quote:Op maandag 26 mei 2025 15:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik weet ook uit eigen ervaring waar ik het meest last van heb. De meest dehumiserende uitspraken doen over queers en dan in dezelfde zin stellen dat moslims het probleem zijn.
Eensquote:Op maandag 26 mei 2025 15:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ach, het gemak waarmee mensen tegenwoordig het labeltje nazi gebruiken heeft daar ook mee te maken.
Nee, je geheugen laat je in de steek of je zit teveel in een bubbel. Jihadisme is al jaren en jaren de grootste dreiging, rechts is opkomend (voornamelijk souvereinen en eenlingen) en ook links extremisme is opkomend (vooral vanuit de klimaathoek). Voor de precieze cijfers moet je je even in het verslag zelf inlezen.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh? Volgens het AIVD rapport was extreemrechts de voornaamste dreiging.
Ook het overgrote deel van de aanslagen in Europa komt vanuit rechtsextremistische hoek.
Vechtpartijen, drugsbended en algemene criminaliteit hebben lijkt me niks te maken met een politieke stroming.
Zit wel een kern van waarheid in. Zelf was ik ook ooit op bezoek bij de AIVD en kon daar vrijuit spreken over mijn amfetaminegebruik en mijn zienswijze. De AIVD houdt zich namelijk niet bezig met kleinschalige 'criminele' activiteiten. Als deze activiteiten de geborgenheid van de rechtstaat bedreigen wordt het een ander verhaal, maar dan spreek je ook niet meer over kleinschalige 'criminaliteit'.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh? Volgens het AIVD rapport was extreemrechts de voornaamste dreiging.
Ook het overgrote deel van de aanslagen in Europa komt vanuit rechtsextremistische hoek.
Vechtpartijen, drugsbended en algemene criminaliteit hebben lijkt me niks te maken met een politieke stroming.
Ah, 500 extreemrechtse islamieten, op zo'n vijf miljoen extreemrechtse Nederlanders? Phoe, daar krijg ik het verdomme wel even warm van.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:15 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Nee, je geheugen laat je in de steek of je zit teveel in een bubbel. Jihadisme is al jaren en jaren de grootste dreiging, rechts is opkomend (voornamelijk souvereinen en eenlingen) en ook links extremisme is opkomend (vooral vanuit de klimaathoek). Voor de precieze cijfers moet je je even in het verslag zelf inlezen.
https://www.nporadio1.nl/(...)hts-komt-in-de-buurt
Maar met de vervolging en het vermoorden van Homo's in concentratiekampen op Cuba had je dan weer geen moeite, sterker nog, je wordt helemaal nat van Chequote:Op maandag 26 mei 2025 15:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik weet ook uit eigen ervaring waar ik het meest last van heb. De meest dehumiserende uitspraken doen over queers en dan in dezelfde zin stellen dat moslims het probleem zijn.
quote:Op maandag 26 mei 2025 14:44 schreef RamboDirk het volgende:
Ik heb nog nooit last gehad van extreem rechtse jongeren. Van migranten/allochtone jongeren vrijwel constant.
Laten we de echte problemen eerst eens aanpakken. Misschien worden autochtone jongeren dan ook minder extreem rechts. (als dit al zo zou zijn)
Oorzaak > gevolg.
Ik zou zeggen: deel je mening met de AIVD. Wie weet kunnen ze er wat mee.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:23 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, 500 extreemrechtse islamieten, op zo'n vijf miljoen extreemrechtse Nederlanders? Phoe, daar krijg ik het verdomme wel even warm van.
Ah ja, even vergeten dat Jihadisme niet rechtsextremistisch isquote:Op maandag 26 mei 2025 17:15 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Nee, je geheugen laat je in de steek of je zit teveel in een bubbel. Jihadisme is al jaren en jaren de grootste dreiging, rechts is opkomend (voornamelijk souvereinen en eenlingen) en ook links extremisme is opkomend (vooral vanuit de klimaathoek). Voor de precieze cijfers moet je je even in het verslag zelf inlezen.
https://www.nporadio1.nl/(...)hts-komt-in-de-buurt
Oh? Heb je voorbeelden van situaties waarin ik deze moorden leuk vind?quote:Op maandag 26 mei 2025 17:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Maar met de vervolging en het vermoorden van Homo's in concentratiekampen op Cuba had je dan weer geen moeite, sterker nog, je wordt helemaal nat van Che
quote:Op maandag 26 mei 2025 17:23 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, 500 extreemrechtse islamieten, op zo'n vijf miljoen extreemrechtse Nederlanders? Phoe, daar krijg ik het verdomme wel even warm van.
Ja, dat was in mijn tijd iets beter.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:43 schreef gwn_een_user het volgende:
lol die fotode trots van duitsland mensen
![]()
Die slachtofferrol past ook hier weer niet zo goed…quote:Op maandag 26 mei 2025 17:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Mensen rennen niet naar de rechtspopulisten, ze worden er met knuppel en zweep heen gedreven.
Che was dan ook geen held of schurk. Het was een strijder met een goede ideologie.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Maar met de vervolging en het vermoorden van Homo's in concentratiekampen op Cuba had je dan weer geen moeite, sterker nog, je wordt helemaal nat van Che
Dit ja. Fidel Castro heeft overigens toegegeven dat het zeer fout was en heeft de schuld op zich genomen.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Che was dan ook geen held of schurk. Het was een strijder met een goede ideologie.
Het is vooral een fascinerend figuur, en zijn leven was op het einde tragisch. Hij heeft veel goede dingen voor mekaar gekregen.
Je geilpijperij op Che en Cubaquote:Op maandag 26 mei 2025 17:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh? Heb je voorbeelden van situaties waarin ik deze moorden leuk vind?
LOLquote:Op maandag 26 mei 2025 18:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Che was dan ook geen held of schurk. Het was een strijder met een goede ideologie.
Het is vooral een fascinerend figuur, en zijn leven was op het einde tragisch. Hij heeft veel goede dingen voor mekaar gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |