Noemde je uiteindelijk 'best lekker" als je de post terugleest.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Klaas
Ik weet ook niet waar die vent last van heeft
Oh bedoelde je het zoquote:Op zondag 25 mei 2025 19:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Noemde je uiteindelijk 'best lekker" als je de post terugleest.
Klompvoet heeft ook ruzie met zijn vrouw. @de_boswachterquote:Op zondag 25 mei 2025 19:45 schreef Caland het volgende:
Van Wolfswinkel heeft ruzie met een vrouw van 74
Ruben van Frommel?quote:Op zondag 25 mei 2025 19:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een hoop frommel situaties in deze wedstrijd.
Maggewoonniegebeureklaarquote:Op zondag 25 mei 2025 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Klompvoet heeft ook ruzie met zijn vrouw. @:de_boswachter
Parrott in de 92e minuut met de winnendequote:
Ja echt bizar dat matige ploegen geen 90 minuten lang een tegenstander onder druk kunnen zettenquote:Op zondag 25 mei 2025 19:49 schreef Makamba_ het volgende:
Bizar hoe het doorjagen van Az ineens ten einde is en Twente weer domineert.
Jij bent vrij boos deze avond?quote:Op zondag 25 mei 2025 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja echt bizar dat matige ploegen geen 90 minuten lang een tegenstander onder druk kunnen zetten
Ik meld me ook afquote:Op zondag 25 mei 2025 19:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij bent vrij boos deze avond?
Wil je erover praten? Niet met mij bij voorkeur.
Ze heeft inderdaad een haakneusquote:Op zondag 25 mei 2025 19:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Verrassend dat jij een ras Ajacied als een favoriet persoon ziet.
Lekker bezig!
Het was ook echt helemaal niet grappig. Barbara Barend is NIET vermakelijkquote:Op zondag 25 mei 2025 19:54 schreef Caland het volgende:
Opeens weinig posts meer in dit topic
Mijn excuses
Het is dan ook geen neger.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb Tyton ondertussen al 2 goede reddingen zien maken overigens.
Ik ken eigenlijk ook geen vermakelijke pottenquote:Op zondag 25 mei 2025 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was ook echt helemaal niet grappig. Barbara Barend is NIET vermakelijk
wowquote:Op zondag 25 mei 2025 19:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Echt een tyfus wijf, niks vermakelijks aan.
Klopt, vrouwen zijn ook niet grappig.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk ook geen vermakelijke potten
Of goede vrouwelijke cabaretiers for that matter
Dat kloptquote:Op zondag 25 mei 2025 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt nooit moeten lachen om Soundos?
Ja, het is wat dat betreft jammer dat gaskamers een beetje een taboe werdenquote:Op zondag 25 mei 2025 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt
Oh wat vind ik dat een vervelend wijf zeg
Ter nuance, een Jeroen van Koningsbrugge met zijn troep is ook verschrikkelijk.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt
Oh wat vind ik dat een vervelend wijf zeg
Je hebt het nu tegen iemand die groot fan was van de lama’squote:Op zondag 25 mei 2025 19:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ter nuance, een Jeroen van Koningsbrugge met zijn troep is ook verschrikkelijk.
Eens, ik maar ik wil geen ruzie met Caland dus ik laat het hierbijquote:Op zondag 25 mei 2025 19:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ter nuance, een Jeroen van Koningsbrugge met zijn troep is ook verschrikkelijk.
Dan ben je echt rijp voor het treinspoor.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt het nu tegen iemand die groot fan was van de lama’s
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |