Las in de krant dat het in spanje 42 graden gaat worden, is dat in het gedeelte waar jou dochter woont?quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok.. hoef ik nu niet in te schakelen
Dat waren het zekerquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:15 schreef engine het volgende:
Goedemorgenwas weer mooi vannacht. Prachtige beelden
Mijn dochter woont in Madrid.. daar kan het ook heet worden maar deze keer niet.. Maar in Spanje is het nu net zo veranderlijk als hier .. en nog eens tig x groter..quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las in de krant dat het in spanje 42 graden gaat worden, is dat in het gedeelte waar jou dochter woont?
Gelukkig maar dan, 42 graden wil je niet in zitten lijkt mij.quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter woont in Madrid.. daar kan het ook heet worden maar deze keer niet.. Maar in Spanje is het nu net zo veranderlijk als hier .. en nog eens tig x groter..
Nee .. maar vermoed dat we toch wel wat warmere zomers kunnen verwachten in de toekomst..quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan, 42 graden wil je niet in zitten lijkt mij.
Hoop dat het daar blijft en n iet deze kant op komt
Ja, waarschijnlijk wel, helaasquote:Op woensdag 28 mei 2025 09:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee .. maar vermoed dat we toch wel wat warmere zomers kunnen verwachten in de toekomst..
Yepquote:Op woensdag 28 mei 2025 09:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee .. maar vermoed dat we toch wel wat warmere zomers kunnen verwachten in de toekomst..
Van het weekeinde EK in Plovdivquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok.. hoef ik nu niet in te schakelen
Had ik gisteren alquote:
Ik had gisteren ook kip hoor, maar 2 dagen achter elkaar kip kan bestquote:
Eens maar ik nu al een bakje slagers erwtensoep gehaald voor vanavondquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook kip hoor, maar 2 dagen achter elkaar kip kan best
Kan prima.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook kip hoor, maar 2 dagen achter elkaar kip kan best
`wel zo handig ja anders moest je weer helemaal opnieuw beginnen met opvoedenquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:23 schreef Deisyy het volgende:
Neem ik meteen haar vader en moeder ook mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |