SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2025 20:21 schreef JustinK het volgende:
Dicht!Ja, het ging van pief paf poefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
quote:Op maandag 26 mei 2025 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, het ging van pief paf poefSowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rijmen![]()
Het is echt waar, heusquote:Op maandag 26 mei 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
Wat is er nu leuk aan rijmen
Of zit jij Jus
Soms weer te slijmen
Bbquote:Op maandag 26 mei 2025 20:37 schreef Bally-b het volgende:
Rijmen en dichten? Ben meer van het dichten
Wat is er nu uitgespookt Op dts? Allemaal stout geweest
Pas maar opquote:Op maandag 26 mei 2025 20:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is echt waar, heus
ik haal echt geen bruine neus
Een leuke rijm, een mooi gedicht
dat brengt een lach op mijn gezicht
De rijmen van Bolke & Bolke zijn elke keer weer een feest
maar die van jou waardeer ik stiekem nog het meest
Lijmen en dichtenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:37 schreef Bally-b het volgende:
Rijmen en dichten? Ben meer van het dichten
Wat is er nu uitgespookt Op dts? Allemaal stout geweest
Of een lekkere sneerquote:Op maandag 26 mei 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pas maar op
Mijn lieve Jus
Dat Grrrrrrrr niet het dichten blust
Dan krijg je geen bolke en bolke meer
Maar wel een potje smeer
Die gillen keer op keerquote:Op maandag 26 mei 2025 20:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat valt wel mee... ik ben geen wijf, maar een meneer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |