Je gaat met het veer naar Perkpolder, of wat?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:18 schreef pedaalemmerzak het volgende:
En kan ik beter door Zeeland rijden om niet door de tunnel te hoeven
Ja. Pauzes onderweg.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:18 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Volgens google maps kan je het in ongeveer 9 u rijden dus dat moet wel lukken toch of zie ik nog iets over het hoofd?
Broodje kroketquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je gaat met het veer naar Perkpolder, of wat?
Geen tijd voor helaas ik ga om 5 u s ochtends weg denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:40 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou ergens in Frankrijk een hotel nemen en de rit in 2 delen maken. Net iets te ver, vind ik.
Wat @Marsenal al zei dusquote:Op maandag 2 juni 2025 16:44 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Nou het is goed gegaan al is zo een end rijden niet zo handig als je, zoals ik, heel slecht slaapt.
Je gaat toch geen hotel nemen voor een ritje van 8 uur?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat @:Marsenal al zei dus![]()
(wel leuke vakantie gehad? en de Swift is nog heel
?)
Dat vraag je mij?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:14 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Je gaat toch geen hotel nemen voor een ritje van 8 uur?
14 u rijden op 4 u slaap is nogal veel. Ik kan als ik de volgende dag iets spannends heb (spannender dan gewoon thuis zitten dan) nooit goed slapen helaas. Maar ging allemaal goed hoor.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat @:Marsenal al zei dus![]()
(wel leuke vakantie gehad? en de Swift is nog heel
?)
Naar spanje vind ik te ver in mijn eentje. Met 2 chauffeurs zou het wel kunnen.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:05 schreef MaJo het volgende:
Is dit een serieuze vraagHet is 9 uur rijden, dat is prima te doen in 1 dag als je een beetje gewend bent aan autorijden. Zelf reden we vroeger in 1 dag naar Spanje, of naar Hongarije. Dit overleef je wel hoor
quote:
9 uur rijden in één dag kan heus, maar ik ga dan echt stuk van verveling en dan gaat de scherpte er ook wel af. Zodra ik in de buurt van Parijs ben ga ik al kijken of er niet ergens een leuk hotel is, je moet van de nood een deugd maken. Liever een extra avondje in een willekeurig Frans dorpje uit eten dan 9 uur karren.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:05 schreef MaJo het volgende:
Is dit een serieuze vraagHet is 9 uur rijden, dat is prima te doen in 1 dag als je een beetje gewend bent aan autorijden. Zelf reden we vroeger in 1 dag naar Spanje, of naar Hongarije. Dit overleef je wel hoor
Ik hou van autorijden, geen probleem met 10 uur achter elkaar. Maar eerlijk is eerlijk, dat wisselen we wel samen af. Alleen zou ik het ook best kunnen maar dan zou ik wel wat vaker en langer stoppen om de benen te strekkenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:35 schreef Marsenal het volgende:
[..]
9 uur rijden in één dag kan heus, maar ik ga dan echt stuk van verveling en dan gaat de scherpte er ook wel af. Zodra ik in de buurt van Parijs ben ga ik al kijken of er niet ergens een leuk hotel is, je moet van de nood een deugd maken. Liever een extra avondje in een willekeurig Frans dorpje uit eten dan 9 uur karren.
In één ruk naar Spanje zou ik nooit doen. Sowieso vlieg ik, als het die afstanden worden, maar zó lang in een auto, ik gruwel ervan. En dan heb ik best een comfortabel wagentje. Gezinnen die met bagage in een 5zitter gepropt zitten en dan naar de Spaanse kust gaan, holy shit.
TS doet er 14 uur over en is nog niet zo gewend aan autorijdenquote:Op maandag 2 juni 2025 23:05 schreef MaJo het volgende:
Het is 9 uur rijden, dat is prima te doen in 1 dag als je een beetje gewend bent aan autorijden.
Wij reden vroeger gewoon in de suzuki alto zonder airco naar spanje. En dan niet vlakbij de grens maar naar Madrid. Met een volledig gezin en bagage, en maar een chauffeur namelijk mijn vader. Ging prima.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:35 schreef Marsenal het volgende:
[..]
9 uur rijden in één dag kan heus, maar ik ga dan echt stuk van verveling en dan gaat de scherpte er ook wel af. Zodra ik in de buurt van Parijs ben ga ik al kijken of er niet ergens een leuk hotel is, je moet van de nood een deugd maken. Liever een extra avondje in een willekeurig Frans dorpje uit eten dan 9 uur karren.
In één ruk naar Spanje zou ik nooit doen. Sowieso vlieg ik, als het die afstanden worden, maar zó lang in een auto, ik gruwel ervan. En dan heb ik best een comfortabel wagentje. Gezinnen die met bagage in een 5zitter gepropt zitten en dan naar de Spaanse kust gaan, holy shit.
Volgens google maps is het 8 u maar dan is het aan een stuk door zonder file, dat is niet realistisch zeker omdat hemelvaart ook een franse feestdag is.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:28 schreef r_one het volgende:
[..]
TS doet er 14 uur over en is nog niet zo gewend aan autorijden
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:45 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Volgens google maps is het 8 u maar dan is het aan een stuk door zonder file, dat is niet realistisch zeker omdat hemelvaart ook een franse feestdag is.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |