Ga je deze discussie echt hier voeren?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:14 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Is dat zo? Vertel waarom is dit erger dan?
Dit.quote:
Wappies/willem Engel tweet incoming dusquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:56 schreef speknek het volgende:
Verschrikkelijk. Marathonloper, dus aan zijn levensstijl heeft het ook niet gelegen. Hopelijk is er nog immunotherapie die het lang kan rekken.
quote:
Dat gaan we hier niet doen. Zal direct verwijderd worden.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wappies/willem Engel tweet incoming dus
Omdar iemand van 32 normaal gesproken langer te gaan heeft dan iemand van 54 en nog allemaal momenten (geboorte kinderen, wellicht kleinkinderen later) zou meemaken die die van 54 al gehad heeft.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:14 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Is dat zo? Vertel waarom is dit erger dan?
Zie andere topicquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wappies/willem Engel tweet incoming dus
Ze stoppen per direct met alle optredens.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:19 schreef DrDentz het volgende:
Was dit dan hun laatste show of zou er nog een laatste show komen?
Deze discussie niet hier. Volgende wordt verwijderdquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:23 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Omdar iemand van 32 normaal gesproken langer te gaan heeft dan iemand van 54 en nog allemaal momenten (geboorte kinderen, wellicht kleinkinderen later) zou meemaken die die van 54 al gehad heeft.
Ja, maar er stonden er nog op de planning.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ze stoppen per direct met alle optredens.
Helaas ....quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar er stonden er nog op de planning.
En coach bij The Voice (Kids).
Idd mijn moeder had rond die leeftijd (3 jaar ouder) kanker en is ook overleden. Uiteraard ook veel te jong maar ik was een volwassen vent van begin 30 niet te vergelijken met iemand die vader gaat wordenquote:
Misschien een ingepland bericht dat ze vergeten zijn te verwijderen?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan met name die eerste zin.
Een collega van mij (in de 40) was 3 maanden nadat hij te horen kreeg dat hij uitgezaaide longkanker had al weg.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:25 schreef vencodark het volgende:
Ik hoop dat hij inderdaad nog zijn kindje mag ontmoeten. Geen idee hoe lang je gemiddeld met zoiets rond kan lopen.![]()
Martijn Krabbé is toch ook al een tijdje ziek met ‘hetzelfde’.
Ziekteverloop is bij iedereen anders natuurlijk.
Die Eva Hermans had juist veel langer dan door doktoren voorspelt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een collega van mij (in de 40) was 3 maanden nadat hij te horen kreeg dat hij uitgezaaide longkanker had al weg.Maar laten we hopen dat hij nog even heeft.
Het zegt natuurlijk weinig want Martijn Krabbé loopt ook nog rond.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een collega van mij (in de 40) was 3 maanden nadat hij te horen kreeg dat hij uitgezaaide longkanker had al weg.Maar laten we hopen dat hij nog even heeft.
Triest, hoop dat ze er goed en gezond uit mag komen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, en Emma Heesters zit natuurlijk ook nog in een traject
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |