Ik vond het wat apart dat is alles want volgens mij had ik je voordat je mij de pauper van fok noemde in mijn 19 jaar hier nog nooit gesproken (op fok) maar nu snap ik het wel. Je beoordeeld voordat je iets van iemand weet. En nee ik ga niet in dm zitten met jou.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, ik heb je ooit een pauper genoemd. Voel je je een pauper? Want dat moeten we dan ff elders gaan bespreken. Niet hier, dat zit je blijkbaar hoog. In dm maar ff?
Verder hij is ziek, zij is zwanger, ze is dadelijk net bevallen en dan verwacht men al die concerten.
Wie dan? Echt ziek, als je ze wil steunen, geef dan geld. Laat ze lekker thuis mooie nummer schrijven, waar ze goed in zijn.
Mijn mening.
Nou ja, je hebt hem al. Sorry.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond het wat apart dat is alles want volgens mij had ik je voordat je mij de pauper van fok noemde in mijn 19 jaar hier nog nooit gesproken (op fok) maar nu snap ik het wel. Je beoordeeld voordat je iets van iemand weet. En nee ik ga niet in dm zitten met jou.Dus stuur die ook maar niet
Ik neem er absoluut geen aanstoot aan, zeker niet van jou. Het kwam nogal out of the bleu. Maar te veel off topic.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt hem al. Sorry.
Jij bent hier voor mij de kuitenbijter, het Zuigertje, de meeloper. Zou je mening hier in NWS wel wat meer waarderen. En oprecht sorry als je aanstoot geeft aan pauper.
Maar ff serieus waarover ben je nu geïrriteerd?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem er absoluut geen aanstoot aan, zeker niet van jou. Het kwam nogal out of the bleu. Maar te veel off topic.
En dan hebben we het niet eens over hoe kwetsbaar een lijf vol kanker is qua griepjes en dergelijke, hoe slecht dat kan gaan. Ze staan dan in een zaal met gi-gan-tisch veel mensen, die echt niet allemaal kerngezond en fit zullen zijn. De weerstand die je hebt opgebouwd gaat kapot. Ik weet nog van mijn tante met leukemie dat ze tijdens haar behandelingen niet naar het winkelcentrum durfde uit angst iets op te lopen van iemand. Dit is nog x50000quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, ik heb je ooit een pauper genoemd. Voel je je een pauper? Want dat moeten we dan ff elders gaan bespreken. Niet hier, dat zit je blijkbaar hoog. In dm maar ff?
Verder hij is ziek, zij is zwanger, ze is dadelijk net bevallen en dan verwacht men al die concerten.
Wie dan? Echt ziek, als je ze wil steunen, geef dan geld. Laat ze lekker thuis mooie nummer schrijven, waar ze goed in zijn.
Mijn mening.
wie is ze? ze kiezen hier ZELF voor (dat is vrij duidelijk uit alle communicatie die ze grotendeels zelf voeren, komt bijna geen manager aan te pas), als je serieus denkt dat ze geleefd worden door managers heb je echt oogkleppen op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je hebt kanker en gaat dood, krijgt je eerste kind en ik hoop voor ze nog meer. Lekker genieten en dan “mot” je zeven concerten geven…
Was twee mooie concerten niet genoeg? Echt wat doen ze dat jonge gezin aan?
Mogen ze de boel uberhaupt nog cancellen?
Freek bij Eva. Tsja… ik snap dat je alles wil proberen, maar of dit nou echt wat uithaaltquote:“In de westerse geneeskunde zien ze het lichaam als een soort chemische fabriek, van: er is iets kapot in het lichaam, helaas. Maar als je kijkt naar de oosterse geneeskunde, die kijken veel meer naar de connectie tussen je body en je mind.”
Ze staan natuurlijk op een afstand van de mensen waarvoor ze optreden, ik neem aan dat er goed over nagedacht is deze keuze te maken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 02:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
En dan hebben we het niet eens over hoe kwetsbaar een lijf vol kanker is qua griepjes en dergelijke, hoe slecht dat kan gaan. Ze staan dan in een zaal met gi-gan-tisch veel mensen, die echt niet allemaal kerngezond en fit zullen zijn. De weerstand die je hebt opgebouwd gaat kapot. Ik weet nog van mijn tante met leukemie dat ze tijdens haar behandelingen niet naar het winkelcentrum durfde uit angst iets op te lopen van iemand. Dit is nog x50000
Hij moet doen waar hij gelukkig van wordt. En als fan zul je er alle begrip voor hebben als het concert niet door blijkt te kunnen gaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:51 schreef roos94 het volgende:
Iemand het interview gezien?
Met alle concertplannen etc die ze hebben + baby lijkt me heel zwaar voor hem. Je lijf kan toch niet zoveel aan met uitgezaaide kanker..
Het lijkt me ook pittig. Maar wij hebben al kind(eren), voor hun is het de eerste keer. Ze weten niet echt wat hun te wachten staat. Tuurlijk kunnen mensen vertellen hoe leuk en hoe pittig het kan zijn, maar je moet zoiets zelf meemaken om de impact te snappen. Daarbij grote concerten als de baby een paar maanden is, voorbereiding ervan. Ik zou het zelfs als ik niet ziek was een hele taak vinden eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:51 schreef roos94 het volgende:
Iemand het interview gezien?
Met alle concertplannen etc die ze hebben + baby lijkt me heel zwaar voor hem. Je lijf kan toch niet zoveel aan met uitgezaaide kanker..
The Voice komt er ook nog aan dacht ik?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook pittig. Maar wij hebben al kind(eren), voor hun is het de eerste keer. Ze weten niet echt wat hun te wachten staat. Tuurlijk kunnen mensen vertellen hoe leuk en hoe pittig het kan zijn, maar je moet zoiets zelf meemaken om de impact te snappen. Daarbij grote concerten als de baby een paar maanden is, voorbereiding ervan. Ik zou het zelfs als ik niet ziek was een hele taak vinden eerlijk gezegd.
Geniet van de tijd met je baby is mijn eerste gedachte als ik eerlijk ben maargoed, wie ben ik.
Als iemand leeft voor de muziek en enorme boost krijgt van concerten dan gun ik hem nog 3000 concerten mits hij zich fit genoeg voelt om dat aan te kunnen. Heb Suzanne en Freek gisteren gezien bij Jinek, die gaan zeer bewust met hun situatie om en de kleine is zeer gewenst. Dus laat ze hun leven leiden en trek niet alles zo in het negatieve.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je hebt kanker en gaat dood, krijgt je eerste kind en ik hoop voor ze nog meer. Lekker genieten en dan “mot” je zeven concerten geven…
Was twee mooie concerten niet genoeg? Echt wat doen ze dat jonge gezin aan?
Mogen ze de boel uberhaupt nog cancellen?
Echt vreemd dat ze waarschijnlijk wel allemaal longartsen hebben geraadpleegd terwijl ze het beter aan jou hadden kunnen vragen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 02:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
En dan hebben we het niet eens over hoe kwetsbaar een lijf vol kanker is qua griepjes en dergelijke, hoe slecht dat kan gaan. Ze staan dan in een zaal met gi-gan-tisch veel mensen, die echt niet allemaal kerngezond en fit zullen zijn. De weerstand die je hebt opgebouwd gaat kapot. Ik weet nog van mijn tante met leukemie dat ze tijdens haar behandelingen niet naar het winkelcentrum durfde uit angst iets op te lopen van iemand. Dit is nog x50000
Met een goed sociaal vangnet (of betaalde hulp) is er veel mogelijk. Ik heb nergens de indruk gekregen dat ze van plan zijn om niet van hun baby te genieten, dus laat ze hun gang gaan. Het is hun leven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook pittig. Maar wij hebben al kind(eren), voor hun is het de eerste keer. Ze weten niet echt wat hun te wachten staat. Tuurlijk kunnen mensen vertellen hoe leuk en hoe pittig het kan zijn, maar je moet zoiets zelf meemaken om de impact te snappen. Daarbij grote concerten als de baby een paar maanden is, voorbereiding ervan. Ik zou het zelfs als ik niet ziek was een hele taak vinden eerlijk gezegd.
Geniet van de tijd met je baby is mijn eerste gedachte als ik eerlijk ben maargoed, wie ben ik.
Oh hemel...quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:57 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Echt vreemd dat ze waarschijnlijk wel allemaal longartsen hebben geraadpleegd terwijl ze het beter aan jou hadden kunnen vragen.
Ja tuurlijk, ik verwoordde het verkeerd. Ik bedoelde niet dat ze niet van hun baby gaan genieten, maar met de plannen gaat er toch minder tijd zijn om samen te genieten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Met een goed sociaal vangnet (of betaalde hulp) is er veel mogelijk. Ik heb nergens de indruk gekregen dat ze van plan zijn om niet van hun baby te genieten, dus laat ze hun gang gaan. Het is hun leven.
Ik weet ook eigenlijk niet hoe goed die levensverlengende medicijnen/behandelingen werken, maar ik hoop heel goed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:00 schreef Jippie het volgende:
En laten we niet vergeten dat het ziektebeloop van iedereen met ongeneeslijke kanker sterk kan verschillen.
Kloptquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
The Voice komt er ook nog aan dacht ik?
Klopt, denk ook dat ze het allemaal op hun af laten komen en het dag voor dag bekijken. Het verloop van kanker is vaak grillig, naar wat ik begreep heeft Freek een zeldzame vorm van kanker dus daar zal minder ervaring mee zijn denk ik. Ik gun ze in ieder geval het allerbeste en hoop op een probleemloze zwangerschap en bevallingquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:09 schreef tesssssssss het volgende:
Als je dit nummer luistert, dan hoor je dat ze het zelf ook niet weten. Tenminste, zo komt het op mij over.
Bekijk deze YouTube-video
Weet niet of je 'bondgenoten' kijkt, maar daar zat ook eens een deelneemster in met uitgezaaide longkanker. Het ging, qua gezondheid, best goed met haar. Heb in mijn omgeving ook iemand gekend die lange tijd geleefd heeft met longkanker. Nu was die al wat ouder, dus dat speelde ook wel mee, maar die heeft toch nog een aantal jaren geleefd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik weet ook eigenlijk niet hoe goed die levensverlengende medicijnen/behandelingen werken, maar ik hoop heel goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |