Haha lief. Nou ik ben al niet meer mad.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze zijn deze week niet in de aanbieding anders zou ik een huisje bouwen voor je van Bastogne dozen om de pijn te verzachten
Dat krijg je ervan GGquote:Op maandag 26 mei 2025 15:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oeh
* gebrokenglas neemt van schrik te haastig een slok van zijn koffie en krijgt een enorme hoestbui
Doe eens koffie en milkaquote:Op maandag 26 mei 2025 15:08 schreef StevenHyde het volgende:
GG, je kunt het volgende noteren: Skittles eten en tegelijkertijd koffie drinken is ranzig.
ik ben nu niet thuisquote:Op maandag 26 mei 2025 15:08 schreef StevenHyde het volgende:
GG, je kunt het volgende noteren: Skittles eten en tegelijkertijd koffie drinken is ranzig.
Je hebt nogsteeds die schitterende UIquote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 15:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hmmmmm kan ik me iets bij indenken ja
quote:Op maandag 26 mei 2025 15:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie was wie ookalweer? Jij was iig toadette weet ik nog
Kon dat niet al langer ?quote:Op maandag 26 mei 2025 15:14 schreef StevenHyde het volgende:
Ik kwam er vrijdag achter dat je op de Nintendo Switch met meerdere hetzelfde character kon kiezen. Ik was dus toad en een collega ook. Denk dat ze veel feedback hebben gekregen over ruzies wie wie mocht zijn
En heb je gewonnen?quote:Op maandag 26 mei 2025 15:14 schreef mario390 het volgende:
deze middag was en quizvraag in radio
welke kleur heeft de hosenträger van sup.mario
De laatste versie waarop ik Mariokart deed, dat was de Nintendo wiiU en daar kon het volgens mij niet.quote:
Blauw. En hij heeft een rode trui aan. Is hij de mod of admin?quote:Op maandag 26 mei 2025 15:14 schreef mario390 het volgende:
deze middag was en quizvraag in radio
welke kleur heeft de hosenträger van sup.mario
hij is de schmierfinkquote:Op maandag 26 mei 2025 15:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Blauw. En hij heeft een rode trui aan. Is hij de mod of admin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |