Waar heb je dat gelezen?quote:Op maandag 26 mei 2025 00:02 schreef marretak het volgende:
Liegen ala verbergen dat je een sampler gebruikt?
In dit liedje zou dat zo zijn dus![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik had gelezen ooit dat de xylofoon in het liedje gedaan was door een prehistorische ( soort van ) sampler, Genaamd de Mellotron…
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:27 schreef marretak het volgende:
[..]
Ummmm op radio in gesprek gehoord, dat de xylofoon een mellotron zou zijn
Klinkklare onzin…quote:Op maandag 26 mei 2025 00:02 schreef marretak het volgende:
Liegen ala verbergen dat je een sampler gebruikt.
Ik had gelezen ooit dat…
Ummm btw? Stel je had 11 of 13 liedjes met dezelfde kwaliteit gehad als het liedje "Weekend" dan zou je echt een mega gave elpee hebben gehad?quote:
Ow, we gaan nu ineens die kant op?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:51 schreef marretak het volgende:
[..]
Ummm btw? Stel je had 11 of 13 liedjes met dezelfde kwaliteit gehad als het liedje "Weekend" dan zou je echt een mega gave elpee hebben gehad?
Neem bijv "Our city darkness" van Anne Clarke,quote:
1. Het nummer van Anne Clarck heet 'Our Darkness' en stond op een EP (Joined Up Writing) met slechts 6 songs.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:00 schreef marretak het volgende:
[..]
Neem bijv "Our city darkness" van Anne Clarke.
Echt een meester werk, vind ik , maar ok dan koop je de elpee maar dan zijn het niet 13 meesterwerkjes helaas op een enkele cd,
Ik zou "alle 13 goed" effect dan bijv Earth and Fire wel gegund hebben dus,
Dat kan best zo zijn, alleen is de Mellotron geen digitale sampler, hij kan tapes met geluid afspelen.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:27 schreef marretak het volgende:
Ummmm op radio in gesprek gehoord, dat de xylofoon een mellotron zou zijn
Eens, is een goed album.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:00 schreef marretak het volgende:
Neem bijv "Our city darkness" van Anne Clarke,
Echt een meester werk, vind ik ,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |