SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
25 jaar leeftijdsverschil, waar hebben we het overquote:Op maandag 26 mei 2025 14:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat krijg je als je getrouwd bent met een vrouw die je moeder had kunnen zijn.
quote:Op maandag 26 mei 2025 14:22 schreef Filosoofert het volgende:
Als die deur niet open had gestaan had ie haar een zieke knal gegeven denk ik.Marcon komt op mij over als een slachtofferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
Nee joh, een clown zoals die binnen een seconde reageert op de mensen buiten het vliegtuig.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:27 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Marcon komt op mij over als een slachtoffer
Ben je blind? Je ziet duidelijk dat hij niet weet wat hem overkomt en dan ineens de camera ziet en gaat lachen.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:42 schreef Beathoven het volgende:
Het is geen rake klap, kan best dat het zo bedoeld was zoals omschreven. Je ziet geen uitdrukking of niets, dus voordeel van de twijfel. Beide waren even niet bewust dat er al camera's draaiden.
Heb je voorbeelden?quote:Op maandag 26 mei 2025 14:51 schreef RotatoR het volgende:
Als dit andersom was geweest dan stond de media vol met artikelen over misogynie, partnergeweld en femicide.
Tsja, mannen kunnen fysiek wel tegen een stootje.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:51 schreef RotatoR het volgende:
Als dit andersom was geweest dan stond de media vol met artikelen over misogynie, partnergeweld en femicide.
Dat hoor je wel vaker hè, bij mannen met machtquote:Op maandag 26 mei 2025 15:39 schreef Hexagon het volgende:
Macron is in heel de republiek de baas, behalve thuis
Of zijn vader.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat krijg je als je getrouwd bent met een vrouw die je moeder had kunnen zijn.
Als je z'n lichaamshouding verder ziet, hij buigt zijn arm zodat zij in kan haken. Doet ze niet. Als hij geslagen wordt is het geen speels terugstappen wat hij doet maar tamelijk agressief.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:42 schreef Beathoven het volgende:
Het is geen rake klap, kan best dat het zo bedoeld was zoals omschreven. Je ziet geen uitdrukking of niets, dus voordeel van de twijfel. Beide waren even niet bewust dat er al camera's draaiden.
Zo vind ik het ook uitzien ja. Arme macron.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je z'n lichaamshouding verder ziet, hij buigt zijn arm zodat zij in kan haken. Doet ze niet. Als hij geslagen wordt is het geen speels terugstappen wat hij doet maar tamelijk agressief.
Hij krijgt een mep.
Punt
Poeh, wat een fophefquote:Op maandag 26 mei 2025 14:16 schreef Ali_boo het volgende:
Een merkwaardig beeld van Emmanuel Macron (47) houdt Frankrijk in de ban. De Franse president krijgt een duw in het gezicht van zijn vrouw, maar het Élysée-paleis beklemtoont dat er niets aan de hand was. „Ze hadden gewoon een speels momentje.”
Het filmpje werd gemaakt net voordat Emmanuel en Brigitte Macron (72) in Vietnam uit het vliegtuig stapten. Het koppel is bezig aan een rondreis door Zuidoost-Azië.
De opname van persbureau Associated Press start met de vliegtuigdeur die openschuift. Op de achtergrond is de president te zien, maar plots krijgt hij een hand in het gezicht. Zijn echtgenote blijft buiten beeld, maar het is duidelijk dat zij het miniklapje uitdeelt.
Uitgestoken arm geweigerd
Macron lijkt verrast, maar doet snel alsof er niets aan de hand is. Hij wuift zelfs even naar de opgedaagde journalisten. Bij het afdalen van de trap weigert Brigitte echter zijn uitgestoken arm, ze houdt zich enkel vast aan de leuning.
De beelden verspreidden zich gisteren nacht als een lopend vuurtje op sociale media. Het Elysée ontkende in eerste instantie de echtheid ervan, maar moest daar later op terugkomen.
Getrouwd in 2007
Een bron van de president liet aan de Franse nieuwszender BFM TV weten dat ze aan het kibbelen waren. Niets van waar, reageert zijn entourage echter. „Ze genoten van een laatste ontspannend momentje voor hun trip begon. Het was speels bedoeld. Complotdenkers moeten hier niet hun eigen draai aan geven.”
Macron ontmoet maandag zijn Vietnamese collega Luong Cuong. Daarna reizen ze nog naar Indonesië en Singapore. Het koppel - met 25 jaar leeftijdsverschil - gaf elkaar in 2007 het jawoord.
https://www.gelderlander.(...)%2Fwww.google.com%2F
https://www.telegraaf.nl/(...)ron-eenvoudige-ruzie
[ x ]
Speels momentje? Wie gelooft dit joh
Wie weet is het een enorme tiran. Je weet het niet.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo vind ik het ook uitzien ja. Arme macron.
Zij wel.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:54 schreef Halcon het volgende:
En dat moet dan Frankrijk leiden... heeft thuis al niet de broek aan.
Duidelijk dat ze hem in zijn gezicht greep, omdat hij iets zei wat ze niet leuk vond ofzo.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:41 schreef Ali_boo het volgende:
Macron was seen getting shoved in the face before getting off the plane as if nothing happened.
Macron has since responded to the incident, saying he and his wife were just “joking.”
“There’s a video showing me joking and teasing my wife and somehow that becomes a sort of geo-planetary catastrophe, with people even coming up with theories to explain it.”
Macron met Brigitte when he was just 15-years-old and she was nearly 40.
[ x ]
Hoe geloofwaardig is dit?
Als wij klieren of klootviolen dan kom ik toch echt niet eens in de richting van z'n gezicht want dan heeftie al afgeweeerd en lig ik in een soort houdgreep de kieteldood te ondergaan. Dit is een mep.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Duidelijk dat ze hem in zijn gezicht greep, omdat hij iets zei wat ze niet leuk vond ofzo.
Ziet er alles behalve ‘speels’ uit.
Lijkt me ook niet neequote:Op maandag 26 mei 2025 17:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Duidelijk dat ze hem in zijn gezicht greep, omdat hij iets zei wat ze niet leuk vond ofzo.
Ziet er alles behalve ‘speels’ uit.
Yepquote:Op maandag 26 mei 2025 17:50 schreef herverwijderd het volgende:
Mja, zij was zijn lerares en heeft hem vanaf zijn 15e ofzo gegroomd. Misschien weet ze niet dat het tegenwoordig niet meer de bedoeling is dat je leerlingen fysiek straft.
Vind haar echt een creep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |