abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2025 @ 09:28:14 #151
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217755871
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 09:25 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Zoals elke partij dus.
Niemand kan ijzer met handen breken en elke partij zal water bij de wijn moeten doen. De PVV moest dat alleen wel érg veel en vaak. Niet eens de premier mogen leveren terwijl het de grootste partij is. Dat zegt genoeg.
Ja dat is nou eenmaal het gevolg van de politieke gewoonten die de PVV er op nahoudt. Dan heb je niet meer de beste onderhandelingspositie.

Verder hebben ze ene belangrijk deel van hun winst te danken aan hun grote waffel in dat debat, dus dan krijgen ze daar terecht de wind van voren.
  maandag 26 mei 2025 @ 09:29:02 #152
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217755881
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 09:11 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het was nou niet van te voren dat PVV niet overkwam als een populistische partij ;)
Overigens ben ik meer afgeknapt op NSC, die hebben volgens mij echt helemaal niks bereikt.
Ik vind het altijd knap dat mensen de PVV van alles vergeven, omdat het een populistische partij is. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217755901
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 09:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja dat is nou eenmaal het gevolg van de politieke gewoonten die de PVV er op nahoudt. Dan heb je niet meer de beste onderhandelingspositie.

Verder hebben ze ene belangrijk deel van hun winst te danken aan hun grote waffel in dat debat, dus dan krijgen ze daar terecht de wind van voren.
Als je de democratie respecteert zoals een Omtzigt altijd beweerde, laat je de grootste partij de premier leveren. De kiezer had overduidelijk gesproken.
pi_217755909
We zijn er voor alle Nederlanders aldus Geert na de verkiezingen
Uiteindelijk is het een Rutte V constructie geworden waar best veel Nederlanders na 14 jaar vanaf wouden, totaal kiezersbedrog van Wilders,
Het blijft natuurlijk een voormalig VVD-er en zo handelt zijn partij in de praktijk ook meestal zo zoals met het eigen risico gewoon met de VVD tegen stemmen
pi_217755912
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 09:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Natuurlijk kan AI niet alle problemen oplossen, maar wel administratie verlichten voor verpleegkundigen, en er bestaan al handige apps die afwijkingen aan de huid kunnen ontdekken.
Dat kan vast verder ontwikkeld worden. Niet alleen voor verpleegkundigen, maar ook voor artsen, radiologen enz.
De administratie van verpleegkundigen verlichten met AI is symptoombestrijding. Als AI in staat is om dat voor de verpleegkundige te doen, dan is dat een overduidelijk signaal dat het onnodige administratie is! Dat soort problemen moeten bij de oorzaak worden aangepakt.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_217755924
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 09:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik vind het altijd knap dat mensen de PVV van alles vergeven, omdat het een populistische partij is. :')
Ik vergeef niks, het volk krijgt wat het stemt, het zal mij persoonlijk een zorg zijn, ik zorg wel dat ik me zelf red.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 26 mei 2025 @ 09:32:03 #157
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217755925
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 09:30 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Als je de democratie respecteert zoals een Omtzigt altijd beweerde, laat je de grootste partij de premier leveren. De kiezer had overduidelijk gesproken.
Het probleem daar mee is dat een premier er moet zijn voor alle inwoners van Nederland. Daar schuurt het bij Geert een beetje aan op basis van eerdere uitspraken en leuzen.
  maandag 26 mei 2025 @ 09:32:35 #158
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217755934
quote:
14s.gif Op maandag 26 mei 2025 09:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dit topic gaat over Agema, maar ik kan er naast zitten natuurlijk.
Als je echt aan het topic mee had gedaan en gelezen was het je duidelijk geweest.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_217755960
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 09:25 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Zoals elke partij dus.
Niemand kan ijzer met handen breken en elke partij zal water bij de wijn moeten doen. De PVV moest dat alleen wel érg veel en vaak. Niet eens de premier mogen leveren terwijl het de grootste partij is. Dat zegt genoeg.
De PVV moest vooral erg veel water bij de wijn doen, omdat hun voorstellen compleet onrealistisch zijn. Zelfs in de hypothetische situatie waarin ze alleen zouden kunnen reageren hadden ze water bij de wijn moeten doen, omdat het simpelweg rekenkundig niet mogelijk is om al hun fantasieplannen tegelijk uit te voeren. Waarom denk je dat ze hun partijprogramma (als je het al zo mag noemen) niet wilden laten doorrekenen?
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  maandag 26 mei 2025 @ 09:35:09 #160
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217755965
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 09:31 schreef Cupfighter het volgende:
Het blijft natuurlijk een voormalig VVD-er en zo handelt zijn partij in de praktijk ook meestal zo zoals met het eigen risico gewoon met de VVD tegen stemmen
Precies.
Het is een geradicaliseerde VVD'er. Maar om de minima/mensen met een laag inkomen mee te krijgen heeft hij gratis bier standpunten in zijn partijprogramma gezet. Puur voor de buhne. Dat is het enigste in zijn programma wat hij bij het grofvuil wil zetten.
  maandag 26 mei 2025 @ 09:36:50 #161
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217755980
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 09:31 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik vergeef niks, het volk krijgt wat het stemt, het zal mij persoonlijk een zorg zijn, ik zorg wel dat ik me zelf red.
Ja zo kijk ik er voor mezelf ook wel naar. Het is alleen een beetje lullig voor de mensen die de overheid regelmatig nodig hebben en niet door hebben dat ze door die geblondeerde clown worden opgelicht. Hij is een valse profeet.
pi_217756039
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 08:59 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Liever dat dan de progressieve misogene club ;)
Ik pleit liever voor de "niet meer zo gefrustreerd in hokjes denken"-club, maar ik snap dat die hoop vrij hopeloos is op een social medium.
  maandag 26 mei 2025 @ 09:42:42 #163
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217756043
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 09:30 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Nee, dat staat helemaal nergens in ons staatsrecht.
pi_217756064
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 09:07 schreef Tjoent het volgende:
Als de PVV niet op allerlei fronten water bij de wijn had gedaan, was er geen kabinet gekomen met de PVV erin. Dan hadden andere partijen kunnen roeptoeteren: 'Zie je wel, met Wilders valt niet te praten, laat staan te regeren'.

De PVV heeft dus het hoogst haalbare bereikt in de onderhandelingen. Hadden mensen maar niet op NSC gestemd, dan was het land beter af geweest. Kabinet PVV, VVD, BBB.
Volgens mij heeft de grootste partij sowieso niet altijd de meeste macht.
Dat zal de één na grootste zijn.

Van de grootste partij wordt verwacht dat ze gaan regeren, het zou voor hun reputatie zeer slecht zijn als de grootste partij niet zou regeren.
De één na grootste heeft daarom veel meer macht, zij hoeven niet persé te regeren dus kunnen ze veel meer eisen stellen.
De NSC had als 3e partij in dit geval ook extra veel macht omdat er geen andere keus was dan de NSC
  maandag 26 mei 2025 @ 09:45:43 #165
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217756076
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 09:31 schreef knoopie het volgende:

[..]
De administratie van verpleegkundigen verlichten met AI is symptoombestrijding. Als AI in staat is om dat voor de verpleegkundige te doen, dan is dat een overduidelijk signaal dat het onnodige administratie is! Dat soort problemen moeten bij de oorzaak worden aangepakt.
Oké, dat is dan jouw mening.
We hebben het over verlichten en niet overnemen.
Ik ben er wel blij mee, en natuurlijk wordt er ook nagedacht over onnodige administratie en dat te schrappen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 26 mei 2025 @ 09:49:05 #166
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217756118
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 09:42 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Ik pleit liever voor de "niet meer zo gefrustreerd in hokjes denken"-club, maar ik snap dat die hoop vrij hopeloos is op een social medium.
Uiteraard. Ik gaf niet voor niets een knipoog. Echter vind ik het wel opvallend hoe makkelijk mensen die zich doorgaans als progressief opstellen en over vrouwenzaken praten zich snel denigrerend uitlaten richting vrouwen "van de verkeerde kant".
  maandag 26 mei 2025 @ 09:50:21 #167
396550 Richestorags
pi_217756135
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 09:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Oké, dat is dan jouw mening.
We hebben het over verlichten en niet overnemen.
Ik ben er wel blij mee, en natuurlijk wordt er ook nagedacht over onnodige administratie en dat te schrappen.
Er valt een hoop ondersteunend werk door zorgrobots te doen. In Japan, een vergrijzend land, zijn ze er veel ervaring mee aan het opdoen.

In de toekomst zie ik een wasrobot, doktersassistenterobot, medicijnenpak robot (alvast gepakt en klaargelegd), kookrobot, balierobot etc. zeker wel voor me.
pi_217756136
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 09:49 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Uiteraard. Ik gaf niet voor niets een knipoog. Echter vind ik het wel opvallend hoe makkelijk mensen die zich doorgaans als progressief opstellen en over vrouwenzaken praten zich snel denigrerend uitlaten richting vrouwen "van de verkeerde kant".
Zo gaat dat toch altijd?

Ook met Kuzu en Ozturk destijds. Zijn welkom op de lijst om stemvee te trekken, maar oh wee, als ze een eigen mening hebben...
pi_217756149
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Alles beter dan D66.
Vind jij dit gestuntel werkelijk beter dan wat D66 deed?
  maandag 26 mei 2025 @ 09:53:35 #170
396550 Richestorags
pi_217756154
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 09:50 schreef Halcon het volgende:

[..]
Zo gaat dat toch altijd?

Ook met Kuzu en Ozturk destijds. Zijn welkom op de lijst om stemvee te trekken, maar oh wee, als ze een eigen mening hebben...
Ja, de excuusbruintjes moeten ook in het gareel lopen ja.
  maandag 26 mei 2025 @ 09:56:46 #171
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_217756178
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 09:07 schreef Tjoent het volgende:
Als de PVV niet op allerlei fronten water bij de wijn had gedaan, was er geen kabinet gekomen met de PVV erin. Dan hadden andere partijen kunnen roeptoeteren: 'Zie je wel, met Wilders valt niet te praten, laat staan te regeren'.
Tjah, zo werkt regeren in een democratie.

quote:
De PVV heeft dus het hoogst haalbare bereikt in de onderhandelingen. Hadden mensen maar niet op NSC gestemd, dan was het land beter af geweest. Kabinet PVV, VVD, BBB.
Maak je geen illusies, de VVD was nooit maar dan ook nooit in een kabinet met enkel PVV en BBB gestapt. Dat politieke afbreukrisico was veel te hoog. VVD heeft NSC nodig om als zondebok te dienen. Die strategie pakt prima voor hen uit.

Bedenk je ook dat Agema ruzie heeft met een VVD'er op dit moment. Die gasten zitten op alle belangrijke plekken en hebben buitenproportioneel veel invloed in de regering, ook omdat ze als enige regeerervaring hebben. Ik heb inmiddels een gezonde afkeer van die partij, maar in het land der blinden is éénoog op dit moment echt koning. Dat merk je aan alles. We zitten feitelijk met een Rutte V / Yesilgus I. Geert kan schreeuwen wat 'ie wil, maar zijn ministers spelen niets klaar. De enige dossiers waar nog wat gebeurt zijn die waar een VVD'er zit, en waar hij dat kan zie je Schoof met ze meebewegen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 26 mei 2025 @ 10:43:40 #172
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217756680
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 09:50 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Er valt een hoop ondersteunend werk door zorgrobots te doen. In Japan, een vergrijzend land, zijn ze er veel ervaring mee aan het opdoen.

In de toekomst zie ik een wasrobot, doktersassistenterobot, medicijnenpak robot (alvast gepakt en klaargelegd), kookrobot, balierobot etc. zeker wel voor me.
Probleem is dat Japan cultureel een heel ander land is, waar robots makkelijker geaccepteerd worden.
Dat ligt hier toch wat anders, zijn al onderzoeken naar gedaan.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 26 mei 2025 @ 10:50:39 #173
396550 Richestorags
pi_217756742
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 10:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Probleem is dat Japan cultureel een heel ander land is, waar robots makkelijker geaccepteerd worden.
Dat ligt hier toch wat anders, zijn al onderzoeken naar gedaan.
Dan veranderen we de culturele perceptie maar langzaam. Je moet wat met een vergrijzingsgolf.

Je kunt niet de gehele beroepsbevolking in de zorg laten werken. Daarnaast merk je niks van een kook- en wasrobot. Of een robot die achter de schermen alle medicijnen sorteert en klaarlegt.
  maandag 26 mei 2025 @ 10:59:18 #174
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217756848
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 10:50 schreef Richestorags het volgende:
Daarnaast merk je niks van een kook- en wasrobot.
En als hij WD40 gebruikt in plaats van ketjap of wasmiddel, wat dan?
pi_217756852
Agema :')
PVV :') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')