ja maar moet ik opstaanquote:
Je kunt ook gewoon een huismerk rookworst kopenquote:Op maandag 26 mei 2025 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik vind alles van unox echt achterlijk duur geworden, zak soep is gewoon 6 euro
Dat had ik vannacht.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar moet ik opstaan
bitterbal snapt mijn problemen
Dat ballie jouw probleem begreep?quote:
ja dat kloptquote:Op maandag 26 mei 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar moet ik opstaan
bitterbal snapt mijn problemen
Stellen vrouwen ook altijd oneindig uit.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat klopt
dan maar even wachten tot je naar de wc moet
Ik post iedere week wat ik gedaan heb en waarom ik zo dankbaar ben daarvoor.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Als je wordt benoemd op linkedin, reposten jullie dat bericht dan met of zonder eigen bijdrage
of repost je het uberhaupt niet
dat laatste, want voor ik het lees zijn we al minstens 11 maand verderquote:Op maandag 26 mei 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Als je wordt benoemd op linkedin, reposten jullie dat bericht dan met of zonder eigen bijdrage
of repost je het uberhaupt niet
Niet tijdens de klatsweekquote:Op maandag 26 mei 2025 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stellen vrouwen ook altijd oneindig uit.
Ik krijg zo de zenuwen van LinkedIn.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik post iedere week wat ik gedaan heb en waarom ik zo dankbaar ben daarvoor.
Verrassend.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
*Giet blikje kokosmelk bij de zoete aardappel
"Hey ik ruik kokos"
ikelquote:
moet ik ook al een half uurquote:Op maandag 26 mei 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat klopt
dan maar even wachten tot je naar de wc moet
Toch zie ik hier wel regelmatig verwarring ontstaanquote:Op maandag 26 mei 2025 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We snappen elkaar op elk moment van de dag.
Heb even gekeken en hoogtepunt van de dag is iemand die een kraamcadeau gekregen heeft van zijn werkgever en daar dankbaar voor is.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg zo de zenuwen van LinkedIn.
dit is mijn eerste klatsweek in anderhalf jaar?quote:
?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo moet ik op mobiel ineens mijn account activeren???
nee mijn probleem want nu kan hij niet butler zijn voor mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |