SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door capuchon_jongen op 25-05-2025 23:58:19 ]geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
quote:Op zondag 25 mei 2025 22:25 schreef Hogwarts het volgende:
3 klokken voor je topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Eerst niet maar het word nu steeds erger.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:25 schreef Helenattenek het volgende:
Je doet duidelijk werk waar je een nummertje bent
Fixed.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:23 schreef hoechst het volgende:
Ik denk dat ik morgen dat nummer op mijn onderarm ga schrijven laat tatoeëren.
3 klokken voor je topic.Ummm mag je vrouwen lekker noemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze is wel erg sexy
soms gaan ze je foto-fucken want dan photoshoppen ze een mannen achterwerk in de foto?
Ewwwww gatver vies idee?
Je was dus met verlof?quote:Op zondag 25 mei 2025 22:23 schreef hoechst het volgende:
Deze week heb ik vakantie gehad maar ik heb dus vernomen van collega'ss dat er een boel veranderd is.
Nu moeten we in en uit klokken met een nummer die we toegewezen krijgen en als we koffie willen moeten we toestemming vragen zodat we de kantine kunnen betreden.
Als je een rookpauze wilt moet je ook toestemming vragen.
(Ik vind dat niet een heel slecht idee)
Voorheen was het gewoon pak maar wanneer je zin heb.
Ik denk dat ik morgen dat nummer op mijn onderarm ga schrijven zodat ik het kan onthouden.
3 klokken voor je topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het plaatje geupload naar een veiligere website Gyazoquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ik werd gerust al schijtend gestoord met de mededeling dat ze zich afvroegen waar ik wasquote:Op maandag 26 mei 2025 07:06 schreef herverwijderd het volgende:
Ik heb ook ooit zo'n baan gehad, daar moest je een gelamineerde kaart op je bureau leggen als je ging pauzeren of naar de wc ging. Ik heb toen gewoon de ouderwetse plasketting voorgesteld, maar dat vonden ze dan weer niks.
Zou daar mooi weggaan als je de kans had.
Nortonquote:
Ja wat...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Zie post #6quote:Op maandag 26 mei 2025 12:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Weet je wanneer ze ook nrs op hun arm hadden?
Klinkt als de AH...quote:Op zondag 25 mei 2025 22:23 schreef hoechst het volgende:
Deze week heb ik vakantie gehad maar ik heb dus vernomen van collega'ss dat er een boel veranderd is.
Nu moeten we in en uit klokken met een nummer die we toegewezen krijgen en als we koffie willen moeten we toestemming vragen zodat we de kantine kunnen betreden.
Als je een rookpauze wilt moet je ook toestemming vragen.
(Ik vind dat niet een heel slecht idee)
Voorheen was het gewoon pak maar wanneer je zin heb.
Ik denk dat ik morgen dat nummer op mijn onderarm ga schrijven zodat ik het kan onthouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |