Gisteren hebben ze een interview gegeven aan Eva Jinek, daarin waren ze vrij open. Vertelden dat de medicatie goed aansloeg, maar niet of het chemo of immuuntherapie was of een combi van beiden. Gaat ons ook geen flikker aan vind ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
Jeetje hoezo denken sommige mensen te weten hoe het precies gaat nu met Freek?Niemand weet toch wat er met de artsen is besproken of wat voor medicijnen hij krijgt.
Oh ja sorry dat kijk ik nooit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gisteren hebben ze een interview gegeven aan Eva Jinek, daarin waren ze vrij open. Vertelden dat de medicatie goed aansloeg, maar niet of het chemo of immuuntherapie was of een combi van beiden. Gaat ons ook geen flikker aan vind ik.
Misschien word hij wel 90. Het probleem is wanneer er een fase4 stempel op je geplakt word, je nooit meer van die diagnose af komt. Dit terwijl de mogelijkheid bestaat dat alles jaren lang nog gewoon stabiel blijft. Natuurlijk blijf je met beperkinngen te maken krijgen maar ook dat is per patient verschillend. Bij mij is dat tot nu toe een enorme huiduitslag en concentratie gebrek, terwijl een ander gehele andere klachten heeft. Maar de Immunotherapie is een geweldige ontwikkeling.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik weet ook eigenlijk niet hoe goed die levensverlengende medicijnen/behandelingen werken, maar ik hoop heel goed.
Staat er niet dat de tegemoetkoming aan kleine werkgevers voor een uitbetaatransitievergieding vervalt. De transitie vergoeding naar (ex) werknemers blijft van kracht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:34 schreef Cherni het volgende:
Iets wat mij nog wel stoort, en dan off topic is bij landurige ziekte zoals bij kanker is het volgende in de gedachte
https://ondernemersplein.(...)r-kleine-werkgevers/
Het gaat mij niet aan want ik heb een transitie vergoeding gekregen, maar bovenstaande zou schandalig zijn voor toekomstige patienten.
Ben je ziek geworden waar je niet om vraagt en daardoor ontslagen bent, word je ook nog eens dubbel gestraft.
Ja leuk dat je 70a75% van je laatst verdiende loon ontvangt en je daardoor die transitie niet nodig zou hebben. Maar netto ga je behoorlijk achteruit en je krijgt mogelijk ook nog te maken met giga medische kosten als je niet optimaal verzekerd bent. Ik praat hier niet over mijzelf want financieel door altijd te hebben gespaard kan ik die 800 tot 1000 euro netto missen al is het natuurlijk wel jammer als je niet die keuze hebt kunnen maken.
Het is off topic maar ergens wel van belang. Dat zal voor Freek als zelfstandige geen rol spelen. Die is helaas afhankelijk van optredens.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Staat er niet dat de tegemoetkoming aan kleine werkgevers voor een uitbetaatransitievergieding vervalt. De transitie vergoeding naar (ex) werknemers blijft van kracht.
Maar we zijn nu wel geheel off-topic
Ja hoor - koekkoekquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vanwege mijn mening over Freek? En over de druk?
Ik heb het niet eens gehad over hun zangkwaliteiten. En nee, de ggz krijgt het de aankomende weken druk zat vanwege onze politiek. Prioriteiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |