nee dat is geen goeie dealquote:Op maandag 26 mei 2025 19:26 schreef Fogel het volgende:
Badkamer is lek en had schimmel, keuken moet vernieuwd worden, electra moet eruit en opnieuw. Daarnaast zou ik ook alle vloeren willen vervangen, en de trap. Dus nee, dat gaat em niet worden.
Heb je al geprobeerd veel geld te winnen?quote:Op maandag 26 mei 2025 19:26 schreef Fogel het volgende:
Badkamer is lek en had schimmel, keuken moet vernieuwd worden, electra moet eruit en opnieuw. Daarnaast zou ik ook alle vloeren willen vervangen, en de trap. Dus nee, dat gaat em niet worden.
Nee, en als ik dat wel zou proberen en als het lukt dan zou ik voor een beter apartement gaan.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd veel geld te winnen?
De foto's zien er ook allemaal net wat te nep uit, teveel opgepoetst waardoor het haast 3d renders lijkenquote:Op maandag 26 mei 2025 19:26 schreef Fogel het volgende:
schandalig. dat mag nooitquote:Op maandag 26 mei 2025 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik postte wat vanmiddag en toen werd afgeleid door werk
Dat is wel heel veel klus werkquote:Op maandag 26 mei 2025 19:26 schreef Fogel het volgende:
Opzich ook wel een logische oplossingquote:Op maandag 26 mei 2025 19:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, en als ik dat wel zou proberen en als het lukt dan zou ik voor een beter apartement gaan.
Schandaligquote:Op maandag 26 mei 2025 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik postte wat vanmiddag en toen werd afgeleid door werk
Ben je 2x zoveel kwijt om alles te doen.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, en als ik dat wel zou proberen en als het lukt dan zou ik voor een beter apartement gaan.
Klopt. Zal deze week nog wel vaker voorkomenquote:
belachelijkquote:Op maandag 26 mei 2025 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Zal deze week nog wel vaker voorkomen
quote:Op maandag 26 mei 2025 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Zal deze week nog wel vaker voorkomen
quote:
Ik ga mijn vervangend leidinggevende morgen op de hoogte stellen dat ik werk moet doen onder werktijdquote:
Waar is 4EBE eigenlijk?quote:Op maandag 26 mei 2025 19:24 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:4EverBlackEyed https://www.lindt.com.nl/(...)ker-romige-munt-150g
Van het weekend was ze hier nog gewoon hoorquote:
in dr velletjequote:
Maar de tijd dat ze het licht aan en uitdeed op Foqueville is er ff nietquote:Op maandag 26 mei 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van het weekend was ze hier nog gewoon hoor
Nee teveel stomme mensen, omdat iemand een brug open laat staan ofzoquote:Op maandag 26 mei 2025 19:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar de tijd dat ze het licht aan en uitdeed op Foqueville is er ff niet
Nee af en toe heeft ze zoiets raarsquote:Op maandag 26 mei 2025 19:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar de tijd dat ze het licht aan en uitdeed op Foqueville is er ff niet
jij bent opzich wel een goede test voor mn humeur. Als ik om je moet lachen is die okee, anders niet.quote:
Een wattes? Kun je dat eten?quote:Op maandag 26 mei 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee af en toe heeft ze zoiets raars
Een leven hebben ofzo heet het geloof ik
Oke bedankt.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee teveel stomme mensen, omdat iemand een brug open laat staan ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |