In dat 1e bericht leek ook alsof er niets meer te doen was voor hem. Maar later bleek toch nog rek mogelijk te zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:36 schreef vencodark het volgende:
Fijn voor ze natuurlijk.![]()
Bij hun 1e bericht dacht ik dat ze minstens een half jaar pauze zouden nemen, of in het slechtste geval, voor altijd.
Het klonk allemaal erg zwaar en definitief.
Gelukkig ‘valt het mee’.
Toen wisten ze ook nog niet dat Freek nog op zou knappen door de medicatie.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:36 schreef vencodark het volgende:
Fijn voor ze natuurlijk.![]()
Bij hun 1e bericht dacht ik dat ze minstens een half jaar pauze zouden nemen, of in het slechtste geval, voor altijd.
Het klonk allemaal erg zwaar en definitief.
Gelukkig ‘valt het mee’.
En jouw blauwe stift? Dat kan geen toeval zijn, het wordt een jongetje!quote:
En jij bent ook blauwquote:Op zondag 15 juni 2025 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En jouw blauwe stift? Dat kan geen toeval zijn, het wordt een jongetje!
En toch heb ik 3 weken geleden een kleindochter gekregenquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 juni 2025 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toch heb ik 3 weken geleden een kleindochter gekregen
Mensen die op sterven na dood zijn maken niet altijd de beste keuzes zie Sylvia Millecam.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:18 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zijn vriendin was overigens een week later uitgerekend dus het zou kunnen dat de emoties de bevalling in gang hebben gezet? (geen idee lol) maar evengoed echt heel oneerlijk. En dan lees ik commentaar op de medicatie die Freek nu vergoed krijgt wat te duur en te weinig wetenschappelijk bewezen effect zou hebben, god allemachtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |