel hendig sjiek.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:19 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
@:Koningwouter heeft nieuwe patta’s nodig
Zijn die echt?![]()
HEMA heeft altijd respect voor Marioquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Pas op straks gaat het topic weer op slot.
En bijna alle usersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Te koop bij sneakerjagersquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Deze zijn wel heel hendig sjiek.
Zijn die echt?
https://www.sneakerjagers(...)8x3xDPbUnmGM_BK2wIrwThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Hij mentioned mij ook vaak genoeg bij zulke postsquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Pas op straks gaat het topic weer op slot.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wow, ze hebben ook adidas lego sneakers. Deze:quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Te koop bij sneakerjagers
https://www.sneakerjagers(...)8x3xDPbUnmGM_BK2wIrw
Die wil ik!![]()
Ik vind ze vrij heftigquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow, ze hebben ook adidas lego sneakers. Deze:
[ afbeelding ]
Die wil ik!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haha geniaal toch! Zou alleen wel dat blokje vooraan bij de veters weg halen van die ik postte.quote:![]()
Nee joh!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha geniaal toch! Zou alleen wel dat blokje vooraan bij de veters weg halen van die ik postte.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind die kleuren wel mooi, ik wil die ook welquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow, ze hebben ook adidas lego sneakers. Deze:
[ afbeelding ]
Die wil ik!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: