En al die zooi belandt op de zeebodem en op de eilanden. Wat mij betreft ontploft dat hele project.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:05 schreef pullup het volgende:
Maar goed kijk het gerust hoor maar wat mij betreft ontploft ie weer
Al die zooiquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En al die zooi belandt op de zeebodem en op de eilanden. Wat mij betreft ontploft dat hele project.
Aparte vergelijking…quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:52 schreef engine het volgende:
[..]
Al die zooihet is als een tandenstoker op een vuilnisbelt ofzo.
Kom je doen?quote:
Bakje koffie drinkenquote:
Goed planquote:
Valt mee, was het vorige week ook alquote:
Suikerbommen zijn het.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed plan
Ik had de seizoens tropische variant van de Appie appeltaart meegenomen maar die is me echt te zoet zeg
Jij woont ook vlakbij de zee toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:43 schreef RedShoe het volgende:
Wat een wind zeg.
Gelukkig begint de zomer over een paar dagen.
Ik dacht dat jij mij negeerde.quote:
Dit is 40+ , niet DTS ,. en hier post je wel normaal , daar nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mij negeerde.
Maar idd, ik woon vlakbij zee.
Prima.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is 40+ , niet DTS ,. en hier post je wel normaal , daar niet
Vanmorgen nog bij zee geweest. Was wel aardig woest.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:49 schreef Puzzie het volgende:
En je hebt weleens verteld dat je vlakbij zee woont, daar is het weer ook anders. wel jaloers
Je weet prima wat ik bedoel volgens mijquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Prima.
Ik wist niet dat het zo werkte. Ik post daar net zo 'normaal' als je grote vriend. Niet meer en niet minder.
Jij mag het laatste woord hebben, als je wilt. Ik snap dergelijk gedrag gewoon niet. Niet verkeerd bedoelt.
quote:
Ja daar ben ik wel jaloers op, ik woon tegen de rand van de weilanden maar de zee is hier verder wegquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vanmorgen nog bij zee geweest. Was wel aardig woest.
De zee dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |