Nee, ik snap er ook niks van, die bestuurder ziet toch wel dat het daar te druk is om te rijden?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:28 schreef -Deluzion- het volgende:
" De politie van Merseyside meldde dat de verdachte een 53-jarige blanke Britse man is, afkomstig uit de omgeving van Liverpool.
Een verklaring van de politie luidt: "We behandelen momenteel meldingen van een verkeersongeval in het centrum van Liverpool. We werden iets na 18:00 uur vandaag, maandag 26 mei, gecontacteerd na meldingen dat een auto in botsing was gekomen met meerdere voetgangers op Water Street. De auto stopte op de locatie en een man werd aangehouden."
Natasha Rinaldi vertelt aan Sky News: "Het was zo luid. Mensen klonken wanhopig.
En toen keken we uit het raam en zagen we dat de auto mensen had aangereden.
Daarna begonnen mensen achter de bestuurder aan te rennen en probeerden ze de auto te beschadigen. De politie deed er alles aan om de boel af te sluiten en mensen weg te duwen.
We hoorden alleen maar geschreeuw en geschreeuw. We waren erg in de war.
Sommige van mijn vrienden waren daar beneden en de auto was zo dicht bij hen. Het was een vreselijk tafereel, niemand had dit verwacht."
Ze zegt dat "mensen de auto hadden gestopt" en op het raam klopten "en probeerden met de bestuurder te praten".
"Mensen waren erg boos en geschokt, en toen greep de politie in. En daarna hoorden we de ambulances aankomen," voegt ze toe.
"We begrijpen nog steeds niet wat er gebeurd is, hoe het gebeurd is, waarom het gebeurd is. We weten het niet."
Er moet wel even expliciet vermeld worden dat het een blanke man is. Om niet telkens in herhaling te hoeven vervallen ....quote:Op maandag 26 mei 2025 21:28 schreef -Deluzion- het volgende:
" De politie van Merseyside meldde dat de verdachte een 53-jarige blanke Britse man is, afkomstig uit de omgeving van Liverpool.
Een verklaring van de politie luidt: "We behandelen momenteel meldingen van een verkeersongeval in het centrum van Liverpool. We werden iets na 18:00 uur vandaag, maandag 26 mei, gecontacteerd na meldingen dat een auto in botsing was gekomen met meerdere voetgangers op Water Street. De auto stopte op de locatie en een man werd aangehouden."
Natasha Rinaldi vertelt aan Sky News: "Het was zo luid. Mensen klonken wanhopig.
En toen keken we uit het raam en zagen we dat de auto mensen had aangereden.
Daarna begonnen mensen achter de bestuurder aan te rennen en probeerden ze de auto te beschadigen. De politie deed er alles aan om de boel af te sluiten en mensen weg te duwen.
We hoorden alleen maar geschreeuw en geschreeuw. We waren erg in de war.
Sommige van mijn vrienden waren daar beneden en de auto was zo dicht bij hen. Het was een vreselijk tafereel, niemand had dit verwacht."
Ze zegt dat "mensen de auto hadden gestopt" en op het raam klopten "en probeerden met de bestuurder te praten".
"Mensen waren erg boos en geschokt, en toen greep de politie in. En daarna hoorden we de ambulances aankomen," voegt ze toe.
"We begrijpen nog steeds niet wat er gebeurd is, hoe het gebeurd is, waarom het gebeurd is. We weten het niet."
Ik denk niet dat er in beginsel opzet in het spel is en dat de man met z'n auto daar per ongeluk terecht is gekomen, aangezien alles afgezet was.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, ik snap er ook niks van, die bestuurder ziet toch wel dat het daar te druk is om te rijden?
Mooi dat ze benadrukken dat het om een witte Brit gaatquote:
In de 90s reden autos niet door menigtes. Menigtes liepen door autosquote:Op maandag 26 mei 2025 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Kan me niet herinneren dat we in de 90s altijd dit soort shit hadden
Ja dat doen ze natuurlijk omdat anders mensen zoals jij stampvoetend en schuimbekkend hele tirades gaan houden.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:34 schreef matspontius het volgende:
[..]
Er moet wel even expliciet vermeld worden dat het een blanke man is. Om niet telkens in herhaling te hoeven vervallen ....
Wil nog steeds weten wat zijn motivatie was om dit te doenquote:Op maandag 26 mei 2025 21:43 schreef Bugno3 het volgende:
We kunnen dit topic gelukkig snel afronden. Gewoon onhandig van deze meneer.
De politie had best even iets later ter plaatse kunnen komen.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je liever ziet dat politie en hulpverlening een dader doelwit laat worden van een publieke lynchpartij zou ik een bananenrepubliek zoeken om te gaan wonen
Ja? Ook nu het een blanke Brit blijkt te zijn?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De politie had best even iets later ter plaatse kunnen komen.
Ja want dat was immers al bekend op het moment dat ik die post maakte slimpie.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja? Ook nu het een blanke Brit blijkt te zijn?
Dit melden ze erbij omdat het bijzonder is, a-typische dader, hoor je niet zoveel.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:34 schreef matspontius het volgende:
[..]
Er moet wel even expliciet vermeld worden dat het een blanke man is. Om niet telkens in herhaling te hoeven vervallen ....
En wat heeft dat precies voor toegevoegde waarde als we een dader publiekelijk executeren?quote:Op maandag 26 mei 2025 22:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja want dat was immers al bekend op het moment dat ik die post maakte slimpie.
Er is op 1 van die filmpjes te zien dat hij volgens mij wel een paar flinke klappen krijgt te verwerken..quote:Op maandag 26 mei 2025 21:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De politie had best even iets later ter plaatse kunnen komen.
Inmiddels al 3 keer door niet-booslims incidenten met auto's die door menigten heen ploegen in een maand tijd. Nog los van de niet booslim die laatst een stuk of 18 mensen neerstak. Het zijn verwarrende tijden.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja dat doen ze natuurlijk omdat anders mensen zoals jij stampvoetend en schuimbekkend hele tirades gaan houden.
Zodra huidskleur expliciet niet wordt vermeld weten we wat het is.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mooi dat ze benadrukken dat het om een witte Brit gaat
Je verwacht het nietquote:Op maandag 26 mei 2025 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inmiddels al 3 keer door niet-booslims incidenten met auto's die door menigten heen ploegen in een maand tijd. Nog los van de niet booslim die laatst een stuk of 18 mensen neerstak. Het zijn verwarrende tijden.
Als het andersom is is het 'discriminatie' om het wel te benoemen.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja dat doen ze natuurlijk omdat anders mensen zoals jij stampvoetend en schuimbekkend hele tirades gaan houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |