dobbelsteentjes met +1/+1 t/m +6/+6. En daarnaast nog wat gratis dingen, omdat ik nieuwe klant werd (thermometertje en usb stick).quote:
I see what you did there.quote:
Dat is ook kutweer.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hangt nog ergens boven Spanje.
Was je zo heetquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:Dotteke:
Even afkoelen hoor
[ afbeelding ]
ohhh spannendquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dobbelsteentjes met +1/+1 t/m +6/+6. En daarnaast nog wat gratis dingen, omdat ik nieuwe klant werd (thermometertje en usb stick).
Jaquote:
Voor mijn ouders primaquote:
Mosselquote:
Ben je een nieuwe klant, of heb je een nieuw account aangemaakt voor de gratis spulletjesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dobbelsteentjes met +1/+1 t/m +6/+6. En daarnaast nog wat gratis dingen, omdat ik nieuwe klant werd (thermometertje en usb stick).
Vind je dit mooier?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jullie hebben echt geen idee hoe 'mijn' industrieterrein er uit ziet he
Ik dacht ook, wat een raar gerecht.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:40 schreef bitterbal het volgende:
ik heb maar ontbijt gemaakt. Scrolde hier voorbij en dacht dat het een salade was![]()
[ afbeelding ]
Stuk sfeervoller wel jaquote:
Gewoon een salade met extra veel eiwitten toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:40 schreef bitterbal het volgende:
ik heb maar ontbijt gemaakt. Scrolde hier voorbij en dacht dat het een salade was![]()
[ afbeelding ]
Denk dat deze te schattig zijn om op te etenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een salade met extra veel eiwitten toch?
Even in de frituur gooien, dan zien ze er knapperig ipv schattig uitquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat deze te schattig zijn om op te eten
Ik vermoed dat laatste.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je een nieuwe klant, of heb je een nieuw account aangemaakt voor de gratis spulletjes
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even in de frituur gooien, dan zien ze er knapperig ipv schattig uit
Ik doe dat meestal wel bij zulke sites, bestel daar ook meestal maar max. 1 keer per jaar ofzoquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vermoed dat laatste.
Al zou ik niet meer weten wat mijn vorige account zou moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |