ik weet het nog niet, maar heb mezelf min of meer ook zo genoemd wel eens omdat dit topic soms echt saai was.quote:Op maandag 26 mei 2025 00:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb liever een goed gesprek dan een paar punckten maar dat lijkt bijna onmogelijk
welke chatGPT heb jij gedronkenquote:Op maandag 26 mei 2025 00:54 schreef devzero het volgende:
[..]
ik weet het nog niet, maar heb mezelf min of meer ook zo genoemd wel eens omdat dit topic soms echt saai was.
maar dat was geen probleem, nu het persoonlijk naar iedereen gaat aanvallen enzo vind ik wel. en daarom ga ik naar andere.
vind gewoon niet leuk om te doen, wmb iedereen mag hier zeggen wat ie wil nl. maar ook wel respecteer ieders eigen idee. en dat gaat me een beetje verder weg nu, daarom vindt ik dit topic niet zo leuk meer.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet het nog niet, maar heb mezelf min of meer ook zo genoemd wel eens omdat dit topic soms echt saai was.
maar dat was geen probleem, nu het persoonlijk naar iedereen gaat aanvallen enzo vind ik wel. en daarom ga ik naar andere.
vind gewoon niet leuk om te doen, wmb iedereen mag hier zeggen wat ie wil nl. maar ook wel respecteer ieders eigen idee. en dat gaat me een beetje verder weg nu, daarom vindt ik dit topic niet zo leuk meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |