Nooit stress? Moet je eens goed naar die blik die ze in hun ogen hebben kijken. Ze denken echt dat de wereld vergaat als ze hun werk niet goed doen. Kan je beter van die pubers hebben die 8 uurtjes per week een bijbaantje hebben die doen tenminste nog normaal.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:02 schreef Evangelion het volgende:
Lijkt me wel fijn hoor, tevreden zijn met een simpel baantje. Nooit stress of je afvragen of je wel genoeg bereikt.
Maar ze irriteren me omdat ze zo tryhard zijn. Ik bedoel meer van relax ja je loopt voor 12 euro per uur appels in het schap te leggen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:07 schreef roos94 het volgende:
Je zou maar haten op mensen die voor een matig loon belangrijk werk doen.
Misschien omdat ze anders op hun kop krijgen van een cocky afdelingsmanager?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:12 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar ze irriteren me omdat ze zo tryhard zijn. Ik bedoel meer van relax ja je loopt voor 12 euro per uur appels in het schap te leggen.
En hoe vaak hoor je van Albert Heijnen die worden gesloten omdat iemand geen id vraagt? Je bent echt zo'n moraalridder of autist als je die 'onder de 25 jaar NIX' regel volgt.
Maar dat is net zo'n loser. Supermarktmanagersquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze anders op hun kop krijgen van een cocky afdelingsmanager?
Terechte klacht toen ik met 16 vakken deed vullen kwam eens echt een horrorvracht die moest worden verwerkt. Echt alles en iedereen moest helpen, een vakkenvuller is hem toen gepeerd. Die jongen werkte nog voor minder dan ik dat deed. Gingen ze hem dag later op het matje roepen en zo, maar ontslaan ho maar.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar dat is net zo'n loser. SupermarktmanagersJe helemaal druk maken dat je 15 jarige puber het melk niet snel genoeg in de schappen loopt te proppen
Oh nee dan betaal je ¤0,02 teveel aan uurloon.
Volgens mij is het gewoon een mindset. Zo van alles of niks. Anders is het werk misschien te hersendodend of zo.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:35 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Terechte klacht toen ik met 16 vakken deed vullen kwam eens echt een horrorvracht die moest worden verwerkt. Echt alles en iedereen moest helpen, een vakkenvuller is hem toen gepeerd. Die jongen werkte nog voor minder dan ik dat deed. Gingen ze hem dag later op het matje roepen en zo, maar ontslaan ho maar.![]()
Wat een sukkeltjes. Na half jaartje had ik bijeen wat ik wilde kopen en ben ik gestopt.
Jij wilt natuurlijk alles minderjarig zodat je kan flirten?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:58 schreef SuperNeger het volgende:
Zijn dit echt de raarste mensen die je kent? Bij mijn plaatselijke appie heb je altijd van die typische mensen. Van die oude pittig korte kapsels die als een führer lopen te surveilleren bij de zelfscan. Of het autistische 30-40 nogwat meisje die nog steeds bij de oude kassa zit en al ben je 30 zit ze nog steeds raar te kijken alsof je jonger dan 18 zou zijn en nog geen bier mag kopen. Of die halfkalende groenteboeren die lopen te rennen alsof hun leven er vanaf hangt want de bananen zouden maar even 5 seconde later in het schap liggen
Je zus is anders altijd heel makkelijk aan te spreken om mijn stokbrood weg te stoppen en om daarna te vragen wat ik nog meer nodig heb.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:02 schreef SuperNeger het volgende:
Oja en bakkerij medewerkers die net iets te ver dat je ze makkelijk aan kan spreken bij de broodafdeling staan om brood in een zak te stoppen terwijl net dat ene ding wat jij nodig hebt op is en je ze wilt vragen of ze het nog hebben
Ik weet maar een ding en dat is; als supermarkt of iets vergelijkbaars mijn enige optie was, dan zat er nu een stevig touw om mijn nek, en stonden mijn voeten niet op de grond. Maak daar van wat je wil.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:38 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een mindset. Zo van alles of niks. Anders is het werk misschien te hersendodend of zo.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:43 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Jij wilt natuurlijk alles minderjarig zodat je kan flirten?
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:47 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Je zus is anders altijd heel makkelijk aan te spreken om mijn stokbrood weg te stoppen en om daarna te vragen wat ik nog meer nodig heb.
Na een tijdje begint het denk ik wel te vervelen hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:14 schreef Rodgrod het volgende:
Lijkt mij eigenlijk wel heerlijk. Stuk beter dan de hele dag in onzin meetings zitten of je druk moeten maken om onmogelijke deadlines omdat een paar duurbetaalde managers niet vooruit kunnen kijken.
Dat is met al het werk is mijn ervaring, tenzij je een simpele bent natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:17 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Na een tijdje begint het denk ik wel te vervelen hoor
De Opa had als regel dat de bananenplanken nooit leeg mochten zijn. Als dat zo was en hij zag het dan kreeg de teamleider én de groenteman ervan langs. Maar ik moet wel zeggen dat De Opa soms dan zelf een bananendoos pakte om de bananen bij te vullen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:58 schreef SuperNeger het volgende:
Zijn dit echt de raarste mensen die je kent? Bij mijn plaatselijke appie heb je altijd van die typische mensen. Van die oude pittig korte kapsels die als een führer lopen te surveilleren bij de zelfscan. Of het autistische 30-40 nogwat meisje die nog steeds bij de oude kassa zit en al ben je 30 zit ze nog steeds raar te kijken alsof je jonger dan 18 zou zijn en nog geen bier mag kopen. Of die halfkalende groenteboeren die lopen te rennen alsof hun leven er vanaf hangt want de bananen zouden maar even 5 seconde later in het schap liggen
Ik ken een supermarktmanager die informatie- en ouderavonden organiseerde voor minderjarige medewerkers. Moesten de ouders op gesprek komen om ingelicht te worden over het functioneren van hun kind...quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar dat is net zo'n loser. SupermarktmanagersJe helemaal druk maken dat je 15 jarige puber het melk niet snel genoeg in de schappen loopt te proppen
Wat vaak van die 22-jarigen, pas (of uberhaupt niet) afgestudeerden zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze anders op hun kop krijgen van een cocky afdelingsmanager?
Wat een ontzettende baasquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ken een supermarktmanager die informatie- en ouderavonden organiseerde voor minderjarige medewerkers. Moesten de ouders op gesprek komen om ingelicht te worden over het functioneren van hun kind...
Als een jeugdige medewerker zijn of haar contract niet verlengd nodigde hij de ouders uit voor een na-gesprek. Daar legde hij alles dan uit. Voor zover ik weet was hij de enigste die dit soort dingen deed. Wat ik wel weet is dat een aantal medewerkers aldaar gelijk ontslag namen toen ze te horen kregen dat hun ouders zelfs bij de bijbaan op gesprek moesten komenquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:47 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Wat een ontzettende baasHoop dat ze ook strafwerk meekregen als ze niet snel genoeg waren.
Ik had vroeger ook zo'n dominos manager waar het personeel aanwezig moest zijn maar pas werd ingeklokt als ze ook echt een rit gingen rijdenquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Als een jeugdige medewerker zijn of haar contract niet verlengd nodigde hij de ouders uit voor een na-gesprek. Daar legde hij alles dan uit. Voor zover ik weet was hij de enigste die dit soort dingen deed. Wat ik wel weet is dat een aantal medewerkers aldaar gelijk ontslag namen toen ze te horen kregen dat hun ouders zelfs bij de bijbaan op gesprek moesten komen
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:44 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook zo'n dominos manager waar het personeel aanwezig moest zijn maar pas werd ingeklokt als ze ook echt een rit gingen rijden
Zeer herkenbaar ik heb nog nooit in een supermarkt gewerkt maar toen ik 16/8 (langgeleden) was kwam er een man in een overhemd naar mij toe dat ik aan het werk moest en bla bla bla... dus ik sta er gewoon rustig naar te kijken... word hij alleen maar bozer en bozer dus ik begin te lachen.... begint hij te flippen dat ik wel kon vertrekkenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |