quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Met de precisie bij het ontwerpen en bouwen van de auto is het juist wel mogelijk om de wagens precies gelijk af te stellen.
Zelfs de kracht waarop de schroefjes vastgedraaid moeten worden is in documenten beschreven.
Het zou onwerkbaar zijn als de wagens van elkaar verschillen, er moet een basis zijn en vanaf dat punt kunnen de rijders aangeven wat ze willen, meer of minder vleugel, iets andere engine mapping, etc.
Je weet er écht niks van..
Stelletje clowns allebei ook nog is likes gekregen voor onzin postquote:Op dinsdag 2 september 2025 05:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Doe maar niet Klaas, probeer eerst eens even feitjes correct te benoemen, daar heb je al voldoende moeite mee.
Begin eens met feiten te posten:quote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 06:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Begin eens met feiten te posten:
- We krijgen nog een keer Zandvoort
- De FIA is niet gestopt met deze baan, die wilden best graag door, het is de organisatie van Zandvoort die er mee gestopt is omdat het financieel te risicovol is.
Oja, de nieuwe kandidaat voor de president van de FIA wil Oranje er heel graag bij vanwege de enorm goede organisatie en vernieuwing van Zandvoort.
En nu je krantenwijk lopen.
1 |
Wat klopt er exact niet aan de feiten die ik omschrijf en die jij foutief meld?quote:Op woensdag 3 september 2025 07:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Ah, dus we zijn het er over eens dat de auto’s binnen een team nagenoeg hetzelfde zijn, met ruimte voor toleranties.quote:Op woensdag 3 september 2025 06:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Stelletje clowns allebei ook nog is likes gekregen voor onzin post
Ik zal het kort even uitleggen en kijken of jullie ooit in deze topic nog likes gaan krijgen van nog meer onzinnige clowns
In de praktijk kunnen prestaties van coureurs echter flink verschillen door een combinatie van technische factoren en menselijke factoren:
Elke coureur kiest een andere afstelling bijvoorbeeld in de ophanging, vleugelstanden, bandendruk, rembalans, wat voor de één perfect werkt, kan voor de ander juist oncomfortabel zijn in een bepaalde rijstijl
Kleine kwaliteitsverschillen in de auto’s, de auto's worden met extreem hoge precisie gebouwd, maar 100% identiek zijn ze nooit dat is onmogelijk
Een chassis kan iets stijver zijn, een motor iets soepeler lopen, of er kunnen minimale verschillen in onderdelen zitten, niets hoeft 100 procent gelijk te zijn
Geen enkel chassis of motor is 100% identiek, kleine verschillen tellen keihard mee in een sport waar het om 1000 ste van secondes gaat
Pech, technische problemen en slijtage komen vaak ongelijk voor. door het rijgedrag van de coureur en daardoor kan de een vaker uitvallen of met mindere prestaties rijden.
Coureurs hebben verschillende voorkeuren, de een is sterker in late remzones, de ander in bandden management. en daardoor past de auto soms beter bij de ene rijstijl dan bij de andere.
Een coureur die langer bij het team zit, begrijpt de auto en engineers vaak beter.
Nieuwe teamgenoten hebben tijd nodig om zich aan te passen.
Mentale druk en zelfvertrouwen van de coureurs, als de ene coureur beter presteert, kan dat de ander onzeker maken en juist fouten oproepen.
Soms krijgt één coureur voorkeur in updates van de auto of race-strategieën.
Kleine verschillen in bandenkeuze of pitmomenten kunnen groot effect hebben op de resultaten
Auto's kunnen gebouwd worden rond de rijstijl van de eerste coureur, bij red bull is dit zeker het geval, de 2e coureur krijgt dan precies dezelfde wagen
Ik hoop dat jullie bovenstaande goed opnemen en gaan begrijpen voordat er weer iets uitkomt wat kant noch wal raakt![]()
Dat kunnen we meteen in de praktijk testen.. gaat deze post meer likes krijgen dan jouw onzin?quote:Op woensdag 3 september 2025 06:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zal het kort even uitleggen en kijken of jullie ooit in deze topic nog likes gaan krijgen van nog meer onzinnige clowns
quote:Op woensdag 3 september 2025 12:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat kunnen we meteen in de praktijk testen.. gaat deze post meer likes krijgen dan jouw onzin?
quote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 07:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ah, dus we zijn het er over eens dat de auto’s binnen een team nagenoeg hetzelfde zijn, met ruimte voor toleranties.
Het verschil zit ‘m in de capaciteiten van de rijders, zowel op de baan als in de garage. En tijdelijke verschillen door updates die niet synchroon uitgerold worden, zoals ik al aangaf.
Het wijkt nogal af van je eerdere standpunt, maar dat is niet erg. Leren is goed.
Dat RBR de auto specifiek voor Max heeft ontwikkeld blijft echter bewezen onzin. Maar je maakt stappen, dus er is hoop
quote:Op woensdag 3 september 2025 07:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat klopt er exact niet aan de feiten die ik omschrijf en die jij foutief meld?
Wat wil je nou weten goser? Moet ik jou alles uitleggen?quote:Op woensdag 3 september 2025 16:11 schreef raptorix het volgende:
Geweldig @:klaasweetalles, je quote me, maar je post alleen fan plaatjes terug. Ik vroeg om feitelijk even in te gaan op je 2 beweringen die volgens jouw juist zijn.
Als je hem gepijpt hebt, geeft hij je dan ook complimentjes? Of een aai over je bol?quote:Op woensdag 3 september 2025 15:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
Dat is grappig omdat logistiek de GP van Zandvoort juist geprezen wordt door niet alleen het groene imago, maar ook om de manier hoe goed het geregeld is, de extra treinen, de aanpassingen van het station, en het plan om fietsen van de sponsor in te zetten. Dat jij weer met allerlei conspiracy theorieën aankomt lijkt me duidelijk, maar laat me raden, van Spa vinden ze dat waarschijnlijk ook, een enorme kut baan, waar eigenlijk niemand naar wil kijken. Maar goed, dat je het mentaal allemaal niet helemaal op orde hebt is ons al een tijdje duidelijk.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat wil je nou weten goser? Moet ik jou alles uitleggen?
Zandvoort zegt dat ze stoppen met de Formule 1 om financiële redenen. Maar dat klinkt meer als een smoes om geen imagoschade op te lopen. Naar buiten toe vertellen ze een mooi verhaal, terwijl de races bijna ieder jaar gewoon uitverkocht waren.
Ze hebben jarenlang gevochten om de Grand Prix naar Nederland te halen, en nu komen ze met dit slappe excuus.
Volgens betrouwbare bronnen is de echte reden dat het circuit en de omgeving niet voldoen aan de eisen van de Formule 1. De baan zelf is lastig en de logistiek rondom het circuit is een chaos. Er zijn veel voorzieningen die ontbreken, die andere circuits wél hebben.
Kortom: Zandvoort wordt gezien als een rommelig en niet-professioneel geheel, en de FIA wil daar simpelweg niet meer mee doorgaan.
Lees dit 3 keer voordat je gaat reageren want het allemaal niet zo snel door in jouw bolletje heb ik het idee
Zijn je argumenten op?quote:Op woensdag 3 september 2025 15:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
Eigenlijk overal waar hij komt posten, is het een grote bende. vbl, f1, nws.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:15 schreef raptorix het volgende:
maar goed, dat je het mentaal allemaal niet helemaal op orde hebt is ons al een tijdje duidelijk.
Weet je wel hoeveel ik betaald wordt door fok?quote:Op woensdag 3 september 2025 17:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eigenlijk overal waar hij komt posten, is het een grote bende. vbl, f1, nws.
Op het moment is het de dorpstrol van fok!
Als we er klaar mee zijn, kap gewoon met reageren op die kneus. mods doen er geen klote aan omdat het posts genereerd, dus clicks, dus statitics wat weer leuk is voor de ad aids.
Geprezen wordt in je eigen verzonnen fantasie verhalenquote:Op woensdag 3 september 2025 17:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is grappig omdat logistiek de GP van Zandvoort juist geprezen wordt door niet alleen het groene imago, maar ook om de manier hoe goed het geregeld is, de extra treinen, de aanpassingen van het station, en het plan om fietsen van de sponsor in te zetten. Dat jij weer met allerlei conspiracy theorieën aankomt lijkt me duidelijk, maar laat me raden, van Spa vinden ze dat waarschijnlijk ook, een enorme kut baan, waar eigenlijk niemand naar wil kijken. Maar goed, dat je het mentaal allemaal niet helemaal op orde hebt is ons al een tijdje duidelijk.
quote:Op woensdag 3 september 2025 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Klaas houdt het gewoon bij de feiten.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Volgens betrouwbare bronnen is de echte reden dat het circuit en de omgeving niet voldoen aan de eisen van de Formule 1.
Waar Hamilton thuis hoortquote:Op donderdag 4 september 2025 08:26 schreef Nattekat het volgende:
Het is tijd om deze naar VER te gooien
VERquote:Op donderdag 4 september 2025 08:26 schreef Nattekat het volgende:
Het is tijd om deze naar VER te gooien
Op zich jammer. Dit topic in F1 is eigenlijk wel een beetje cult geworden, ondanks dat het (of misschien wel dankzij) een troll-topic is.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:26 schreef Nattekat het volgende:
Het is tijd om deze naar VER te gooien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |