Gezellig dikquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan het er natuurlijk niet te dik op leggen
Vogeltjequote:
Ja, inmiddels al drie maandenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:48 schreef Kissingbird het volgende:
H
[..]Stiggie!
Gewend in het niet meer zo hele nieuwe huis?
Ja vind ik ook. Wat de reden ook mag zijn (nachtelijk gedoe) om het door te voeren. Zoiets was al eens eerder geopperd om DTS leuker te maken qua spel. Zou wat mij betreft overdag ook wel gewoon af en toe mogen, zo'n slotje.quote:
Dan moeten we overdag gaan rellen, dan komen er overdag misschien ook wel slotjesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Wat de reden ook mag zijn (nachtelijk gedoe) om het door te voeren. Zoiets was al eens eerder geopperd om DTS leuker te maken qua spel. Zou wat mij betreft overdag ook wel gewoon af en toe mogen, zo'n slotje.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
Wou net die meetinfo posten toen die sloot
Morgen weer een kansquote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
misschien is voor de laatste paar dagen een apart topic een ideequote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
Goed planquote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
misschien is voor de laatste paar dagen een apart topic een idee
Ja inderdaad, randomizer slotjequote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Wat de reden ook mag zijn (nachtelijk gedoe) om het door te voeren. Zoiets was al eens eerder geopperd om DTS leuker te maken qua spel. Zou wat mij betreft overdag ook wel gewoon af en toe mogen, zo'n slotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |