Die van Kees Kachel en zijn Spaansequote:
owww ja dat plaatje ken ikquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die van Kees Kachel en zijn Spaanse
Ik zit nu mobiel, te veel gedoe om plaatje te zoeken
Die zullen er vast wel wonen, maar dat geldt wel voor elke wijkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
owww ja dat plaatje ken ik
ik dacht meer in de richting van leuk uitziende vrouwen enzo
Die houden zich dan goed verborgen in mijn wijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zullen er vast wel wonen, maar dat geldt wel voor elke wijk
Zeeland, het volk van oestergezichten, zoute bekken en konten als olietankers.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die houden zich dan goed verborgen in mijn wijk.
of de meetlat ligt wat hoogquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die houden zich dan goed verborgen in mijn wijk.
satesaus op je broodje kaassouflet?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:04 schreef rival het volgende:
[..]
Nee want de satesaus hier is niet lekker
Patatje met en een broodje frikandel met
Doe je dat niet? Je mist watquote:
nooit geprobeerd... misschien toch eens doenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
Doe je dat niet? Je mist wat
Gesmolten kaas en satesaus zijn per definitie een perfecte combo.
Ja, maar niet teveel. En een ei hoort erbij!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat nederlands
[..]
Ik ook nog niet
[..]
Stig met de eitjesdat lunch je vaak of niet?
Ik heb hier nu zoveel zin inquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
Doe je dat niet? Je mist wat
Gesmolten kaas en satesaus zijn per definitie een perfecte combo.
En hier heb ik ook zin in, bij mn patiet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar niet teveel. En een ei hoort erbij!
Bahquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:22 schreef Crack_ het volgende:
Volgende week heb ik een verzorgde lunch, daar zullen alle broodjes wel weer met boter zijn belegd. Discriminatie
Is dat friet met melk?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb hier nu zoveel zin in
En in patiet
[..]
En hier heb ik ook zin in, bij mn patiet.
Hmmmm
quote:
Wie is je favoriete Muay-Thai vechter?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dankje. Ik ben erg benieuwd wat ze nou willen weten
das idd zo ontzettend jammer.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:22 schreef Crack_ het volgende:
Volgende week heb ik een verzorgde lunch, daar zullen alle broodjes wel weer met boter zijn belegd. Discriminatie
Sagat.quote:
eet smakelijk!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Uitgebakken Zeeuws spek op brood genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |