quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Longkanker is een sluipmoordenaar, tegen de tijd dat je wat merkt ben je bijna altijd te laat omdat het doorgaans de uitzaaiingen zijn die opgemerkt worden.
Inderdaad bijna niet voor te stellen op zo'n leeftijd een doodvonnis krijgenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:23 schreef Alaianaya het volgende:
Erg verdrietig nieuws.
Ook wel een eng idee een jonge, fitte gast een vorm van kanker heeft en dat dus zodanig laat merkt (of geconstateerd wordt) dat het uitgezaaid is.
Komt toch ook doordat er geen pijnreceptoren in de longen zitten waardoor je het heel lang niet merkt? Je krijgt pijn in je rug en dan is het te laat.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:47 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad bijna niet voor te stellen op zo'n leeftijd een doodvonnis krijgen. En met een kind op komst ook nog.
Tegelijkertijd denk ik ook dat juist omdat hij zo jong en fit is dat je dan er ook langer mee doorloopt en niet aan zoiets denkt natuurlijk.
Bij iemand die al 30 jaar rookt wordt vast sneller aan de bel getrokken en sneller de diagnose gesteld.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:18 schreef hollandia02 het volgende:
Pfffff kindje op komst, zal z’n vader nooit kennen..
Vanaf nu ook afgezegd alles.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:22 schreef asco het volgende:
Triest.
Zo'n optreden lijkt me toch niet iets wat je zomaar ff doet als je lichaam (schijnbaar) al ernstig ziek is?
Kilo's afvallen terwijl je eetpatroon en levenstijl niet gewijzigd is, dan moeten alarmbellen gaan rinkelen. Vaak geef je daar niet zoveel aandacht aan omdat je je kerngezond voelt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zit net wat beelden van hun concerten van afgelopen weekend te kijken en hij lijkt al (erg) vermagerd. Wat erg dit.
Maar hij was natuurlijk niet zomaar getest. En zo snel de uitslag ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:33 schreef Cherni het volgende:
[..]
Kilo's afvallen terwijl je eetpatroon en levenstijl niet gewijzigd is, dan moeten alarmbellen gaan rinkelen. Vaak geef je daar niet zoveel aandacht aan omdat je je kerngezond voelt.
Heb niet het idee dat dat te maken heeft met of hij dat lichamelijk aan kan maar meer mentaal. Het is nogal wat.quote:
Zeker. En als artiest wil je toch een topprestatie leveren.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat dat te maken heeft met of hij dat lichamelijk aan kan maar meer mentaal. Het is nogal wat.
Een kennis van mij is na ruim 3 jaar overleden nadat longkanker vast is gesteld en heeft nog in relatieve gezondheid kunnen leven. En een oud-collega is inmiddels ook een jaar of 3 terminaal en dat gaat op vermoeidheid na heel redelijk. Schijnbaar is de aftakeling behoorlijk te vertragen ten opzichte van vroeger.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:17 schreef Cherni het volgende:
Toch weer vreselijk. Ongeneeskijk maar je zou nog heel wat jaren kunnen leven.
Dat weet ik uiteraard niet. Op aandringen van mijn partner om toch eens een keer naar de huisarts te gaan(wegens afvallen) wist ik 2 dagen later dat het goed fout zat.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar hij was natuurlijk niet zomaar getest. En zo snel de uitslag ook.
Dat hoeft niet. Het is vaak een sluipmoordenaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:33 schreef Cherni het volgende:
[..]
Kilo's afvallen terwijl je eetpatroon en levenstijl niet gewijzigd is, dan moeten alarmbellen gaan rinkelen. Vaak geef je daar niet zoveel aandacht aan omdat je je kerngezond voelt.
Echt een dooddoener inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:42 schreef Mortaxx het volgende:
Mensen die het nu nog even nodig vinden om te benadrukken dat ze zijn muziek niets vinden
Waarom moeten jij en vele anderen eigenlijk een recensie van hun muziek geven in hun reactie? Wie boeit het wat jij van de muziek van Suzan en Freek vindt? Hoe is dit relevant? Ik vind het walgelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:29 schreef golfer het volgende:
Absoluut geen fans van hen en hun muziek, maar dit is afschuwelijk nieuws. Zo'n jonge gast en dan zijn ze ook nog zwanger.
Ik hoop dat hij de geboorte van z'n kindje nog kan meemaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |