Iedereen weet jij leeft op kapknofquote:Op zondag 25 mei 2025 16:57 schreef Mikeytt het volgende:
Dat komt omdat je voedsel een morele stempel geeft door dingen als ongezond te bestempelen. Dan ga je daar meer van willen.
Ik heb vaker zin in appeltje met pindakaas dan in taart.
nou gefeliciteerdquote:Op zondag 25 mei 2025 16:57 schreef Mikeytt het volgende:
Dat komt omdat je voedsel een morele stempel geeft door dingen als ongezond te bestempelen. Dan ga je daar meer van willen.
quote:Op zondag 25 mei 2025 16:57 schreef Mikeytt het volgende:
appeltje met pindakaas
Zelfs google weet niet wat dat isquote:
Denken dat er geen brandweer in de hel isquote:
jij ook afvalligequote:
Appel met pindakaasquote:Op zondag 25 mei 2025 16:57 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom is gezond eten vaak duurder is ook een goede vraag terwijl ze er maar op blijven hameren dat je gezond moet eten.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:08 schreef Bargehassus het volgende:
TT is op zich best een interessante vraag. Maar het topic wordt ook direct weer om zeep geholpen.
Een Twix met mayonaise is ook heerlijk.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:51 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Appel met pindakaas
Ik eet ook vaak erwtenkaassouflesoep met slagroom
Pizza hawai met mosterdquote:Op zondag 25 mei 2025 18:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Een Twix met mayonaise is ook heerlijk.
Of vanillevla met braadworst..
Oef.quote:
Allah snackbar?quote:
Wat is dit?quote:Op zondag 25 mei 2025 17:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heerlijke snelle snack
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vreet alles x5quote:Op zondag 25 mei 2025 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Het is niet ongezond, de media doet alleen alsof.
Het is alleen ongezond als je er veel van eet, want dan word je @:viesdik
Nee ik eet alleen appelmoes.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:17 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik vreet alles x5
Moet je niet doen.
Appels slik ik ook heel door.
Jij?
Allah wil je graag dik.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:54 schreef roos94 het volgende:
Dat is weer een leuk geintje van Allah. Alles wat heerlijk vet, calorierijk, suikerrijk, zoutig, is lekker "ongezond" maken. En de smakeloze matige zooi "gezond" maken. En dan janken dat mensen diabetes krijgen, duhhh. No fucking shit.
Kan die veel willen, ben ik nietquote:Op maandag 26 mei 2025 00:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Allah wil je graag dik.
Anders had ie het niet zo lekker gemaakt.
Of wat is jouw verklaring?
Hetzelfde kutgeintje als bloedmooie wijven die hardstikke slecht zijn voor je portemonnee.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:54 schreef roos94 het volgende:
Dat is weer een leuk geintje van Allah. Alles wat heerlijk vet, calorierijk, suikerrijk, zoutig, is lekker "ongezond" maken. En de smakeloze matige zooi "gezond" maken. En dan janken dat mensen diabetes krijgen, duhhh. No fucking shit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |