Daar viel weinig meer aan kapot te maken. Ik zie het liefst dat de verplichting van een zorgverzekering eraf gaat. Die zorgpremies zijn echt achterlijk hoog.quote:
Wat als je ziek wordt of een ongeluk krijgt?quote:Op maandag 26 mei 2025 00:11 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zie het liefst dat de verplichting van een zorgverzekering eraf gaat. Die zorgpremies zijn echt achterlijk hoog.
Dan heb ik daar wel spaargeld voor.quote:Op maandag 26 mei 2025 00:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat als je ziek wordt of een ongeluk krijgt?
Hoe wil je dan de ziekenhuizen financieren, laten betalen door een paar zorgvragenden? Dan wordt het verhelpen van een aangeboren hartafwijking een operatie van vijf miljoen.quote:Op maandag 26 mei 2025 00:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Daar viel weinig meer aan kapot te maken. Ik zie het liefst dat de verplichting van een zorgverzekering eraf gaat. Die zorgpremies zijn echt achterlijk hoog.
Ook weer een typisch deuguser met een typische reactie. Echt, leef je volgens een script ofzo?quote:Op zondag 25 mei 2025 23:22 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet opnemen als ik door Fleur Agema gebeld word
Je kan er ook voor kiezen om minder zorg in te zetten of centra bundelen. Heb je wel minder kwaliteit van zorg maar dat overleef je wel en je houdt dan genoeg geld over om nieuwe kraantjes of een andere auto te halen want dat is uiteindelijk veel belangrijker dan gezondheid.quote:Op maandag 26 mei 2025 00:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Daar viel weinig meer aan kapot te maken. Ik zie het liefst dat de verplichting van een zorgverzekering eraf gaat. Die zorgpremies zijn echt achterlijk hoog.
krijgen we nog meer malloten aan de top, altijd feest die clowns daar in den haagquote:Op zondag 25 mei 2025 21:24 schreef Cupfighter het volgende:
Waardeloze bende dit hele kabinet, stap op , in het belang van het land, stelletje prutsers
Slechter dan dit is onmogelijkquote:Op maandag 26 mei 2025 07:10 schreef mschol het volgende:
[..]
krijgen we nog meer malloten aan de top, altijd feest die clowns daar in den haag
Ik vind dat ze wel een punt heeft eigenlijk, AI in de zorg is de toekomst. Zeker omdat er gewoon niet genoeg poppetjes zijn voor aan het bed.quote:Op maandag 26 mei 2025 07:35 schreef raptorix het volgende:
Er word even voor gemak aan voorbij gegaan dat Agema een expert op gebied van zorg is en ruim 15 jaar pleit voor concrete verbeteringen in de zorg. TS is een huilmuts, die 24 uur per week werkt, elke maand voor plezier stedentrips per vliegtuig bezoekt, en wel heeeeeeeeeeeeeeel begaan is met millieu, TS zou er ook eens beter aan doen om wat minder opzichtig met haar klonen te posten (waarom word dit sowieso getolereerd bij haar?)
Nog maar niet te spreken dat ze minimaal 1 keer per dag een topic opent over iemand bij PVV, en altijd wel iets waarbij ze ze in kwaad daglicht stelt.
Ik ben zelf ook groot voorstander voor AI in de zorg, overigens word dit al 10 jaar gebruikt, het probleem is echter als je er een smak geld aan uitgeeft dat ik al weet wat er gebeurt, dat geld gaat naar bedrijven die AI inzetten en daar veel geld voor binnen lepelen, nu durf ik redelijk wat te zeggen over AI aangezien ik er dagelijks veel mee werk, maar als je dat geld wilt inzetten kun je dat beter aan programma's in het Universitair onderzoek geven aangezien die echt het innovatieve werk doen.quote:Op maandag 26 mei 2025 07:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel een punt heeft eigenlijk, AI in de zorg is de toekomst. Zeker omdat er gewoon niet genoeg poppetjes zijn voor aan het bed.
Het is niet allemaal zo zwart-wit.
Agema is een prima vakminister, ze is al bijna 2 decennia inhoudelijk op zorg bezig, en dan niet alleen op Macro niveau, ze heeft ook veel lokale misstanden aangepakt.quote:Op maandag 26 mei 2025 07:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hugo zou in dit kabinet de beste zijn , dat zegt genoeg
Tamelijk obsessief gedrag van TS idd. Je kunt iets tegen de PVV hebben maar dit is een obsessie. Zoals wel meer users laten zien.quote:Op maandag 26 mei 2025 07:35 schreef raptorix het volgende:
Er word even voor gemak aan voorbij gegaan dat Agema een expert op gebied van zorg is en ruim 15 jaar pleit voor concrete verbeteringen in de zorg. TS is een huilmuts, die 24 uur per week werkt, elke maand voor plezier stedentrips per vliegtuig bezoekt, en wel heeeeeeeeeeeeeeel begaan is met millieu, TS zou er ook eens beter aan doen om wat minder opzichtig met haar klonen te posten (waarom word dit sowieso getolereerd bij haar?)
Nog maar niet te spreken dat ze minimaal 1 keer per dag een topic opent over iemand bij PVV, en altijd wel iets waarbij ze ze in kwaad daglicht stelt.
Gefeliciteerd. Nu hoor je officieel bij de "boze mannen van Fok!"-clubquote:
Niet alleen dat, maar de bezuiniging bij VWS was een maand geleden nog geen enkel probleem.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:17 schreef Fok-it het volgende:
Agema zegt dat ze daarover al twee maanden een aparte afspraak buiten de ministerraad om probeert te maken met minister Heinen van Financiën, maar dat ze hem niet kan bereiken
Je kan een collega-minister 2 maanden lang niet bereiken? Hoe dan?
Een opname in een ziekenhuis is al richting 10K per week. Daar kan je tegenaan sparen.quote:
Zowaar, je plaatst af en toe toch iets wat ik geloofwaardig vind.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar in Maastricht tegen een Bentley aan gepist.
Hij kan altijd nog crystal meth gaan maken in een ondergronds superlab.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Veel succes als je kanker zou krijgen om dat gespaard te hebben.
Correct. En dit is al langer aan de gang. Als het Faber, Agema of Van der Plas betreft kan er alles over worden gezegd, betreft het een progressief linkse politicus is het een gebrek aan fatsoen en 'vrouwenhaat'.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Alle nepprogressieven zitten gelijk hun vrouwenhaat te botvieren omdat dit een PVV'er is dus dan kan het.
Is niet eens een 'zij' joh.quote:Op maandag 26 mei 2025 07:35 schreef raptorix het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |