Dat gaat weer een stap verder.quote:
Ja dat idee had ik ook al wel met je drukke sport levenquote:Op maandag 26 mei 2025 13:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
/Kijkt naar de legpress waar ze net farmhand carry 8 platen van 20 kilo naartoe heeft gebracht...
Denk dat ik wat kan lijden in die categorie
Kom er ook van 3500 tegen maar dat is ook weer wat ruigquote:Op maandag 26 mei 2025 13:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goedkoop is inderdaad vaak duurkoop. Mijn broer heeft zo'n vouwfiets, maar geen idee welke.
Zal wel moeten idd.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:32 schreef Rob het volgende:
[..]
de verantwoordelijkheid van een schoonmaker in een ziekenhuis ligt hoog
de schoonmaker zorgt op zijn niveau net zo goed dat de patiënt veilig hersteldquote:Op maandag 26 mei 2025 13:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat het niet zo is.
Zal er op letten voor je als ik ga kijken, eerst de benen slopenquote:Op maandag 26 mei 2025 13:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook al wel met je drukke sport leven![]()
Maar was meer benieuwd hoe licht ze hem kunnen maken, zodat vrijwel iedereen ermee overweg kan
btw. wie heeft de opleiding betaald?quote:Op maandag 26 mei 2025 13:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Argentinie is een goed land voor je; Daar verdient een schoonmaker in het ziekenhuis maar ca 50 euro minder per maand dan een hartchirurg. Perfecte gelijkwaardigheid qua loon, maar niet qua verantwoordelijkheid al zijn het beide belangrijke banen.
Van de schoonmaker? Geen idee.quote:
Maar vind je het een goed systeem, dat iedereen qua loon op hetzelfde niveau ligt ongeacht wat je doet?quote:Op maandag 26 mei 2025 13:41 schreef Rob het volgende:
[..]![]()
de chirurg.. als de staat betaald heeft kan ik me het minime verschil ook voorstellen.
Maar je krijg teen een mooie shiny oorbel van, en witte wenkbrouwenquote:
Er mag best een verschil zijn want de studie/leergangen zijn verschillend. Maar iedereen is wel even belangrijk in werkprocessen.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar vind je het een goed systeem, dat iedereen qua loon op hetzelfde niveau ligt ongeacht wat je doet?
Zichtbare witte wenkbrauwen moet je wel iets speciaals voor snuivenquote:Op maandag 26 mei 2025 13:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar je krijg teen een mooie shiny oorbel van, en witte wenkbrouwen
Alex nogwattes..quote:Op maandag 26 mei 2025 13:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zichtbare witte wenkbrauwen moet je wel iets speciaals voor snuiven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |