Dit, je gunt hem toch de tijd met zijn kind.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:51 schreef roos94 het volgende:
Iemand het interview gezien?
Met alle concertplannen etc die ze hebben + baby lijkt me heel zwaar voor hem. Je lijf kan toch niet zoveel aan met uitgezaaide kanker..
Dwingen 🤣🤣🤣 De naiviteit is weer stuitend te noemen....quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, je gunt hem toch de tijd met zijn kind.
Ik wil ze best applaus geven en ¤50,- doneren. Maar gun ze juist tijd zonder concerten.
Deze voelt heel slecht, hoe kun je een terminale man dwingen tot zes/zeven of acht concerten als die net pa is en doodt gaat.
Wat zijn dit voor een managers?
denk dat er bar weinig dwingen is, dat dit gewoon vanuit hem komtquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, je gunt hem toch de tijd met zijn kind.
Ik wil ze best applaus geven en ¤50,- doneren. Maar gun ze juist tijd zonder concerten.
Deze voelt heel slecht, hoe kun je een terminale man dwingen tot zes/zeven of acht concerten als die net pa is en doodt gaat.
Wat zijn dit voor een managers?
Ik snap ze, ze worden voor het eerst ouders. Ze denken dit ff te fiksen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:21 schreef mschol het volgende:
[..]
denk dat er bar weinig dwingen is, dat dit gewoon vanuit hem komt
Heb je kinderen? Ken je terminale ouders met kinderen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:20 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dwingen 🤣🤣🤣 De naiviteit is weer stuitend te noemen....
Als hij zich goed voelt en het leuk vindt moet hij dat gewoon doen, en het kan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je kinderen? Ken je terminale ouders met kinderen?
Ken je terminale mensen die voor het eerst ouder worden? Ik wel en dan ben ik naïef…![]()
Nee, nog ff.
Oh ja? In wat voor hoedanigheid dan wel?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je kinderen? Ken je terminale ouders met kinderen?
Ken je terminale mensen die voor het eerst ouder worden? Ik wel en dan ben ik naïef…![]()
Nee, nog ff.
Kind is nog niet eens geboren, kijk ff hoe hij eruit ziet. Moet die ook nog op het podium van de fans.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Als hij zich goed voelt en het leuk vindt moet hij dat gewoon doen, en het kan.
Door jou, door fans, door managers. Kom op, hij is nog geen pa en zijn agenda zit vol. Hou op zeg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:30 schreef matspontius het volgende:
[..]
Oh ja? In wat voor hoedanigheid dan wel?
En die naiviteit slaat op het feit dat jij er van uitgaat dat deze man door de managers zwaar onder druk wordt gezet - dat geloof je toch zelf niet....
Wie ben jij omdat te beslissen. Hij moet helemaal niks, wel plezier halen uit wat leuk is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kind is nog niet eens geboren, kijk ff hoe hij eruit ziet. Moet die ook nog op het podium van de fans.
Ongezond.
Zeker mijn mening, weet je wat leuk is? Ouder worden van een prachtig kind. En lekker genieten zonder stress en druk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie ben jij omdat te beslissen. Hij moet helemaal niks, wel plezier halen uit wat leuk is.
Zeg dat maar tegen die gozer die kanker heeft en uitbehandeld is. Mutsquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zeker mijn mening, weet je wat leuk is? Ouder worden van een prachtig kind. En lekker genieten zonder stress en druk.
Ga je nog antwoord geven in welke hoedanigheid jij hier expert in bent?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Door jou, door fans, door managers. Kom op, hij is nog geen pa en zijn agenda zit vol. Hou op zeg.
Laat hem lekker genieten van zijn zoon.
Ja ik hoop dat zijn hoogtepunt ouder worden is van een mooi kind en genieten van zijn gezin, en niet het uitverkopen van zeven concerten of een record.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die gozer die kanker heeft en uitbehandeld is. Muts
Ik ben mijn allerliefste vriendin verloren, had borstkanker tijdens de zwangerschap. Lag onder de medicinale drugs te bevallen, en kreeg last van haar rug na de bevalling.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:43 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ga je nog antwoord geven in welke hoedanigheid jij hier expert in bent?
ik denk dat ze dat prima kunnen, als ik ze zo gezien heb is concerten geven genieten zonder stress of druk voor hen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zeker mijn mening, weet je wat leuk is? Ouder worden van een prachtig kind. En lekker genieten zonder stress en druk.
Hij heeft kanker dus dan moet je alles maar opgeven en achter de geraniums gaan zitten . Duhh ...Kind is nog niet eens geboren, hulde voor hun, lekker doen waar ze plezier in hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat prima kunnen, als ik ze zo gezien heb is concerten geven genieten zonder stress of druk voor hen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft kanker dus dan moet je alles maar opgeven en achter de geraniums gaan zitten . Duhh ...Kind is nog niet eens geboren, hulde voor hun, lekker doen waar ze plezier in hebben.
hehequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft kanker dus dan moet je alles maar opgeven en achter de geraniums gaan zitten . Duhh
ook dat uiteraard.quote:...Kind is nog niet eens geboren, hulde voor hun lekker doen waar ze plezier in hebben.
Je hebt kanker en gaat dood, krijgt je eerste kind en ik hoop voor ze nog meer. Lekker genieten en dan “mot” je zeven concerten geven…quote:
Nee dat mag niet ze rollen hem desnoods met beademing het podium op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je hebt kanker en gaat dood, krijgt je eerste kind en ik hoop voor ze nog meer. Lekker genieten en dan “mot” je zeven concerten geven…
Was twee mooie concerten niet genoeg? Echt wat doen ze dat jonge gezin aan?
Mogen ze de boel cancellen?
Ja hoor, lekker genuanceerd verhaal 🤣 Ik zie elke dag patienten in allerlei stadia van hun ziekteproces en daaronder (helaas) ook veel kinderen. Maar gelukkig hebben we hier een expert op dat gebied die wel even weet te vertellen hoe de vork in de steel zit omdat ze dit een keertje heeft "meegemaakt"🤒quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ben mijn allerliefste vriendin verloren, had borstkanker tijdens de zwangerschap. Lag onder de medicinale drugs te bevallen, en kreeg last van haar rug na de bevalling.
Dat werd weggezet door de medici als stress en spanning. Uiteindelijk was dat dus beenmergkanker, dat kregen we na negen maanden te horen en toen is ze in bed gaan liggen met haar kindje en man en na drie dagen was het klaar.
Genoeg info of wil je namen hebben?
Bekend met de plaatselijke GGZ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar werk je? Want dan kan ik mijn naasten in ieder geval voor je waarschuwen. Mag ook in dm.
Luister je ook naar de mensen of is het een vleesfabriek? Nog een beetje gelukkig in je werk? Of is het het crematorium?
Ja, ik heb je ooit een pauper genoemd. Voel je je een pauper? Want dat moeten we dan ff elders gaan bespreken. Niet hier, dat zit je blijkbaar hoog. In dm maar ff?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Holy shit wat ben jij een naar stuk vreten, en dat noemde mij een pauper
Vanwege mijn mening over Freek? En over de druk?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:19 schreef matspontius het volgende:
[..]
Bekend met de plaatselijke GGZ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |